זה או זה

Another Girl

New member
זה או זה ../images/Emo17.gif

משחק קטן (וטיפשי
) שקצת יעורר אותנו ואולי אפילו יהיה קצת כיפי. עקרונות המשחק: בסוף ההודעה הזו אכתוב שני מושגים הקשורים לדפש (שירים, אלבומים, אירועים, אנשים, מושגים - כל שני מונחים דפשיים שיש איזשהו קשר או זיקה כלשהי ביניהם ושבחירה בין שניהם היא הגיונית מבחינה לוגית). מי שיגיב לי הלאה להודעה יכתוב את הבחירה שלו בכותרת ההודעה ובתוכן שלה - ישאל שאלה חדשה, עבור הבא אחריו. פשוט וחסר מטרה, אבל מה איכפת לכם.
אתחיל: 101 או Devotional?
 

G I R L P

New member
Dave.....

איזו שאלה זו בכלל... רטורית. טוב, ועכשיו לשאלה שלי: אורן שריג או אבנר פרידמן ?
 

Another Girl

New member
אורן שריג ../images/Emo3.gif

(סתם כי הוא היחיד שהייתה לי איזושהי אינטרקציה איתו. אבנר - nothing personal...) (והרגת אותי!) Hole To Feed או Suffer Well? (מקווה שהקשר ביניהם ברור
)
 

Another Girl

New member
המממ... בחו"ל

יקר, מבולגן, אבל כנראה הרבה יותר טוב... Love Thieves או Jazz Thieves?
 

Another Girl

New member
רגע, רגע

התפצלנו
רוצה להמשיך ולהגיב למעלה (ל-music connects ppl) ולשאול שם את השאלה הזו?
 

סנאית22

New member
מצטרפת - מרטין כמובן!

למה מרטין? כי 99% מהשירים של דפש הם שלו (מילים ומוסיקה!), כי הוא שר כל כך יפה עד שבא לך לבכות מהתרגשות, כי הוא צנוע ונחמד וגם די סקסי.... זה מספיק, נכון?
 

piegirl1

New member
הא! הא! אנחנו מתרבות! בקרוב נשתלט על הפורום

ועל היקום כולו! נהפוך את הפורום הזה לפורום 'מרטין גור ולהקתו'
אני חושבת שהדרך שבה הוא שר הופכת שירים למרגשים הרבה יותר, ראו מקרה shake the disease ו-sister of night ואפילו clean ו- insight. ברור שאני מעריכה את דייב והאכויות שלו ואת אנדי גם (זה בשבילך רון..) אבל אין לי ספק שהגאון המוזיקלי הוא מרטין. וסליחה על הטירוף, ככה זה שעובדים גם בשבת..
 

piegirl1

New member
ואם באנדי עסקינן, האם ראית

שבהופעה בפולין היו שלל בלונים בשיר policy of truth והיה בלון ענק בצורת בננה, כשהבדיחה בפורום העולמי היא שהבננה היא מחווה לאנדי שמרבה לאכול בננות על הכמה במהלך ההופעות..
 

gam ani

New member
אנחנו קראנו לו "banana man"

הוא הביא אותה גם ללונדון לרויאל אלברט הול, שם הוא והבננה היו סלבריטאים, כולם רצו להצטלם איתם... באיזשהוא שלב בהופעה שומרי הראש תפסו את הבננה והניחו אותה על הקלידים של פלטש... לפני ההופעה ב- O2 הוא גילה שלא יתנו לו להכניס אותה פנימה להופעה (האנגלים והחוקים המוזרים שלהם...) אז הוא נאלץ להוציא ממנה את האויר (זה סוג של גלגל ים מתנפח) ולהבריח אותה מתחת למעיל...
 
למעלה