זה רק אני או שככל שהימים עוברים

no nick 1989

New member
מסכימה.

איתי באמת מתגלה יותר ויותר כבחור מקסים,מקווה שהוא לא יאכזב כמו צבר..
 

MissPop

New member
איתי הכי מקסים ומתוק

לדעתי הוא פשוט שינה את דעתו לגבי ואנסה... אני גם חושבת שהיא וולגארית לעתים אבל היא בן אדם טוב ומותר לו לשנות את הדעה שלו, אולי יצא לו לדבר איתה ואנחנו לא ראינו את זה ובעקבות כך הוא שינה את דעתו? אבל הוא לא צבוע. לא תשמעו אותו אומר מילה רעה על אף אחד. הוא רק מקשיב. לא מסוכסך עם אף אחד ולא רב עם אף אחד. הו בן אדם נחמד וטוב.
 

קפרי

New member
גם אני התרשמתי מאיתי אבל מהתחלה ומצבר עדין

רואה בו בסדר אם כי אני לא צופה ברצף (לא יכולה ולא רוצה).
 

סאמוואן

New member
אני חולה על איתי ותמיד אמרתי את זה!!../images/Emo99.gif

לו ולליאון הכי מגיע לזכות
 
אני מהתחלה אמרתי שאיתי הכל שווה.

לטעמי שפרה לא מוזרה. היא היחידה שלא מרכלת ומתרחקת ממריבות. ואיתי אחלה בנאדם.
 
לכל קוראי הפורום . חשוב מאוד !

אתם הריי מעולם לא הרמתם את הקול , מעולם לא ניהלתם ויכוח אמוציונאלי לאחר שצברתם אנרגיה רעה במשך תקופה . אתם גם מעולם לא הייתם צבועים , תככנים ואף לא חלמתם על לרקוח מזימות . אתם גם לא הייתם עושים דבר על מנת ליזכות במיליון ( או חצי מיליון ) . מקסימום שוכבים ליד הבריכה בטן גב ולא משתעממים לעולם . אתם גם הייתם מוכנים לוותר על סיגריות ( אלה שמעשנים ) או על אוכל ( אלה שאוכלים ) למען האחר . הכל למען " שלום בית " . באופן כללי סביר גם להניח שאתם לא מחרבנים ולפלוצים שלכם יש ניחוח של אפטרשייב יוקרתי . אתם במקביל גם הייתם הרבה יותר מעניינים ואף פעם לא בוכים או נשברים . אתם , אלה שלא מסוגלים להעביר את יום כיפור אם אתם לא צמודים לדי וי די במרתון סרטים . או שתהיו דבוקים לשידור מהבית של האח הגדול כאשר קערת פיצוחים גדולה מונחת לידכם . אתם בוודאי מבינים איזה נורא זה שדיירי הבית מתווכחים בינהם . אתם אלה שמבינים שכל יום שעובר על דיירי הוילה ההימור שלהם גדל כי ההשקעה שלהם גדלה . הם לא עושים שם חיים ! הם גם לא נהנים שם מי יודע מה בוילה למרות כל המותרות זה הריי כלוב מזהב . אתם שלא מתלהמים לכם על המקלדת ומשתלחים בכל מתמודד כאילו שאין לו משפחה ( ובמקרה של נעמה גם ילדים שיתכן שקוראים את מה שאתם כותבים ) וחברים . אתם יודעים איך צריך לנהוג . אולי התכנית צריכה להיות בכלל הפוכה ? אולי היה צריך לשים מצלמות בבתים של כל האנשים שמשתתפים בפורום 24 שעות ביממה ולהראות לדיירים איך אנשים צריכים להתנהג ?
 

