ועוד מיני סקר- וואו..אני שופע סקרים

ועוד מיני סקר- וואו..אני שופע סקרים

והפעם... איזו דמות הייתם רוצים לראות את נקודת המבט שלה...? אני למשל הייתי רוצה לראות מה עובר בראשו של רוב.. נמאס לראות אותו מגוף שני דרך עיניה של קייטלין.. הייתי רוצה לדעת מה רוב חושב... ועוד דמות שיכולה להיות מעניינת..סרסיי... את סטאניס לא צריך כי ברור לכולם מה הוא חושב..
 

lord snow

New member
המממ

אני הייתי רוצה לראות את הנקודת מבט של סאנדור. בהנחה שהוא חי...
 

lord snow

New member
אוקיי

אין לי בעיה עם סקרים וכל זה , אפילו להיפך... אבל רק עכשיו שמתי לב שפתחת עוד אחד בנוסף לזה של west star. כאילו כבר יש לנו 3 סקרים חדשים ב3 ימים בערך. אז פשוט בואו נפסיק עם הסקרים הלא מאורגנים האלה וניתן למנהל לעשות אותם באופן מסודר. תודה.
 
ריקון

אני לא יודע למה, אבל תמיד רציתי לראות את נקודת המבט שלו, כי הוא ילד שצריך להתבגר מהר מאוד, אפשר לומר במהירות שיא. יש עליו אחריות לא קטנה. וחוצמיזה שהוא מצתלונן הרבה וילדותי אני רוצה לראות קצת יותר. נתיב.
 

Arya Stark

New member
מן הסתם

ריקון הוה ילדותי ומתלונן כי הוא בן 4 מה כבר אפשר לצפות מילד בן 4 ? לא הייתי רוצה לראות את נקודת המבט שלו... לפחות לא כרגע זה יהיה משעמם ובכלל בלי עומק, מה הוא כבר מבין ? כשהוא יגדל יהיה נחמד לראות מה עובר בראש הקטן והמתוסבך הזה שלו
 

DIDGIN

New member
אליבא ד'מארטין

אחת הסיבות העיקריות לבחירת POV היא לספר סיפור מסויים, להראות את ההתרחשות באיזור מסויים. קשה לי לחשוב על אדם ספציפי שאני רוצה את נקודת המבט שלו (טוב, אולי מירסלה או ז'ורה מורמונט), אבל אני יודע לאילו מקומות אני רוצה להציץ: צור-מגור ודורן.
 

Arya Stark

New member
הייתי רוצה לראות את נקודת המבט

של מישהו מהאחווה ללא דגלים עכשיו כשאריה כבר לא איתם יכול להיות נחמד לראות את נקודת המבט של ג'נדרי או אפילו לורד בריק
 

HobbitGirl

New member
או, יש הרבה.

-מישהו מהפראים, רצוי ייגריט (איך כותבים את זה בעברית?), כי הם אחד הצדדים שיש להם פחות יצוג בספר. - אשה גרייג'וי, כי היא מגניבה. - הודור
היו עוד כמה שרציתי, אבל שכחתי בינתיים.
 

Hodor

New member
מי שאני רוצה (מכיל ספויילרים לס"ה).

סטאניס - לא כי אני מחבב את הדמות שלו, אלא כדי לראות למי הוא באמת נאמן, ומה הוא חושב על מליסנדרה. מישהו מדורן - אולי המאהבת של הצפע הזה (זה שנלחם בגרגור קלגאן). ואריז - כדי לראות מה באמת הוא חושב, ולדעת על הסודות שלו. אבל, אני בספק אם זה יקרה, מכיוון שהוא נורא מסתורי ומותח ככה. סר באריסטאן - בשביל שתהיה עוד נקודת מבט של מישהו שמסתובב עם דאני, וכדי לראות אם הוא נאמן לגמרי. מישהו מאנשי הפרא - סתם מעניין... הודור - הודור?
 
אבל לראות את נקודת המבט של ואריז

סתם יהרוס לנו קטעים ויגלה לנו דברים.. ככה אנחנו לא נהיה מופתעים עם הדמויות.. תתארו לכם שהייתם רואים בנקודת מבט של אצבעון שהוא הולך לבגוד בנד.. זה סתם היה משעמם.. ספוילר לעימות המלכים.. תארו לכם הייתם יודעים מסטאניס שהוא הולך להרוג את אחיו.. כל ההפתעה הייתה נעלמת..
 

Vrock

New member
סאנדור

בהחלט סאנדור. יכול גם להיות מאוד משעשע לראות את הדברים מנקודת מבטו של הודור (החדר היה לח ואפל."הודור",חשב לעצמו הודור במרירות.(8 ) אם כי זה נשמע בלתי הגיוני לחלוטין.
 

Nightborn

New member
אמממ...../images/Emo16.gif

אריה וסאנסה, לא מקדישים להן הרבה פרקים ב"משחקי הכס" וחבל. ומלבד זאת, תהיתי לפעמים מה עובר בראש של חאל דרוגו עם הקטינה המרי-סו המעצבנת שהוא תקוע איתה.
 
למעלה