זהו. סופי. ניצחנו

שווערצה

New member
זהו. סופי. ניצחנו ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

ח"כ יצחק הרצוג וח"כ יצחק כהן הודיעו לי עכשיו רשמית מתוך ועדת הכספים: הנושא שלנו הוסר מעל סדר היום. אין שינוי במצב הקיים.
 

moshp

New member
יש אישור למידע גם מח"כים נוספים

אכן, בהמשך למידע של שוורצע, מצטברים אישורים מח"כים נוספים, מהליכוד ושינוי, כי הנושא ירד מסדר היום. אפשר לסכם את המהלך כהצלחה גורפת. ברכות לכולנו. (לא רוצה להפריע קצת לשמחה אבל נצטרך לעקוב אחר התנהלות התקציב בשבועות הקרובים, כי כבר נמסר בתקשורת כי יצטרכו להוסיף עוד כ 2 מליארד לתקציב הבטחון ומליארד לתקציב הרשויות המקומיות. לכן נצטרך להמשיך לעקוב שהנושא לא יהיה בשום צורה על חשבוננו... אבל זה עוד רחוק בינתיים, אז רק לתשומת לב) משה היועץ המשפטי
 

הוג

New member
במעריב יש ידיעה../images/Emo45.gif

שועדת הכספים הצביעה נגד הגבלת המימון לטיפולי פוריות ! אפשר להתחיל לנשום ולחזור לטיפולים לפחות בלי הצרה הזאת על הראש! כל הכבוד למי שתרם ועזר ונשא בעול. יישר כוח - בקרב הזה ניצחנו.
 

הוג

New member
במעריב יש ידיעה../images/Emo45.gif

שועדת הכספים הצביעה נגד הגבלת המימון לטיפולי פוריות ! אפשר להתחיל לנשום ולחזור לטיפולים לפחות בלי הצרה הזאת על הראש! כל הכבוד למי שתרם ועזר ונשא בעול. יישר כוח - בקרב הזה ניצחנו.
 

שווערצה

New member
ומהארץ - האוצר רצה פיצול אך נדחה

והנה ציטוט הידיעה מעיתון הארץ, ממנה עולה כי האוצר ניסה ברגע האחרון להשיג הסכמה של הועדה לפיצול הנושא מחוק ההסדרים (כלומר - אישור הועדה שהנושא ידון בהליך חקיקה רגיל, לא במסגרת חוק ההסדרים ולא כפוף למגבלות הזמן של התקציב ולמשמעת קואליציונית) אך הועדה סרבה לכך. כלומר -מפלה מוחצת לנסיון האוצר לדחוף לנו מגבלה בדלת אחורית. "הוועדה החליטה הבוקר להוציא מהתקציב את הסעיף בחוק ההסדרים המגביל מימון טיפולי פוריות לילד הראשון. שר האוצר הסכים כבר לפני כמה ימים לביטול הקיצוץ, לבקשת שר הבריאות דני נווה וח"כ רוחמה אברהם (ליכוד). הוועדה סירבה היום לבקשת האוצר לפצל את הדיון בנושא מהדיון על חוק ההסדרים, ולדון בכך מאוחר יותר".
 

מם 1971

New member
WOW איזה הקלה ../images/Emo6.gif

תודה
תודה
תודה
תודה
תודה
לכל העושים במלאכה. אני מרימה
ומאחלת שהיום הראשון של 2004 מבשר הצלחות רבות בהמשך השנה, לכל אחד ואחת מאיתנו. אמן.
 

debby12

New member
מנהל
מדהים.

איזו בשורות מצוינות לפתיחת שנת 2004. תודות ענקיות לחברים הפעילים של הצוות. הייתי רוצה לכתוב כמה מכתבי תודה לח"כים שנרתמו הכי הרבה לענין הזה. שלא ייצא שאנחנו מנג'סים רק כשצריכים - אלא גם סתם כדי להגיד תודה ומילה טובה. רציתי לשאול אתכם מי החכ"ים שהייתם אומרים שהיו הכי מעורבים ולטובתנו בסיפור הזה. תוכלו לרשום הודעת "למי מגיעות התודות" כזו?
 

שווערצה

New member
למי מגיעות התודות??