מייליי

New member
ושוב אני נהנית מדבריך ../images/Emo13.gif

כמה שאתה צודק !!!! כל הניתוחים שאנחנו עושים ואני לצערי בינהם ... מי אמר שאנחנו כלכך מושלמים שיש לנו זכות ככה לרדת ולנתח את האנשים באח הגדול בצורה כזו . מה שכתבת קצת ניער וטילטל אותי
תודה
 
מה שאת כתבת

אפילו יותר חשוב . אני שוב מודה לך על תגובתך ומקווה שאנשים ייקחו גם אותה לתשומת ליבם . בסופו של דבר מדובר באנשים . ואין אדם מושלם ! לא צריך להוציא להורג על כל מעשה או דיבור . גם לא צריך להתנהל בצורה של משפטי שדה . אפשר גם להתנהל בפורום בצורה מכובדת . עם כבוד למתמודדים , למשתתפים בפורום , ובעיקר לעצמנו כאנשים . ושוב תודה על תגובתך .
 
ל"ביקורת מוסיקה", חשוב מאוד

אנחנו, שלא בחרנו ללכת ל"אח הגדול", אנחנו, שהשכלנו לא לחשוף את עצמנו מרצון למצלמות 24 שעות, אנחנו, שידענו להיות חכמים ולא לתת לכל העולם לראות אותנו מבזים את עצמנו ורבים וברגעינו האינטימיים ביותר, אנחנו, שרבים לא מול כול העולם, שלא נקבל את המליון ולא נהיה מפורסמיןם (ושכן, צמים ביום כיפור ולא רואים סרטים): זכותינו המלאה לבקר אותם על כל צעד ושעל ולהביע את דעתנו המלאה עליהם. אתם בחרתם להיחשף ככה? אתם תקבלו את הביקורת ככה.
 
איפה זה כתוב

שאנשים שהסכימו להיכנס לוילה ולהתחרות בתחרות פופולאריות נתנו גם את הסכמתם להכפשות והשמצות ? איפה זה כתוב שמותר לערוך משפטי שדה ? איפה זה כתוב שמותר להרוס שם של אדם למען שעשועייך הפרטיים ? אני מבין שאת מחפשת את ליטרת הבשר שלך . אבל אני במקומך הייתי מתחיל לחשוב מה זה בעצם אומר עלייך ? מה זה אומר עלייך שאת לא מסוגלת להפריד בין תוכנית והמתרחש בה לבין מציאות ? מה זה אומר עלייך אם את מחפשת קורבנות להשתלחויות משוללות רסן ? מה זה אומר עלייך אם כלכך קל לך לפתח שינאה כלפיי אנשים שאת כלל לא מכירה ? אנשים מהסוג הזה מזכירים לי את הקהל הצמא דם שהתבונן ברומי בתחרויות הגלאדיאטורים וקרא לזה " בידור " . יש הבדל בין להעביר ביקורת לבין השתלחויות . וזה אפילו לא הבדל דק אלא הבדל גדול וברור . וחבל שלחלק מהאנשים כאן קשה לשים לב או לשים את הגבול בין השניים . את מוזמנת להמשיך להנות ... אני באופן אישי סולד מהתנהגות כזו אפילו יותר מאשר אני סולד מצביעות , תככנות וכל שאר התכונות שיש כאן אנשים שממהרים להשתלח עליהם ( בצביעות שלא מביישת אף אחד מהמעומדים ) .
 

מייליי

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif ביקורת

התודה היא לך שהערת אותי .... והנה לכם דוגמא קטנה ---- כשג'ני שקטה אז אומרים שהיא גולם משעמם וצבר שהיה שקט עד לפיצוץ בקשר לאוכל ... ופתאום הוא הפך להיות שנוא ???? למה ???? רק בגלל שהוא אומר מה שהוא מרגיש לפתע .?? אם היה ממשיך לשתוק אז הייתם מקטלגים אותו גם כגולם ???? מה שלא יעשו תמיד נרד עליהם ... וזה מיותר .
 
"איפה זה כתוב"?

