ושוב פעם השאלה.. איזה POCKET PC

-עומרי-

New member
ושוב פעם השאלה.. איזה POCKET PC

שלום, יש לי PALM M505. אני רוצה לרכוש POCKET PC. השאלה היא איזה עדיף, הבנתי שסדרת 38XX עדיפה בשל איכות המסך.. השאלה היא מה ההבדל ב 3870 ל 3850 ? האם כדאי של החברות האחרות ? (CASIO, HP ואם יש עוד?) חשוב לי שיהיה רמקול, אופציות להרחבה (כרטיסי זכרון, מודם, GPS וכו´) האחריות על המכשיר, התמיכה בעברית... המשקל והצורה.. בקיצור הכל.. התקציב גמיש (3500~4500 ש"ח) ושאלה נוספת, יש לי מודם סלולרי PCMCIA של סלקום שמשמש אותי במחשב הנייד לגלישה באינטרנט. (של NOVATEL WIRELESS - MERLIN) האם אני יוכל להשתמש בו ב IPAQ ? תודה, עומרי.
 
דיברנו על זה בפורום, תקרא כמה

עמודים אחורה, גש לאתרים זרים (www.pocketpcthoughts.com, www.the-gadgeteer.com) - התקציב מספיק לך לכל פוקט פיסי שנמכר כיום, עם שרוול PCMCIA לג´ורנדה/קאסיו/אייפק שלך --------------------------------------------------------------------- אני ממליץ על הקאסיו\ג´ורנדה, ולאו דווקא האייפק מסיבה אחת ויחידה, האייפק מגעיל עם שרוול PCMCIA. הוא מאוד מאוד כבד, ולא תוכל להוסיף כרטיסי זיכרון סבירים (לא מדבר על SD) אני ממליץ על ג´ורנדה עם שרוול PCMCIA כך יש לך שרוול PCMCIA, סוללה נשלפת, וגם חריץ זיכרון ל-Compact Flash. קאסיו מספק לך באותו המחיר גם חריץ SD MMC, אך לא ראיתי אותו מעולם בפעולה עם השרוול. קפוץ להאנדי, תסתכל על כל המכשירים פתוחים בתצוגה ותחזור אלינו תגיד מה בחרת. לגבי 3760, אל תתקרב, המסך גרוע יחסית לסדרת ה-38XX מקווה שעזרתי אדם צייט שמבואס שה-Tech ED הסתיים
 

ron20

New member
אדם, למה להשמיץ את ה3760

נכון שהמסך של 38xx יותר טוב, אבל בין זה לבין להמליץ לא להתקרב ל 3760 כי המסך גרוע יחסית ל 38xx המרחק גדול. כמי שעבר את שני המכשירים , המסך של ה 37, הוא בדיוק המסך של ה 36 שכזכור הרים את ה ipaq למה שהוא היום, (עדיין מסך שמשאיר מאחור הרבה PDA) נכון שיש שיפור (K64) ב38xx אבל עדיין מדובר במכשיר מצויין וזול יחסית ל 32rom 64 ram וce2002. אגב, המסך של הג´ורדנה מצויין אבל קטן במעט מזה של האייפאק, זו אחת הסיבות לכך שבחרתי באייפאק. לסיכום, כרגיל הכל מתחיל ונגמר בכסף ולכן לא הייתי קובר את ה3760 שזול משמעותית מהאלטרנטיבות האחרות ובטוח שהמסך שלו לא גרוע. נ.ב אדם, אני מקווה שאתה לא כועס.
 

Z a k

New member
אמנם המסך קטן יותר אבל חד יותר

גודל הנקודה בגורנדה/קסיו קטן יותר היות והוא באותה רזולוציה של שאר המכשירים חוץ מזה הקראתי איפהשהו שיש לזה השלכה בחדות הפונט שנראה בMS READER שבIPAQ הוא פחות טוב מאשר בקסיו/גורנדה (משהו עם צללית ירוקה/אדומה ....אבל לא בחנתי את הנושא הזה אישית)
 

-עומרי-

New member
תודה לכל מי שענה. שאלות נוספות :

לא כ"כ חשוב לי כרטיסי זכרון מהסיבה שאני לא ישתמש בהם אלא ארכוש דיסק קשיח. (האם יש הבדל בין שימוש בכרטיס זכרון לדיסק קשיח PCMCIA מלבד העניין שדיסק קשיח דורש שימוש בשרוול PCMCIA ?) לגבי סוללה נשלפת, אני לא חושב שארכוש עוד סוללה בעתיד לכן זה גם נראה לי מיותר. כרגע אני חושב שאלך על IPAQ 3850 מהסיבות הבאות : יש לי עליו מחיר טוב יותר מאשר בחנויות. כמו כן, לא מצאתי שרוול PCMCIA לגורנדה. (ושל הקסיו עולה פי 2 מאשר ל IPAQ) המכשיר נראה טוב יותר יחסית לאחרים. האם למישהו יש תמונה שבה נראים ה IPAQ והקסיו עם שרוול PCMCIA מחובר וכרטיס PCMCIA ? (אין באפשרותי לגשת ל HANDI מכיוון שאני גר בטבריה) תודה, עומרי.
 

-עומרי-

New member
ועכשיו אני רואה (יותר נכון קורא) ש:

לקסיו יש חיבור USB מה שאין ל IPAQ. (האם אני צודק?) כמה עולה קסיו E200 + שרוול PCMCIA בהנדי (או מקום זול יותר) ? איך איכות הסאונד בקסיו ? (ברמקול שלו) תודה, עומרי.
 

Z a k

New member
הקסיו יקר

הקסיו E-200 משווק רק בהנדי ומחירו 3990 ..ויש שמועות שהמחיר יעלה בגלל הדולר. בקשר לשרוול אין לי מושג בקשר לUSB זה נכון אבל יש צורך בדריוורים כמעט לכל דבר ...פרט למקלדת עכבר וכונן דיסקטים (כרגע..).
 

-עומרי-

New member
אדם, אמרת שהתקציב יספיק לקסיו עם

שרוול, החלטתי לרכוש את הקסיו בגלל היתרונות שציינתם ובגלל ששמעתי שהשרות של IPAQ בחו"ל.. אבל עכשיו אני רואה שהמחיר 3910 למכשיר + 1200 לשרוול (בפלונטר) האם המחיר בהנדי אחר ? תודה, עומרי.
 
למעלה