זוועות הכיבוש

u r i el

New member
די עם זה, ידידי !

ממש כמו שבין הגרמנו-נאצים היו אי אלו חסידי אומות עולם בודדים, כך גם בין חסידי אומות העולם היהודים יש אי אלו יודו-נאצים. המיעוט הזה פה ושם איננו מלמד על הכלל כמו שמורנו ניסה להטעות את עצמו ואת מאזיניו.
כדאי שתהיה לך הערכה רבה מאד מאד לעובדה שאתה יכול לשבת בביתך בביטחה ולנגן בפורום כשאין מתפוצצים סביבך במרכולים ובאוטובוסים יום יום עשרות בני אדם. קל מאד לפגע. את זה אין משיגים בשיחות סלון בין מרגלים בוגדים נוסח עזמי בשארה אלא בעבודת שטח קשה מלוכלכת ומפרכת.

הזוועה היא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו וסוף סוף יש לנו את צה"ל המצילנו מידם.
 

kaner91

New member
הזוועה היא

עצם השלטון הצבאי, באם יו"ש הייתה תחת מערכת משפט אזרחית עשרות קצינים היו יושבים עכשיו בכלא (ובצדק), למדינת ישראל נוח להשאיר את השטח בידי הצבא, ולכן גם תחת נהליו (המתאימים יותר לקרבות גרילה בבינת ג'בייל)

המשחק סכום אפס שניסית להעלות כטיעון אינו אלא הטעייה. אפשר גם אפשר להגן על מדינת ישראל מבלי לבצע פשעים כאלו ואין זו אלא דיכוטומיה כוזבת.
עצם ההגנה על המדינה אינה מכשירה את כל האמצעים ויש להנהיג פיקוח אזרחי על המתרחש תחת ידו של צה"ל.

הצד החזק תמיד יושב בסלון, השאלה הגדולה היא על מה מדברים בשיחות חולין הללו...
 

י ו ר ם 7

New member
מה משמעות מעשה הסירטון ? האם

זה נותן תמונה ריאלית
המורה בהחלט חיפש את האמת .
גם בזה להאשים אותו בהטעיה , מה כוונתו הייתה רעה ?
מה הוא לא דאג למשפחתו הרחבה.
לאחר קיביה (1953) היו שטענו שמסע האלימות שעשו חיילי צהל בנשים וילדים גרם להישגים משמעותיים
אבל העובדות מראות אחרת שלא לדבר שבאופן אישי בנה של של דודתו של ליבוביץ נהרג במעלה עקרבים (כמה חודשים לאחר קיביה 1954)
ראה :
http://alllies.org/blog/archives/28564
הרוע משרת בעיקר את אלה שרוצים לעשות מעשים איומים וזאת בתנאי שהם לא סופגים מהלומה
אפשר גם אחרת ולא רק כסיסמא.
 

אלי כ ה ן

New member
אני מת על השירים שלך


 

אלי כ ה ן

New member
באת לחטוף לי את כסא הסנגור כדי לסנגר על הצבא?

welcome to the club...

על כל פנים, גם אני יודע לסנגר, לא פחות טוב ממך: ובכן חיילינו המהוללים עושים זאת, כי זו הפקודה שקיבלו. הרי אילו היתה הממשלה תובעת מהם להתקפל משם, הם גם כן היו עושים זאת. כדברי חז"ל: נתבעים לעגל ונותנים, נתבעים למשכן ונותנים...

אבל אותי מעניינת יותר נקודה אחרת, בעלת נופך פילוסופי משהו: הדייר הרי לא מפסיק לשאול את החייל את שאלת מיליון הדולר: "למה אתה פה בבית שלי" (את זה שאל ליבוביץ כזכור עוד משנת 67), ולחייל אין מענה המניח את הדעת (גם לנתניהו אין מענה כזה), עד שבדקה 2:31 מצא החייל סוף סוף את תשובת המחץ הליבוביציאנית: "אני פה כי אני רוצה". שים לב שכל זה עולה בקנה אחד עם פרשנותו של ליבוביץ לכל המתרחש (משהו בסגנון: "יש אנשים שרוצים את הכיבוש, בעוד שאני רוצה להשתחרר מהכיבוש")...
 

u r i el

New member
כיבוש.