מה, אתה ילד מפגר בן 3 שחושב שצריךשיהיה כתוב בחוזה "מותר לנו לדבר עליך"? לפני שאתה נכנס לוילה? ככה זה אנשים שמתפרסמים. כולם יודעים את זה, גם ילד בן שלוש. כל אחד יודע שברגע שאתה נחשף למצלמות 24 שעות כולם ירכלו עליך, זה המצב. פרסום זה לא רק דבר טוב ויוצאים ממנו גם דברים רעים ואתה גרמת את זה לעצמך כשנכנסת לוילה. יש לך בעיה שמדברים עליך? אל תיחשף 24 שעות למצלמות. מה אתה חושב שהם חשבו לעצמם? שאנשים יראו אותם רבים ומקללים ומלאים תככים ויגידו "טוב לא נורא בסה"כ הם אחלה"? לא, גם הם ידעו שאנשים יטנפו עליהם על ימין ועל שמאל כי זה בדיוק מה שקורה כשאתה מחליט לחשוף את החיים שלך למצלמות. זה נכלל בשיקול דעת שלהם. מי שהחליט לחשוף את החיים הפרטיים שלו בהחלט התיר לי לדבר עליו ועל הדברים המכוערים שהוא עושה בתוכנית. איפה אתה חי, בחייאת! באיזה עולם גנעדני שבו אנשים נחשפים בצורה מגעילה וצרחנית ואלה שרואים אתם מחייכים בסלחנות ואומרים "נו לא נורא". מה זה אומר עליך אם אתה מאמין שאנשים יכולים להראות את עצמם 24 שעות ולא ישפטו אותם? מה זה אומר עליך אם אתה מאמין שאנשים יכולים לחשוף התנהגויות מבישות ולא לקבל קיתונות שינאה מאנשים אחרים? מה זה אומר עליך אם אתה מאמין שאנשים יכולים לעמוד מול מצלמות ולרכל ולהכפיש ואלה שרואים אותם לא יתחילו לשנוא אותם? אתה מוזמן לעוף מהפורום אם לא נאה לך. זה המצב, הם לקחו אותו בחשבון וזה לא יתכן שאנשים יחשפו את עצמם בהתנהגות מגעילה וכל מה שיקבלו הם ליטופים וביקורת קלילה. נכון, אני לא מצדיקה בשום מקרה אנשים שמקללים אותם או מאיימים עליהם, אבל אני בהחלט יכולה להבין אנשים ששונאים אותם.
 
אופליה את מצדיקה את הכינוי שלך .

צורת ההתנסחות שלך פשוט לא ראויה לתגובה . אבל אני בכל זאת אענה לך ( יותר לאחרים שקוראים את מה שכתבת מאשר לך ) . אני לא כתבתי בשום מקום שאסור להעביר ביקורת . וגם לא כתבתי בשום מקום שאסור להביע דעה כזו או אחרת . העניין הוא בכך שלפי דעתי לכתוב " אני שונא/ת את X " או " אני מתעב/ת את Y " זאת כלל לא ביקורת . את יוצאת מנקודת ההנחה שאם הם הסכימו להיכנס לבית האח הגדול אז הם התירו את דמם וכעת כל איזה פלוני אלמוני יכול לכתוב עליהם ככל העולה ברוחו . ואני טוען שיש גבולות גם לדברים שאפשר לכתוב . ניתן ורצוי להביע דעה קונקרטית על מעשים מסויימים .ניתן ורצוי להעביר ביקורת על התנהלות . ניתן ורצוי גם להביע דעות חיוביות . אבל צריך לשמור על הדברים בפרופורציה ולא לגלוש להתלהמות והשתלחויות . ואגב , את אפילו בלי להיות מצולמת אפילו דקה אחת הצלחת להעביר את התחושה שאת אדם דיי ברוטאלי ואגרסיבי ומשתלח . ואת גם מזמינה אותי לעוף מהפורום ? חחחחח... הינך דמות משעשעת שבאה הנה להוציא את התסכולים היומיים שלך ( ויש לך כנראה לא מעט כאלה ) . אז אם זאת ההנאה שלך , שאני לא אפגע לך בהנאה הזו . אני רק מרחם על אנשים מהסוג שלך . אם לך מותר לשפוט אנשים על פי תוכנית טלביזיה אז כנראה שגם לנו יהיה מותר לשפוט אותך על פי התגובות שלך בפורום . כי את צריכה לקחת בחשבון שגם כאשר את מפרסמת תגובה בפורום אז את חושפת את עצמך לכל ביקורת . אז לפי קו המחשבה שלך עצמך זכותי עכשיו לכתוב עלייך כל דיעה או השמצה שעולה לי לראש ( כולל זה שאת אדם פאטתי ) . וזה נראה לך הגיוני וסביר ?
 
