ורד בטש, מנכ"ל הבצפר, מגיעה להתארח בפורום

ורד בטש

New member
התאמה כן או לא

היי בבילון, בבצפר מתקיימים מידי שבוע ייעוצים כללים לכל המסלולים, רוב האנשים שמגיעים לא מוכוונים למקצוע מסוים, וחושבים שפרסומאי זה מקצוע כללי שעושה הכול, אחרי היום הכללי בדרך כלל נוצרים הרבה מאוד ייעוצים אישיים לאנשים שעדין מתלבטים בין המסלולים שזה הגיוני, בייעוץ האישי אנו בוחנים משאלת לב, מדייקים בהבחנות שיש למועמד/מתעניין, לאחר מיכן ההתאמה למסלולי הלימוד נעשית ע"י בחינות קבלה וועדת קבלה, שבוחנת כישורים אישיים, ופוטנציאל לקבלה לעבודה, שכן המוניטין שלנו בנוי על השמה. בועדת הקבלה אנו בוחנים גם התאמה אישיותית תיאום ציפיות כדי לצמצם את האפשרות הזו. מקווה שעזרתי. תודה
 

alexix10

New member
שלום ורד

אני מתענינת במסלול של פלניננג מה האפשרויות מבחינת התקדמות תעסוקתית של פלנר חוץ מאשר להיות מנהל צוות או לנדוד ממשרד פרסום כזה למשרד כזה? סופרווזרים יכולים לעבור ללקוח להיות מנהלי מותג וכו' הבנתי שחברות או מכוני מחקר מעדיפים חוקריםעם ניסיון במכוני מחקר תודה
 

ורד בטש

New member
שאלה מצוינת

פלנר הוא האיש עם הידע הכי מקיף בפרסום, אכן הוא זה שמביא את התובנה הפרסומית עליה נישען הקריאטיב, חברות רבות יעדיפו פלנר עם ניסיון ממשרד פרסום שיש לו אוריינטציה שיווקית לעבודה כמנהל שיווק, פרסום או מותג, בעיקר שווקים שדורשים עבודה של מחקר, פיתוח מוצרים וזיהוי טרנדים. פלנר מושלם לתפקידים האלה.אני אישית מכירה פלנרים רבים שהיום מנהלים חברות מיתוג מצליחות, מנהלי שיווק, כמובן שכאן נידרשת גם יכולת אישית גבוה של ניהול, הן ברמת הכספים כוח אדם וכל מה שמתבקש מניהול מחלקות/חטיבות בתוך ארגון. שאלה משלבים כישורים אישיים ויידע נירכש, לסיכום פלנר עם נסיון, בקלות יכול לנדוד גם לצד הלקוח לתפקיד בכיר. בהצלחה רבה.
 
פרסום באינטרנט

יש לי חבר שהמליץ על הקורס פרסום באינטרנט - 8 חודשים זה לא הרבה זמן ??
 
שלום ורד

יש לי עוד כמה שאלות : 1. עם איזה תעודה אני יוצאת בסוף ? 2. דואגים למציאת עבודה ?
 

ורד בטש

New member
לקוקילידה עוד תשובות בשמחה

עם מה יוצאים מהקורס הזה, עם תעודת בוגר המסלול חתומה ע"י איגוד חברות הפרסום GOOGLE ישראל, והבצפר כמובן. בתום הקורס עושים בחינת הסמכה בינ"ל של GOOGLE שעם המעבר שלהם את מקבלת גם תעודת הסמכה רישמית, כזו. לעניין ההשמה- הקורס שסיים שבוע שעבר, כולו ככולו עובד בתחום. אם היו לי עוד 60 איש גם להם היינו מוצאים עבודה, חסרים אנשי מקצוע בענף, כאלה שמבינים את הקונטקסט, ויודעים לפעול מקצועית בתוך העולם הזה. זה המסלול הכי מבוקש היום בשוק העבודה. אז מה נגיד ? בהצלחה
 

ורד בטש

New member
8 חודשים פחות מידי לאוקיינוס המידע שקיים בשוק

הידע אותו אנו מטמיעים בקורס הוא רחב ומגוון. הקורס לא מתמקד הפלח אחד כמו SEO או פרסום ברשתות חברתיות, אלא מקיף את כל התחומים והכלים שצריכים לעמוד לרשות המפרסם/הפרסומאי היום ברשת. להערכתי הוא קצר מידי, כי הידע בתחום הוא רחב מאוד, וכדי להקיף את כולו ברמה הפרקטית נדרשת תקופה ארוכה יותר. ה8 חודשים הם סוג של פשרה להוציא אנשי מקצוע שיכולים לתפקד מהיום הראשון כמנהלי פרסום דיגיטל בארגונים וחברות שיודעים לתכנן תקציב פרסום ברשת, לבחור ספקים למדוד אותם ואפילו לעשות ברמת הביצוע חלק רחב מהדברים לבד. אנו מלמדים גם יסודות של חשיבה פרסומית הוליסטית הנוגעת במיתוג ואסטרטגיה גם באוף ליין כדי שהבוגר יידע לתת פתרון הוליסטי ולעבוד באופן אינטגרטיבי עם 2 העולמות. אפילו כדי להסביר את לוקח ים של מילים:) בהצלחה קוקילידה.
 
שאלה משלי... האם ניתן ללמוד קריאטיביות?

כלומר - אם למישהו אין יכולות יצירתיות מיוחדות, והוא בוחר ללמוד קריאטיב בגלל עיניין אישי: האם מניסיונך קריאטיביות היא דבר נרכש (תוך כדי לימודים או עבודה) או שבלי כישרון יחודי זה בזבוז זמן?
 

ורד בטש

New member
לחלוטין, אביטל יקרה

לדעתי כל האנשים קריאטיביים, לכולנו יש יכולות יצירתיות כאלה ואחרות, הפרדיגמות שלנו לגבי עצמינו הן אלה שלא מאפשרות לנו לצאת מהקופסא, לאורך השנים הייתי עדה לפריצות דרך אמיתיות בחשיבה של אנשים לגבי עצמם בתחום היצירתי, יש אפילו שיטות של חשיבה המצאתית שניתן ללמוד אותם כחלק מטכניקה של יצירת רעיונות, עם הטכניקות האלה עובדים עם צוותים על פיתוח מוצרים עם חברות שנתפסות "כמיובשות" של תרופות, ביטוח בנקים ואחרים, אין להאמין מה יוצא מהם אחרי סדנא כזו. אנשים שמתנהלים מול אקסלים כל הזמן, פתאום מתלהבים כמו ילדים ששמו בתוך "ארגז חול" בפעם הראשונה. גם בספר של מוסינזון "ארז כלים צהוב" היא מעבירה את האנשים במסע של איך מחוללים רעיונות. אבל בכל זאת יש אנשים שהסביבה הזו באה להם יותר בקלות, אלה עם הכשרון המולד, אם באמנות, מוזיקה, וכתיבה. ואיתם לעשות את הדרך הלימודית בתחום של קריאטיב הרבה יותר קל. תודה על השאלה
 
למעלה