האמת היא שכל חברי ועדת הכספים התנגדו לתיקון, ולכולם מגיעה תודה. אלו שהיו איתנו בקשר שוטף, וסייעו באופן פעיל הם: הירשזון - יו"ר הועדה אלי אפללו רוחמה אברהם לאה נס אורית נוקד יצחק (בוז'י) הרצוג (שאחראי במידה רבה על עדכון שוטף ומדוייק, מיוזמתו, לא באמצעות עוזרים אלא באופן ישיר, כולל ממליאות הכנסת וישיבות הועדה). תודה מיוחדת גם לעוזרת שלו - מיכל. יצחק כהן (ש"ס) (כנ"ל לגבי העדכונים) ניסים דהן ניסן סלומיאנסקי רצאבי גילה פינקלשטיין (תודה מיוחדת לעוזר שלה - הראל) אפרים סנה וכמובן- רובי ריבלין, שמגיעה לו תודה מיוחדת על הורדת המגבלה לילד ראשון עוד לפני הקריאה הראשונה, ולכל חברי לשכתו, ובמיוחד הדסה, שסייעו מאוד בעדכונים ומידע. בטח שכחתי כמה, ואוסיף בהמשך... ובווווווו גדול לשר הבריאות, שלא שיתף פעולה לאורך כל הדרך.
 

שווערצה

New member
ועוד כמה

תודה מיוחדת גם לעוזרת של יצחק כהן - מיכל! וגם לגילה גמליאל ולשאול יהלום וחברי ועדת העבודה ולמזכירות הנהדרות של ועדת העבודה ולשאול ששון נציגנו הבלתי נלאה בכנסת
 

hagk

New member
תודות

לחיים כץ ניסן סלומיאנסקי חיים אורון איוב קרא נודלמן
 
מה קורה עכשיו עם הדילים - מי משלם

ראשית חובה להיות שמחים ומאושרים על התוצאות אך יש לזכור שמדובר על 2004 ומכאן יכולות להיות הפתעות רעות בשנת התקציב הבאה ולצערי לאלו שלא יצליחו השנה יש לפעול במהלך השנה הנוכחית כדי לנסות ולמסד את הנושא בצורת חוק וכו' ושוב הכי טוב שאפשר לכולנו
 

שווערצה

New member
לא מאמינה, אם כי...

נושא הפוריות הכה גלים חזקים בכנסת, ולמעשה היה הנושא היחיד שהיה עליו קונצנזוס מקיר לקיר בין כל חברי הסיעות השונות - קואליציה ואופוזיציה. האוצר הבינו שטיפסו על עץ גבוה, וחיפשו סולם לרדת בצורת פשרות שאף הן לא התקבלו. קשה לי להאמין שמישהו ינסה לטפס על העץ הזה שוב בקרוב. אף אחד לא יקח סיכון של כשלון נוסף. יש מספיק מקורות בעוגת התקציב לקיצוץ שיזכו לכל הפחות לתמיכת חברי הקואליציה. אמנם -כידוע בפוליטיקה הכל אפשרי, כך שנמשיך להיות עם האצבע על הדופק. אבל כפי שהבהירו לי כל חברי הכנסת עימם שוחחתי - אפשר בהחלט להיות רגועים. לא מדובר בשקט זמני. ואגב - הנושא ממוסד בחוק. לא דובר בחוק התקציב בענייננו, אלא בחוק ההסדרים (תיקוני חקיקה).
 
המתנה הנפלאה לשנת 2004

תודה לכל אלה שעוסקים במלאכה חזקו ואמצו ונביא עוד ילדים לתפארת מדינת ישראל
 

גולה1

New member
כן בדיוק קראתי באינטרנט!

איזה יופי!! כל הכבוד ותודה לכל אלו שנלחמו בשביל כולנו. עכשיו רק צריכים את הילדים!
 
איזה כייף לשמוע על זה

ואני מתאפק עוד קצת לפני מילות סיכום ומילות תודה לכל מי היה מעורב גם לפני הקלעים וגם (ואולי בעיקר) מאחורי הקלעים מה שבטוח בהנחה ולא יעשו לנו שום תרגיל מלוכלך - הבטחה שלי שהארגון הבא שניקח על עצמנו הוא מסיבה !!!! טוב, מותר לשמוח לפעמים , לא ?
 
למעלה