זהו את הציטוט לפי התמונה | משחק

בר דותן

New member
בקצב הזה הפורום

לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן .. המון פורומים ניסגרו בזמן האחרון , וניסגרים כל הזמן .. הפורום שלנו לא יציב לא מחזיק כמו שצריך להחזיק פורום . ביגלל שאףא חד לא משקיע קצת .. אתה יודע המ גם עם לא 5 דקות ביום .. פעם ב3 ימים ככה להיכנס להציף וליראות שהכל בסדר ולהגיב קצת .. זה הכל .. לא מבקשים יותר מידי עם הפורום חשוב לכם כמובן
 

אריה31

Member
מנהל
הפורום שלנו דווקא יציב

על גבול הקריטי, אבל יציב חחח כאילו כמות הפעילות לא משתנה כבר תקופה ארוכה אני מעריך מאוד את ההשקעה שלך בר
אני משתדל לעשות את מה שאני יכול, אבל כמו שכבר אמרתי, אבדו לי הרעיונות לקדם את הפורום
 

בר דותן

New member
זהו את הציטוט לפי התמונה | משחק

טוב .. אז.. זה הפעם השלישית במשחק, ניסיתי לחפש משהו קל יותר מהפעמים הקודמות כדי שכולם ישתתפו ומקווה מאוד לראות את התגובות של כולם גם עם התשובה לא נכונה זה לא בושה :) אז התמונה >
 

בר דותן

New member
אני מצטער אבל אני חולק עליך לגמרי

פורום יציב זה לא אומר שהוא צריך להיות יציב בכוונה של 2 משתמשים פעילים , פורום יציב זה אומר שהפורום הוא לטווח ארוך ויכול להחזיק מעמד לתקופםה ארוכה פורום פעיל הוא פורום יציב הפורום שלנו לא יציב, פורום צריך להחזזיר כמות של לפחות 400-500 הודעות מינימום .. בישביל מה שאנחנו עושים פה היום אפשר SMS וזהו .. לא צריך פורום !
 

עומר XD

New member
אי אפשר.

פורום על אפרת גוש, אמור לדבר על אפרת גוש. כרגע הפעילות היחידית של אפרת זה קשרים רומנטיים שלא מעניינים בתכלס. כשאפרת תוציא אלבום חדש, יהיה אפשר להגיע ל400 הודעות. ובר, גם אם הפורום אכן חשוב לכולנו, הנהלת תפוז יסגרו גם פורום עם 400 הודעות אם התכנים היחידים שיש בו זה משחקים. תפוז ימצאו לנכון להמשיך את הפורום בהנחה שיש כמות סבירה של גולשים והודעות ותכנים שעוסקים בנושא הפורום, ולא במשחקים עליו.
 

bali

New member
מנהל
פורום של סכמ"שים זה לא פורום יציב אריה...

זה פורום במצב צמח על מכונת הנשמה, שמחכה להמתת חסד... אולי תדבר עם מנהל/ת האשכול של הפורום ותנסו לחשוב על החייאה? אני רצינית...
 

בר דותן

New member
אני גפצ חושב אבל זה גם יכול לעשות

נזק ולהעיר את המתים שנכה בתפוז ולגרום לסגירת הפורום ביגלל חוסר פעילות .. ששהם לא שמו לב אליה ..
 

bali

New member
מנהל
אבל משעמם פה טיכו!

נמאס לענות על אותו סיכום שבוע כל שבוע וזהו, זה כל מה שיש פה חוץ מהודעות של תפוז אנשים מודיע... אני רואה שאתה מתאמץ להביא עוד תכנים, אבל בר, אתה היחיד שאכפת לו מהפורום הזה ומנסה בכלל... שיהיה לכם רק טוב, מה אני אגיד. לי נשבר מהמוות הקליני פה.
 

בר דותן

New member
חחח אני דווקא חושב ששבברנו הפעם את הסטטוס

של הפורום .. זה השירשור הכי ארוך עם הכי הרבה ילים שניכתב פה בזמן האחרון .. חחחחחחחחח לפחלות עוררנו פה קצת משהו .. לי אכפת מהפורום הזה כי סגרו לי בעבר פורום שדההיתי ממש קשור אליו ואני ממש מתבאס עליו עד היום ואני לא ורצה שזה יקרה גם כאן ..
 

bali

New member
מנהל
גדול!!!

(השרשור הכי ארוך שנכתב פה וזה
) וברצינות... אם אנשים לא יתעוררו פה (לא אתה, אתה ער לגמרי) יהיה אפשר להתכונן על הקדיש...
 

בר דותן

New member
חחח האמת שאני חושב גם שלומרות הכל הפורום היה

קצת יותר פעיל החודש .. ואני מקווה שהסטטיסטיקות בסוף החודש לא יאכזבו אותי , אני מקווה שלא רק אני שמתי לב לזה =]
 

בר דותן

New member
ונפלתי לארץ, בשקט...

ונפלתי לארץ, בשקט עצמתי עיני, אטמתי ליבי והרגשתי איך אני מתפרקת מכל כאבי, מכל בדידותי __________________ זאת התשובה הנכונה .. אבל .. מעניין אותי למה רק את משתתפת כל שבוע :) וביגלל זה יש לי הצעה בישבילך .. שבוע הבא נעשה את החידון ביחד.. :) , עם תירצי ..
 

bali

New member
מנהל
נראה לי שאם אני אצטרף אליך בחשיבה על חידות

אז אף אחד לא יגיב... כנראה שלאנשים לא אכפת אם הפורום הזה חי או מת...
 
למעלה