דירסט,למה אתה לא מתייעץ איתי?
עד שאני יכול להשוויץ במשהו שאני טיפ טיפה טוב בו,ממש כזה,כאילו כזה.? דירסט תשמע: באיקס 9 אל תיגע! לג'ילרה החדשה,אל תתקרב! ובלי להתחשב בתקציב שלך(אני מדמיין אותך "מאליין"..),ההמלצות שלי הן על: א.הטי מקס של ימהאה! ביחוד החדש,עם קג'מ משופר,שמספק מומנט וכח פתיחה,וההספק 44 כ'ס. הוא סחיר בצורה לא נורמאלית,בדקתי,נמכר בממוצע באלף דולר מתחת למחירון! חבל'ז,לעומת "כלים",של 250 סמ'ק שערך השוק שלהם,הוא ירוד בהרבה מהמחיר הוא יפה,הוא חזק,הוא מרווח,מכז כובד מצויין,יציב,וסחיר. ב.המאגסטי 400: אחרי שנסעתי ב 250 סמ'ק,שהוא הכי חזק ב 250 סמ'ק,הכי מרווח,והכי מפואר, אני יכול רק לדמיין את ה 400,שרק קראתי אודותיו..בעיניים עצומות אומר לך דירסט,שבתקציב של 10K,פחות מהמחיר של הטי מקס,לך על המיפלצת הזו,עצה של חבר! הייתי שנתיים באולם תצוגה ומכירות של אופנועים וקטנועים,ולמדתי את הענף, בין היתר,רכשתי הרבה נסיון ברכיבה ובדיקה של כלים רבים.. דירסט,כמה ק'מ אתה מתכוון לנסוע בממוצע? אגב,ראיתי VX800,מודל 92,עם 37000 ק'מ יד ראשונה,ויש לי את ה"מוטו",שבו יש כתבה על האופנוע! משנת 1990 או 1991! אחלה אופנוע,ואני אוהב את ה "דריישאפט" כמו בב.מ.וו אם אתה סומך על עצמך,ורק אתה יודע,אם אתה יכול..,אל תוותר על התענוג הזה שמור על הכללים,ודע תמיד להיזהר מאחרים,שם צריכה להיות מופנית מירב תשומת הלב. באופנוענות,אם אתה לא מכיר את גבולותיך,אל תיסע! ככה אני אומר לכולם,אבל אתה נשמע באמת כמי שנשמת אופנוען באפו,ונראה לי שלא תוכל לברוח מהמציאות של מחשבותיך.. בהצלחה!