זאת הסיבה שלא אפגין בעד ישראל

Cמן רשום

New member
ישראל היא דמוקרטיה, גם כשלא מוצא חן בעיניך תוכן הדברים

יש הרבה בעיות בישראל ואני מאמין שזאת הסיבה שרובנו כאן. אבל הדמוניזציה שישראל עוברת עם כתבות שיקריות באמצעי התקשורת, BDS, וכו', אינן קשורות במגיבים אינפטילים בYNET. הגופים האנטי ישראלים לא יקבלו ולא יסכימו לשום נוכחות יהודית משום סוג על שום חלק מא"י. לכן אני רואה חובה אישית לתמוך בישראל ולהשאיר מחוץ לזה את הביקורת שלי על מה שהולך שם.
 
גם אני, עד היום תמכתי (בניגוד לעמדותי האישיות) תמיד בישראל

בגולה הדוויה אני ציוניסט...
הפעם קשה לי, קשה לי מאוד. כשראיתי את צילומי ההתעללות הבהמית של ישראלים באריתראי שבוצע בו לינץ', פשוטו כמשמעו, אני מתקשה. מתקשה מאוד. דימוקרטיה, לא מצדיקה הכל למרות שכל תחליפיה גרועים בהרבה...
 
סליחה, אני מבין את התסכול שלהם

לאור מה שמתרחד באירופה בכלל ובשבדיה בפרט, והתסכול גורם למה שאתה קורא. לא רוצה להפגין? אל תפגין. אני תמיד אפגין בעד ישראל, כי אני חושב שעושים לנו עוול ושמדובר בעולם דו פרצופי שעשה ועודו עושה דברים נוראים, שלא מקבלים חצי כותרת, בעוד שכל דבר שקורה בישראל מקבל פרסום במימדי ענק (לא הדברים החיוביים כמובן). אתה מדבר על הטוקבקים בוויינט? בגלל זה לא תפגין? קראת טוקבקים בעיתונים הזרים? אם יש לך אומץ קרא טוקבקים ותראה תגובות מחליאות נגד היהודים וישראל, תגובות אנטישמיות מזוויעות. זה לא גורם לך להקיא? או שגם אתה כמותם חושב שזו אשמת היהודים שהביאו את זה על עצמם? ישנן מדינות באפריקה בהן נאנסות ונרצחות נשים וילדות על בסיס יומיומי, אין קול ואין הד באף עיתון. בארץ קרה מה שקרה עם האריתראי - שאין ספק שזה מזעזע וצריך לבוא חשבון עם המבצעים, על אף המצב הפסיכולוגי בו אוכלוסית ישראל נמצאת בימים אלה, אבל הכותרות שזה עשה! אני מבטיח לך שאם אותו אריתראי, ממש אותו אחד, היה נרצח במלחמות השבטים הבלתי פוסקות של אפריקה, אם איזה ברון סמים מקומי היה מחסל אותו, הוא מעולם לא היה מוזכר באף כתבה. ואם הוא היה נהרג בטעות בהתקפה של צרפת על מעוזי מורדים, היו רושמים מקסימום שבהתקפה נהרגו גם מספר אזרחים. זה הכל. מה שארע עם האריתראי זה רע מאוד, אבל זה עניין פנימי של ישראל. ישראל צריכה לשפוט וישראל צריכה להפיק לקחים, ההפיכה של הארוע לעוד אורגיה אנטישמית נגד ישראל עם הערות אגב שקשורות לכלל היהדות באשר היא, רק מצביעה על מה שברור כשמש לכל אדם עם קצת שכל בקודקוד. פעם פרסמו ב BBC כתבה על היחס לאתיופים בארץ. כמובן שישר הערות אנטישמיות מצד טוקבקיסטים. אתיופי אחד פרסם טוקבק שגם הוא יהודי והוא מזועזע מההערות, כתגובה הוא קיבל הערה גם על יהדותו וגם על צבע עורו. ז"א שפתאום הגזענות "מצד היהודים" כבר לא משנה, מותר להיות גזען אם אתה לא ומה שמשנה זה שהיהודים אשמים. אז אל תפגין בעד ישראל, אני בתור אחד שהיו לו קרובים שנספו בשואה ויודע מה העולם הצבוע והרצחני הזה שווה, אעשה כל מה שאני יכול ע"מ לתמוך בה (ואין קשר לכך שאני בכלל מצביע שמאל ולא סובל את ביבי, ואם אתה לא מבין את זה אני מצטער בשבילך. בובי פישרים לא חסרים בתוכנו).
 
למעלה