ועוד תוצאה לא הגיונית של שחקן "מתחיל"...

  • פותח הנושא kd78
  • פורסם בתאריך

kd78

New member
ועוד תוצאה לא הגיונית של שחקן "מתחיל"...

הפעם ב"טורניר הסטודנטים" במהג'ונג הפוך.
 
כן ה"מתחילים" פה ממש השתלטו

מעניין שהשיא שלי הוא 2157 ואני ברמת מצטיין אבל הוא ברמת מתחיל ועשה תוצאה שהיא כמעט השיא של האתר. כבר אין טעם לנסות לעקוף אותו זה ממש בלתי אפשרי.
 

aaa123

Member
יש לציין שלא מדובר במשחק ראשון שלו

הוא כבר זכה פעם בפרס בתחרות מאמינים נגד לא מאמינים עם תוצאה טובה יותר(2517) אז הוחלט לתת את הפרס ל5 הראשונים בלי קשר לקבוצה שהם בחרו כך שזה שהוא בחר בלא מאמינים לא מנע ממנו לזכות בפרס. גם בתחרות הזאת הדרגות של המובילים היו מאוד נמוכות. המנצחת היתה בדרגת מתחיל כאשר המקום השלישי הוא בדרגת בינוני.
 

aaa123

Member
2 הערות

1)לכל אדם יש את הגבולות שלו ,והגיוני שמה שאפשרי עבור השחקן הטוב ביותר אחרי אימון לא אפשרי לכל אחד. 2)אני חושד שהתוצאות הטובות האלו של מתחילים הושגו על ידי ניצול באגים,ולא בזכות זה שהם באמת טובים יותר,ושחלק מהמתחילים ששיחקו הם אותו אדם. לא הגיוני ששחקן שיש לו שיא של מעל 2500 ישחק בטורניר משחק בודד או 3 משחקים לכל היותר עם תוצאה של 2487 ללא כל נסיון לשפר אותה במיוחד שאותו שחקן יודע שבתחרות הקודמת 2517 לא הספיק לו למקום ראשון. לא הגיוני ששחקן שמסוגל להשיג מעל 2500 והתאמן הרבה יחליט לשחק רק 5 דקות לפני סגירת התחרות,ויותר הגיוני שיקדיש לתחרות לפחות איזה חצי שעה של משחק שאמורה להספיק ל5 משחקים לפחות שהרי ברור שגם אם שחקן הוא טוב אז משחק בודד איננה הדרך להשיג את המקסימום שהוא מסוגל. אני חושד ש2 הראשונים בתחרות הקודמת הם אותו אדם בכינויים שונים כאשר על מנת להבטיח פרס פעם אחת הרישום היה בקבוצת המאמינים ופעם שניה הרישום היה בקבוצת הלא מאמינים. כדי למנוע מצב דומה בעתיד אני מציע שיהיה כלל שמחייב את הזוכים להסכים להתייצב במשרדי תפוז כדי להדגים את יכולתם בפני צופים(לפחות למקרה שיש צופים שמוכנים לשלם נניח 200 ש"ח שכמובן מותנים בזה שהם רואים את הזוכים משיגים תוצאות דומות).
 
../images/Emo45.gif צודק אבל מה כבר אפשר לעשות

המנהל של הפורום אמר שהמערכת שלהם מסוגלת לזאת רמאויות ובאגים. לדעתי זה תמימות לחשוב שאלו באגים ולא רמאויות מכוונות. אין מה לעשות בקשר לזה כי אין איך להוכיח וחבל שאנשים שמתאמצים ומשחקים מלא משחקים מפסידים לשחק שמשחק משחק אחד ו"מפציץ" תוצאה.
 

aaa123

Member
אני מסכים שזה מכוון,ולא מקרי בגלל באג

לגבי הקטע של רמאות אז לא כולם מסכימים מה נחשב רמאות, ומשיחות שלי עם אנשים שלא שיחקו חלק אמרו(אחרי שהסברתי להם למשל על הבאג בליצנים) שניצול מכוון של באגים(כמו הבאג בליצנים) לא נחשב לרמאות בעיניהם. יש כאלו שסבורים שהמטרה היא פשוט לצבור כמה שיותר נקודות ,וכל אמצעי שאינו בלתי חוקי בעליל(כמו פריצה למחשב כדי שישנה את התוצאות) הוא אמצעי כשר.
 

kd78

New member
אני חושב שדי ברור מי המנצח האמיתי של הטורניר

אני יודע מה "המתקדם" ו"המתחיל" עשו, יכולתי לעשות אותו דבר, אבל אני מעדיף לשחק הוגן. שוב, אני מוכן לפגוש אותם בכל מקום שירצו (משרדי תפוז נראים כמו רעיון לא רע). אם הם עוברים 2350 - עניין של מה בכך בשביל שחקנים שעושים 2500 מתי שהם רוצים - אני רושם פה התנצלות פומבית על זה שפקפקתי ביכולותיהם. איכשהו לא נראה לי שזה יקרה.
 

aaa123

Member
אכן נראה לי יותר סביר שהמנצח יודה שבתנאים

שווים במשרדי תפוז הוא ככל הנראה מפסיד לך,יחסית לאפשרות שיסכים להפגש במשרדי תפוז ולהראות שהוא יכול לעבור את ה2350(לא הייתי מציע לך להפגש עם אלו שעברו אותך בכל מקום שירצו כי במקרה כזה הם יכולים לעבור את ה2350 באותה דרך שעברו את ה2350 בתחרות הזאת). לגבי הקטע של לשחק הוגן אז לפחות המנצח יכול להגיד שאם אחרים מנצלים באגים במערכת(ואני כמעט בטוח שהמתחיל עשה את זה) אז גם הוא עושה את זה,והוא לא פוגע באף אחד שמגיע לו לזכות בפרס. דבר שני:אני מסכים איתך שזה לא הוגן לנצל באגים במערכת כדי לזכות על חשבון מי שלא משתמשים בדרכים כאלו אבל כמו שציינתי זאת לא דעה שמוסכמת על כולם, ומשיחות עם אנשים שמעתי גם דעה שהמטרה היא להשיג כמה שיותר נקודות ,וכל אמצעי חוקי כולל ניצול באגים הוא אמצעי כשר.
 
למעלה