זה הזמן לומר שלום!!סוגרים את הפורום בתפוז

TAL BAR ZOHAR

New member
זה הזמן לומר שלום!!סוגרים את הפורום בתפוז../images/Emo70.gif

חברים ....בתחושת גאווה ענקית!!! זה הזמן לומר
ענקית לרשת תפוז ותודה עצומה לכם! לכל חברי הפורום מהמפרגנים פחות למפרגנים יותר !! חכוווחכם רב תודות !! תודה על שיתוף פעולה הורססססס!!!
שיקולים פרטיים ומקצועים בלבד הניבו את החלטתי לסגור את הפורום בתפוז של הרכב הקלאב המוביל בישראל! לאחר תקופה של 3 שנים אני גאה במה שהשגנו בפורום הזה את כמות האנשים שהכירו מכל רחבי הארץ ולא מעט מהעולם על ההתעניינות והתנהלות הפורום שיצר סוג של מישפחה ומינף ומיתג כל פרט ורזומה מוסקלי להרכב שכלכך כיף להיות חלק ממנו! שימו לב !!! בקרוב מאוד!!!!!
לאחר הפורום בתפוז זה הזמן להיתפתח ולהרחיב את המידע על בסיס איכותי ורלוונטי ולשם הנאה מוסקלית טובה יותר!! האתר הרשמי של הרכב הקלאב המצליח DUDI SHARON FT JOUEL יעלה לאויר במהלך החודשים הקרובים! לבנתיים חפשו אותנו ב"פייסבוק הרשמי של ההרכב"
DUDI SHARON JOUEL (TAL BAR ZOHAR http://www.facebook.com/profile.php?id=1111437689 כל העידכונים ההופעות והשירים הכי חמים ישירות לחברי ההרכב! תתחברו עכשיו !!!!!! שיהיה שבוע מבורך לכולם !!!! באהבה וממשיכים בכל הכוח !! TAL BAR ZOHAR 052-3094000
 

TAL BAR ZOHAR

New member
ראיון עם דודי שרון ברדיו מקסקני../images/Emo125.gif

בהחלט שיתוף אחרון עד לנעילת הפורום :))) ראיון אחד על אחד קרוב לשעה שלמה של ראיון עם היוצר והדיגי' דודי שרון על אלבום הבכורה ADDICTED באחד מתחנות הרדיו המקסיקני אלקטרו ביט תוכנית הקלאב היחידה והרשמית ב100.9 FM אני ינסה להשיג לכם את הראיון של ג'ואל קבלו במיוחד לכם את הראיון בצימצום לאחר עריכה ללא השירים שנוגנו :))) תהנו:)
 
למעלה