" ...וַיִּשְׁלַח יִשְׂרָאֵל מַלְאָכִים אֶל סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי לֵאמֹר. אֶעְבְּרָה בְאַרְצֶךָ לֹא נִטֶּה בְּשָׂדֶה וּבְכֶרֶם לֹא נִשְׁתֶּה מֵי בְאֵר בְּדֶרֶךְ הַמֶּלֶךְ נֵלֵךְ עַד אֲשֶׁר נַעֲבֹר גְּבֻלֶךָ. וְלֹא נָתַן סִיחֹן אֶת יִשְׂרָאֵל עֲבֹר בִּגְבֻלוֹ וַיֶּאֱסֹף סִיחֹן אֶת כָּל עַמּוֹ וַיֵּצֵא לִקְרַאת יִשְׂרָאֵל הַמִּדְבָּרָה .... וַיַּכֵּהוּ יִשְׂרָאֵל לְפִי חָרֶב וַיִּירַשׁ אֶת אַרְצוֹ מֵאַרְנֹן עַד יַבֹּק עַד בְּנֵי עַמּוֹן ..... וַיִּקַּח יִשְׂרָאֵל אֵת כָּל הֶעָרִים הָאֵלֶּה וַיֵּשֶׁב יִשְׂרָאֵל בְּכָל עָרֵי הָאֱמֹרִי בְּחֶשְׁבּוֹן וּבְכָל בְּנֹתֶיהָ. כִּי חֶשְׁבּוֹן עִיר סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי הִוא וְהוּא נִלְחַם בְּמֶלֶךְ מוֹאָב הָרִאשׁוֹן וַיִּקַּח אֶת כָּל אַרְצוֹ מִיָּדוֹ עַד אַרְנֹן....אוֹי לְךָ מוֹאָב אָבַדְתָּ עַם כְּמוֹשׁ נָתַן בָּנָיו פְּלֵיטִם וּבְנֹתָיו בַּשְּׁבִית לְמֶלֶךְ אֱמֹרִי סִיחוֹן. וַנִּירָם אָבַד חֶשְׁבּוֹן עַד דִּיבוֹן וַנַּשִּׁים עַד נֹפַח אֲשֶׁרׅ עַד מֵידְבָא. וַיֵּשֶׁב יִשְׂרָאֵל בְּאֶרֶץ הָאֱמֹרִי. וַיִּשְׁלַח מֹשֶׁה לְרַגֵּל אֶת יַעְזֵר וַיִּלְכְּדוּ בְּנֹתֶיהָ ויירש [וַיּוֹרֶשׁ] אֶת הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר שָׁם. וַיִּפְנוּ וַיַּעֲלוּ דֶּרֶךְ הַבָּשָׁן וַיֵּצֵא עוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן לִקְרָאתָם הוּא וְכָל עַמּוֹ לַמִּלְחָמָה אֶדְרֶעִי.וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל מֹשֶׁה אַל תִּירָא אֹתוֹ כִּי בְיָדְךָ נָתַתִּי אֹתוֹ וְאֶת כָּל עַמּוֹ וְאֶת אַרְצוֹ וְעָשִׂיתָ לּוֹ כַּאֲשֶׁר עָשִׂיתָ לְסִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן. וַיַּכּוּ אֹתוֹ וְאֶת בָּנָיו וְאֶת כָּל עַמּוֹ עַד בִּלְתִּי הִשְׁאִיר לוֹ שָׂרִיד וַיִּירְשׁוּ אֶת אַרְצו... "

" ... וַיַּכֶּה יְהוֹשֻׁעַ אֶת כָּל הָאָרֶץ הָהָר וְהַנֶּגֶב וְהַשְּׁפֵלָה וְהָאֲשֵׁדוֹת וְאֵת כָּל מַלְכֵיהֶם לֹא הִשְׁאִיר שָׂרִיד וְאֵת כָּל הַנְּשָׁמָה הֶחֱרִים כַּאֲשֶׁר צִוָּה יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל. וַיַּכֵּם יְהוֹשֻׁעַ מִקָּדֵשׁ בַּרְנֵעַ וְעַד עַזָּה וְאֵת כָּל אֶרֶץ גֹּשֶׁן וְעַד גִּבְעוֹן. וְאֵת כָּל הַמְּלָכִים הָאֵלֶּה וְאֶת אַרְצָם לָכַד יְהוֹשֻׁעַ פַּעַם אֶחָת כִּי יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל נִלְחָם לְיִשְׂרָאֵל... "

הכתובים הנ"ל הינם רק חלק מהנארטיב הספק אגדי שמהווה את התשתית התודעתית לאומית לפיקציית "הארץ המובטחת" שכולנו שותפים לה ושיהודים התחנכו לצִלהּ ( תרתי משמע ) מאז כ - 3000 שנה. זה התחיל אז באברהם השוחט הפוטנציאלי שנענה לצו האל, דרך הפילוסוף האריסטוטלי משה שנענה לצו האל, דרך יהושע, השופטים, שאול, דוד משיח ה' ובנו שלמה שנענו לצו האל .... דרך משה דיין, יצחק רבין, אריק שרון, אהוד ברק ואחרים שבזכות כל אלה כולנו דיירי ארץ כנען הכבושה שגם רחביה היא חלק ממנה.

