ולשאלת החוקיות שבעניין...

ולשאלת החוקיות שבעניין...

עיך , לעזאזל , מעבירים טסט אופנוע שהוסב לסופרמוטו ? (חוץ מהחלפתו ב LC4 או דיוק)
 

45degrees

New member
LC4 ניתן להסב גם ברישוי.

אחרת - 2 סטים של גלגלים, או שיטות אחרות למעבר טסט שלא כאן המקום לפרט
 
../images/Emo93.gif עיך=איך ... ו...

אם במקרה, חו"ח , נקלעתי לתאונה עם האופנוע והביטוח מחליט לחקור... מה אז? יעלו על העובדה שהאופנוע מוסב? ורכיבה עירונית רגילה... מושכת את העיניים הכחולות של השוטרים ? *So many questions, So little time
 

45degrees

New member
אין מה לעשות ובישראל אפילו החלפת

דיסק יכולה להוריד רכב מהכביש אם בוחן תנועה מחליט שהוא לא מתאים למפרט המקורי.
 

itsikmic18

New member
אני כנראה יודע את התשובה כבר אבל...

אולי בכל זאת - קיים איזשהו דגם חוקי של סופרמוטו שאינו מעל 500 סמ"ק? ואם לא - מהו התקציב המינימלי ביותר לרוכב סופרמוטו מתחיל כדי לקנות אופנוע?
 

45degrees

New member
בארץ או בחו"ל?

בארץ - כנראה שלא. לגבי עלויות - אופנוע הבסיס + 6000 ש"ח לגלגלים, צמיגים, התאמות, ודיסק גדול אם תצליח למצוא ציוד משומש. אופנוע הבסיס - קנה לפי הבנתך ותקציבך. לגבי ההסבה - אפשר לבצע בשלבים ואז ההשקעה הגדולה הופכת קלה יותר. אני ממליץ להשקיע מעט יותר - בין 8K ל 10K ש"ח, ואז לקבל גומי דביק מאוד ומערכת בלימה נורמלית. בהסבה אגב - אין סוף לכמות הכסף שתוכל לשים - למשל יש סט גלגלים כחול יפהפה למכירה באחת הסוכנויות במרכז - 7500 ש"ח לגלגלים בלבד. הם יפים מאוד אבל לשיקולך אם הם שווים את תוספת ההשקעה.
 

שחרלרט

New member
ניתן להעביר רישוי מחדש לסופרמוטו

יש שני אופנועים בארץ שעו זאת.ק.ט.מ וימאהה. יש לגשת למשרד הרישוי ולבדוק את הדרישות לגבי שינוי שכזה.
 
למעלה