ועכשיו להבזק פתאומי של WTF!

StellarWind

New member
ועכשיו להבזק פתאומי של WTF!

כיוון שיש לי קריזה לא ברורה לשירים מ The Rocky Horror Picture Show... החלטתי להפגיז אתכם בלא פחות מ-שני- קאברים. << הקהל מתבקש לא להזדעזע יותר מדי מההתעללות שלי ב Time Warp - יש גבול לכמה זמן אני יכול להחזיק קול בכזה פיץ' גבוה כמו זה של קולומביה. <<
 

Yuske

New member
-גחמה- אני מבקש!

אני מוריד עכשיו ותיכף אשמע^^ אחד הסרטים ההזויים והשולטים שנוצרוO.ם
 

StellarWind

New member
גחמה זה קפריזה, לא קריזה.

אם כבר פותחים פה סניף של האקדמיה ללשון עברית (אגב, המוסד הכי מטופש שאי פעם התקיים) אז לפחות לא להתבלבל בהגדרות! (ברצינות הם לא קולטים שעצם השם שלהם הוא אוקסימורון? *אקדמיה* ללשון עברית?)
 

OOOO0

New member
לכל דבר יש להם תשובה:

http://hebrew-academy.huji.ac.il/question2.html מסכימה איתך שהם מוסד מטופש. במקום להתייחס לבעיות מהותיות בשפה העברית, הם מעדיפים להמציא מילים שגם ככה אף אחד לא משתמש בהם. לא מבינה את זה.
 

StellarWind

New member
יייייייפ.

עכשיו הם מנסים להמציא שמות עבריים לאוראנוס ולנפטון. מי לעזאזל יקרא להם בשמות עבריים? <<;
 

Yuske

New member
זו הדרך היחידה שלי לזכור את המילה הזו...

אז עמכם הסליחה
 

0Pandemonium0

New member
מה אחלה דרך? זאת לא אותה מילה. אין לה אותה

משמעות.
 

OOOO0

New member
חח כן, אבל רק דרך זה הוא מצליח לזכור את המילה

הוא זוכר שקריזה דומה לקפריזה שזה גחמה. אם הוא לא היה זוכר את זה הוא לא היה מצליח להגיע לגחמה. זה לא משנה הדרך, העיקר שבסוף הוא מבין.
 

Yuske

New member
והעיקר שלבסוף אני נמצא כאן ואתם מדברים עליי

כגוף שלישי>__>" זה קורה לי הרבה משום מה._. אני עם גלית!^^ כמו שיש הרבה מילים באנגלית שנשמעות כמו משהו, אז אני זוכר אותן כמו איך שהן נשמעות אבל אומר "אבל זה לא זה כי אני מכיר את המילה הזו רק מלפני חודש אז זה אומר משהו אחר" (משהו אחר= המשמעות)
 

OOOO0

New member
סורי, אני יודעת שזה מעצבן.

אבל בפורומים, בניגוד לחיים האמיתיים, לא מורגש אם אתה נוכח או לא אז יוצא שמדברים עליך הרבה בגוף שלישי בנוכחותך.
 

Yuske

New member
חחח זה בסדר גמור^^

זה נאמר בחוש הומור וברוח טובה^^ האמת שיוצא לי כשמדברים עליי בגוף שלישי גם במציאות לפעמים ואני יושב ושותק ואנשים מדברים בשבילי עד שמשעמם לי ואז אני אומר "אממ...אני כאן אגב מה נשמע?" ואז צוחק. (אני לוקח את הסיטואציות האלה ברוח ממש טובה)
 

OOOO0

New member
חח כן, קורה גם לי הרבה במציאות.

האמת שבדרך כלל זה מעצבן אותי, אני ממש מקנאת בך שאתה מצליח לקחת את זה ברוח טובה. לי זה תמיד נראה כמו זלזול בי, כאילו אני לא מסוגלת לדבר בשם עצמי.
 

remundo

New member
תתחשבי בטבע האדם לפני שאת מסיקה כאלה מסקנות..

אנשים רוצים להגיד את מה שיש להם, במיוחד כשמדובר במשהו שמפריע להם מאוד. אם אנשים מגנים עלייך ורבים בשבילך זה כי בוער להם להגיד את הדברים ולא כי לדעתם את לא מסוגלת לדבר בשם עצמך. (או שכן, אני לא באמת יודעת מה עובר להם בראש, אבל אני מניחה שחברים שלך יודעים שאת מסוגלת לדבר בשם עצמך, לא? O_ם)
 

OOOO0

New member
אה, לא אכפת לי שמגנים עליי.

להיפך, זה מחמיא לי מאוד. התכוונתי למצבים שבהם סתם מדברים עליי כאילו אני לא נוכחת בחדר ויכולה לדבר בשם עצמי. וזה בעיקר המשפחה שלי, לא החברים. (בעיקר בנושאים כמו עבודה ולימודים ולמה אני בקושי מתקדמת עם הנושאים האלה)
 

remundo

New member
אם הם מדברים על זה זה כי הם רוצים להגיד את

הדברים האלה.
 

Yuske

New member
גם אצלי זה יותר עם המשפחה

לפעמים הם מנהלים דיון שלם עליי ועונים בשמי ושואלים "אותי" שאלות ואז כשפונים אליי בשאלה אז אני אומר "אה דיברתם אליי? כי זה נראה שאתם יודעים כלכך טוב מה אני חושב ועושה אז אתם פשוט מדברים בשמי" זה יוצא בטון דיי מאשים האמת, אבל זה חצי ברוח טובה חצי בטון של "אולי תשימו לב שיש לי דיעה?" וכן, גלית זה בהחלט מעצבן שהם קובעים בשמך מה תעשי בחיים (תמיד כשזה מגיע לדברים יותר קריטיים האמת אז גיסתי תמיד נכנסת ואומרת "אולי תשאלו אותו מה הוא חושב על זה בכלל?...זה בכלל מתאים לך מה שהם מדברים?" וכו... אחחח ארוחות משפחיות זה אחלה>.>...(לפעמים^^)
 
למעלה