וואלה?

למה צורת ההנסחות שלי לא ראויה? כי היא לא מתאימה למה שאתה חושב או אומר? מה, כל מי שכותב משהו שנוגד את דעתך לא ראוי לתגובה? אחלה! אז אל תגיב לי ותשקע בתהומותיך. ייעצתי לך לעוף מהפורום כי כתבת לא פעם אחת שהמקום הזה לא מתאים לך ואם זה באמת ככה שאנשים מתלהמים על תושבי הבית אתה מרגיש "זעזוע" ו"גועל". אז תלך. אנא, היכבד ועזוב את הפורום, כי כן, ימשיכו להתלהם על אנשים ולכעוס עליהם וכדי שלא תעוות את נפשך ה"מוסרית" ו"הזכה" אתה מוזמן כבר עכשיו לא לשוב. בכל זאת אתה בוחר לשוב פעם ועוד פעם למקום השנוא עליך עם האנשים הטיפשים שמקללים וכועסים. למה? לא יודעת, וכנראה גם אתה לא יודע. כן, אנשים כותבים שהם שונאים או מתעבים אחד את השני. לדעתך זה אסור, לדעתי זו מדינה דמוקרטית ובטח דמוקרטית כלפי מי שהחליט שהוא חושף את מהותו 24 שעות ולכן אני מבינה אנשים ששונאים מתמודד אחד או שני בגלל דעותיו או מעשיו. זה לא שהמתמודדים צדיקי עולם שנוהגים אך בטוב ובחסד. הם פוגעים, מרגלים, תכננים ויש כמה שעושים מעשים שאף אחד מאיתנו לא היה עושה בחיי היומיום. והנה, לך מותר לשפוט אנשים אפילו בלי לראות אותם לדקה: כבר קבעת שאני ברוטלית ומשתלחת (לכנות מישהו "ברוטלי" זה בסדר על פי תורתך המעוותת, אבל לשנוא אותו זה רע) משתי הודעות שלי שקראת, הכרזת שאתה לא מעוניין לשהות פה וקיבלת את הזמנתי שתלך מכאן ב"חחחחח" אינטליגנטי. בנוסף, קבעת שאני דמות שבאה להוציא הנה את תסכוליי, שגם זה מותר ע"פי תורתך. אולם לא תשנא אותי או תתעב אותי, כי זה אסור. תוכל לרדת עלי כי זה מותר, אבל חלילה לעולם לא תכריז ש"אני שונא את אופליה המטורפת". תוכל לכתוב ש"היא זוועה מכוערת מפלצת מתלהמת ברוטלית, אבל אני לא שונא אותה". אני יכולה לשנוא אותך, על פי קו המחשבה שלי. אבל אתה, שכנראה דובר אחד בפה ואחד בלב ולא ממש מקיים את מה שהוא חושב, בשניה בה כתבת עלי דברים מסוג זה הכרזת ברייש גליי שאתה אומר משהו אחד ומקיים משהו אחר. כי הנה, פתאום אתה מוכן לקבל את קו המחשבה שלי ולטנף אותי, במקום ללכת עם הקו שלך ולהגיב בצורה נורמלית ומנוסחת יפה (ולהזכירך- אתה זה שכתב שצורת התגובה שלי לא ראויה להתייחסות. מעניין, האם "אדם פאטתי" שכתבת עלי כן ראוי להתייחסות או עומד בקריטריונים שניסית להציב לתושבי הפורום להתנהגות בוטה?). ולך זה נראה הגיוני וסביר?
 
