זאת אני, ואל תעני

נינטייב

New member
זאת אני, ואל תעני

אני לא מתאפקת, ומנהלת קרבות מאסף מגוחכים באתר ההוא. כן. כזאת אני, כמה אני עגולת גזרה וגדולת חזה, ככה אני שוחרת ריב ומדון. וגם זה יעבור לי.
 

קפת

New member
נינ(ט)ג'ה!

לשם מה? זה מיותר ולא מביא כבוד לאפחד. יתבסמו הם שמה, ואנחנו נסניף את עצמנו לדעת פה. היתה לי שיחה עם עין הנץ, לפני כמה ימים, שבה שקלתי יחד איתו האם לעשות קלוז'ר (ביטוי של עין) לתקופה הארוכה והיפה, ללא ספק, במקום ההוא. הפכנו והפכנו בדבר, והגענו בעצם אחת למסקנה שזה מיותר. מה שכן, אם את חושבת, ואחרים מצטרפים - אפשר לעשות סיכום פה. בשקט. בלי התלהמויות.
 
למה יעבור? לאן יעבור?

נינט חביבתי, אני תומכת במלחמות הקודש שלך, רק שימי לב שכשאת חוזרת, אין לך נייר טואלט משומש תקוע בעקב. ויש פה קצת תיוקים שמחכים לך. לתשומת ליבך.
 

קפת

New member
יעבור לאשדוד שולתתתת

ויש לינק, אמיתי אמיתי, שכל גולש וגולשת בני תרבות חייבים ברשימת המועדפים שלהם, לתפארת העיר הדומיננטית ביותר בתרבות הוירטואלית. הנה:
 
כל זיינה תמיד באמתחתה.

בוקר טוב! זוהיא נינט וזהוא טייב. עליה אמרו זקני ירושלים: "פאר לבה הולך תמיד לפניה, בשתי אמות, ויראו העם וייראו". למה לך קרבות מאסף יא נינט! על כל פנים, טוב לנו (לי לפחות), שאת גם בין חברי הנמאמנים לקפת.
 
אני לדודי ודודי לי?

אה, זה לא מוצלח בקונטקסט הזה ליודעי דבר. אנחנו לנו וכן ירבו. לא בוכים על חלב שנשפך ועל מכות חשמל שבוזבזו לריק. אני ממליצה על שוטים ועקרבים במקום הטיפול הרגיל בעלוקות. ואני גם ממליצה על סשן פרוידיאני קצר כדי למחות כל זכר.
 
למעלה