הכל החל במצוותו של הקב"ה יתברך שכל ה"ה הנ"ל רצו וששו לקיים.

מספיק ליילל. רבים ואולי הרוב חיים בכיף במנהטן, לוס אנג'לס או ברלין. איש מאתנו לא מוחזק בארץ כנען הכבושה בכוח. מי שלא מתאים לא - שיהגר או יתאבד.
 

אלי כ ה ן

New member
היום אין כנענים ולכן אין בעיה לגור בתל אביב.

כל זכויות האדם נשמרים שם באופן-שוה, ליהודים ולערבים כאחת.

הבעיה נוצרת כאשר צבא (של יהושוע יעלון, או של בוגי בן נון, אין זה משנה), משתלט על שטח שבו חי עם אחר, הנרמס תחת כפות רגלי החיילים הכובשים, מבלי שהוא זוכה לזכויות אדם בסיסיות, ובכלל זה הזכות הבסיסית של כל דייר להיכנס לביתו הפרטי.

איך היית מגיב אילו חיילים היו מגרשים אותך מהבית שבו נולדת, ואחר כך היו שודדים לך את הבית, משתלטים עליו, וכשהיית מעז להיכנס אליו - היו עוצרים אותך?
 

u r i el

New member
אני נגד מלחמות

נגד כיבוש
נגד גירוש
נגד שוד
נגד מעצר.

רוצה לחיות בסבבה, להאזין למוסיקה, לקרוא ספר וללקק גלידה - ולא להשמין.
שלא יפריעו לי, שלא יילחמו בי ושלא יגרשו אותי.
 

אלי כ ה ן

New member
הדייר הפלסטיני היה חותם על כל מה שכתבת.

אז מה לדעתך עושים בביתו חיילינו המהוללים, לאור זאת שהוא היה חותם על כל מה שכתבת?
 

u r i el

New member
אהה,

את זה תוכל לשאול גם את משה ואת יהושע ואת שופטי ישראל ומלכיו שחיסלו מבלי להשאיר שריד את יושבי הארץ המובטחת. זו מסורת עתיקה מאד בקרבנו ושורשיה בדת ישראל המהוללה - לא בחיילינו.
 

אלי כ ה ן

New member
מה הקשר בין יהושע לחייל הישראלי אסעד כניפאס?

או בין משה לבין החייל הישראלי יבגני אלכסנדרובסקי?
או בין שופטי ישראל ומלכיו לבין החייל הישראלי דקל שטרנברג (שרק הרגע סיים את ארוחת השקצים ורמשים שלו במסעדה טובה בעיר אילת, שכידוע דבר אין לה עם ארץ ישראל גם אליבא דהרב דב ליאור)?
נא אל תפיל את התיק על בני אדם שחיו כאן לפני יותר משלושת אלפים שנה, ושעליהם אין הישראלי הממוצע יודע כלום (או כמעט כלום במקרה הטוב).
 

u r i el

New member
קשר גנטי תודעתי.

אינך רשאי להאשים את חוקי התורשה התרבותית גנטית של "מגיני הארץ הקדושה והמובטחת". אינך יכול לשלוט על תכונה גנטית המועברת אליך מן קדמת דנא, עליה אתה מתחנך משחר ילדותך ולאורה אתה מתגייס על פי חוק. לעתים היא נחלשת ולעתים היא מתעצמת - אולם שורשיה מצויים אי שם בעבר הרחוק. החוק משחרר מגיוס חולים ומוגבלים אבל אינו פוסל את הרעים והמושחתים.
למה לא הסכמת לבנות לך בית באוגנדה ולטהר סוף סוף את פשעי אבותיך שחיסלו את הכנעני יושב הארץ הזו מבלי הותיר בה שריד במצוות אלוהיך ?
 