את קשת הבנה ?

ועל זה נאמר " נא לא להאכיל את הטרול " . רק במספר נקודות : 1 . לא כתבתי בשום מקום שאני רוצה לעזוב את הפורום . 2 . לא כתבתי שאני סובל בפורום . 3 . לא כתבתי בשום מקום שאסור לכתוב " שונא/ת או מתעב/ת את X " . כתבתי שזה מוגזם לטעמי וצורם לי בעין . 4 . כנראה שלא הבנת שבתגובתי הקודמת ( זאת שאת מתקוממת עליה כלכך ) נתתי דוגמא לשפיטה על בסיס התרשמות שיטחית . כל העניין הוא שאם את מרשה לעצמך לשפוט אנשים על פי תוכנית טלביזיה ואת מצדדת בכך שכולם יכולים לכתוב עליהם כאוות נפשם . אז את באופן אוטומטי מצדדת גם באנשים שישפטו אותך על פי התגובות שלך בפורום . הפורום הוא כלי תיקשורת לכל נושא ועניין . וכאשר את כותבת תגובות את הריי חושפת את עצמך מרצון לביקורת . השאלה היחידה היא איפה עובר הקו בין ביקורת לגיטימית לבין השתלחות . מה שאני כתבתי לך בתגובה הקודמת בא להבהיר לך ( ואת שיחקת לידיי בתגובה הזו ) שזה שאת מגיבה בפורום ומודעת לכך שכולם יכולים להגיב לך ולהעביר ביקורת לא נותן לי את הזכות ( כך את טענת בעצמך ) לבוא ולשפוט אותך ולכתוב שאת ברוטאלית , אגרסיבית או פאטתית . עכשיו אני מקווה שתעשי בראש לבד את ההשוואה בין מה שאת חשת לבין הכלל שקבעת שאפשר לכתוב על המתמודדים הכל כי הם הסכימו לזה על ידי הצטרפותם לתוכנית . אם לא הבנת עדיין , אז לא נורא . אני מניח שהרוב כאן כבר הבינו .
 

קמבילי

New member
ביקורת, התבלבלת עם איזה דמות שייקספירית אחרת

לא נורא, העיקר הכוונה.
 

Jason2

New member
טוב, אין הרבה מה לעשות

תמיד יהיה מושא להערצה וגם מושא לשנאה. כך זה עם אנשים מפורסמים ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בתוכניות ריאליטי שבנויות על טיפוסים שונים ועל תחרות כזו שיוצרת חיכוכים. מה שכן כולם צריכים לזכור שמדובר במשחק ובחיים האמיתיים אנשים לא מתנהגים בדרך כזאת קיצונית. וצריך לזכור שאי אפשר לדעת כיצד כל אחד ואחד מאיתנו יתנהג במצב דומה. קל לנו לחשוב שאנחנו לא כאלה ואנחנו תרבותיים הרבה יותר, אבל סביר שכל אחד מאיתנו ינהג בצורה דומה, חלק בצורה קיצונית יותר וחלק בצורה מתונה יותר.
 

א ו ר3

New member
צודק לגמרי...

איתי לא איכזב אותי בינתיים אפילו פעם אחת, הוא ניראה לי כאחד האנשים השפויים שם ... ועם כל אהבתי לשפרה לא הבנתי מה הוא מציק לה כ"כ??
 
למעלה