ושכחתי - מזל שור

  • פותח הנושא toro
  • פורסם בתאריך

toro

New member
ושכחתי - מזל שור

עם אופק בתאומים (או סרטן, אם תמצא שכך) - מה מחכה בתחום האהבה והעבודה בגדול? כי הרבה שינויים מתרחשים בחיי ולפעמים קצת קשה לדעת אם זה טוב או רע. אז אנא, קריאת כיוון לפיזור הערפל, טוב? המון תודה
 
ואם מדובר בערפל..

למה לפזר אותו ? לקח לך כל כך הרבה זמן לייצר אותו - סימן שהוא משרת אותך בצורה כלשהי, לא ? אז מעבר לצורך בסיפוק המיידי - נסי להתבונן בו, ולהיות בו קצת, בערפל הזה, ואפילו להתיידד איתו.. כי פתאום, מתוך הערפל הזה, תצוץ לה מעצמה המציאות שאת כל כך מחפשת, ופתאום תדעי שהיה שווה לחכות, ולא לפזר לפני הזמן..
 

toro

New member
זו רק צורת ביטוי

אז בכל זאת, אולי אפשר לקבל תשובה לשאלתי? שוב תודה
 
ערפל - התחושה והתשובה

עניתי - וזוהי גם התשובה. את לא צריכה להסביר לי שערפל הוא רק צורת בטוי, זה ברור, אבל מה שעניתי היא צורת תשובה שמתייחסת בדיוק למה ששאלת, רק לא מאכילה אותך בכפית כמו שאת רוצה. או במלים אחרות, תני לדברים לקרות ותסמכי על המציאות שתופיע במלוא הדרה כשתהיי מוכנה, במקום לנסות ולקבל תשובה לגבי תהליך שעוד לא עברת, ואת מתעקשת למצוא לו משום מה קיצור דרך. אז.. אין קיצורי דרך, ואין נבואות שמגשימות את עצמן. יש פגישה אמיתית עם התהליך הזה, וצמיחה דרכו. כך אני רואה את הדברים, וכך אני גם עונה. ואם את רוצה לבקש עובדות של מציאות - סורי, הן אינן באמתחתי. צרי אותן בעצמך.
 
למעלה