אלי כ ה ן

New member
אז לידיעתך:

החייל אסעד ח'ניפאס, הוא דרוזי. החייל יבגני אלכסנדרוביץ הוא רוסי (שאגב מסרב להתגייר). ואפילו לחייל היהודי דקל שטרנברג, זה שהרגע סיים את ארוחת השקצים ורמשים שלו (אחרי שרק לפני שבוע שדד יחד עם חבריו את ביתו של הדייר הפלסטיני), אין שום קשר גנטי ליהושע בן נון (שאינו יהודי כי הוא בכלל משבט אפרים לא משבט יהודה) - ואפילו לא למשה בן עמרם (שהנו משבט לוי ולכן גם הוא אינו יהודי). אז הורדנו את הקטע הגנטי.

אבל גם הקטע התודעתי לא קיים. החייל הדרוזי אסעד ח'ניפאס קשור תודעתית לנביא שועייב, לא למשה בן עמרם. החייל הרוסי יבגני אלכסנדרוביץ קשור תודעתית לישוע בן מרים מנצרת, לא ליהושוע בן נון מהר אפרים. גם בתודעתו של החייל היהודי דקל שטרנברג, זה שהרגע סיים את ארוחת השקצים ורמשים שלו (אחרי שרק לפני שבוע שדד יחד עם חבריו את ביתו של הדייר הפלסטיני), אין שום שמץ של מושג מה עוללו יהושע ומשה לכנענים (דקל היה חולה כשלימדו את זה בבית הספר נווה-שלום בבאר שבע), והוא אפילו אינו יודע מה תוכנם של עשרת הדיברות שהנחיל משה בן עמרם (כמובן חוץ מהדיברות הקלאסיות של לא תגנוב ולא תשדוד - שאותן מכיר בעל פה גם כל נוצרי), והוא בטח אינו יודע מאומה אודות מה שכתוב על גבי עשר האבנים שהונחו על ידי יהושע בן נון בהר עיבל. אז עשה לי טובה, אל תדבר איתי על "קשר תודעתי", שלמעשה אינו קיים בתודעתו של אף אחד משלושת החיילים הנ"ל.

לגבי שאלתך האחרונה על טיהור "פשעי אבותיך": אינך יודע מי הם אבותיי. על כל פנים, אני בוודאות לא צאצא של משה (אחיו של אהרון הכהן), וגם לא צאצא של יהושע בן נון (משבט אפרים), אז עשה לי טובה, אל תפיל על אבותיי את התיק של הכיבוש, המתקיים יום יום לנגד עינינו על ידי החיילים הישראלים המהוללים, אסעד, יבגני, דקל, ושאר חבריהם (הדרוזים הרוסים וגם היהודים שכידוע הינם ברובם חילונים כאלה אשר דבר אין להם עם אבותיי ואבות אבותיי).

לגבי שאלתך האגבית (שאינה קשורה לנושא שלנו), למה לא הסכמתי לבנות לי בית באוגנדה: כי לא הייתי חי כשהתקבלה שם ההחלטה.
 

u r i el

New member
אם כן, עוד יותר גרוע.

להיות סתם רשע ללא שום קשר לתודעה גנטית שעברה כירושת אבות, זה הרי פשע ללא כל כפרה. זה מזכיר לי את ליבוביץ וסיעתו שיודעים יפה יפה ששום אלהים לא דיבר עם שום איש וברך : לזרעך אתן את הארץ הזאת ..., זו הרי אגדת עם מרושעת שלאורה התגייסו בנינו לצלוף בערבים שכל פשעם היה רצונם לחיות כאן ברוגע.
פשוט להסתלק מכאן.
 

u r i el

New member
בכך שאני לא מיתמם,

ובכך שאני לא מזדעזע מהזוועות של היום שהן המשך ישיר של הזוועות של פעם. גם אני יכול להגר לברוקלין או ללוס אנג'לס ולצקצק בלשון ובשפתיים בכל פעם שמראים לי את הזוועות הללו בטלוויזיה וחלילה לא את הזוועות שמחולל הצד השני כלפי. מי שרוצה להיות דווקא כאן אין לו ברירה אלא להזדהם ברשעות הלאומית/קיומית של מי שירש את ה-DNA התרבותי של כובשי כנען בצו האל שלא הותירו בה שריד, ושכל פשעם היה שרצו לשבת איש תחת גפנו ותאנתו, אבל לקב"ה ולמשה וליהושע ולמשה דיין זה הפריע משום מה.
 

אלי כ ה ן

New member
מצטער, אבל איננו חולקים על זה שאינך מיתמם.

ואגב לא רק אתה לא מיתמם. גם אני לא.

גם איננו חולקים על כך שאתה "לא מזדעזע מהזוועות" הללו. ואגב: אם אתה חושב שאני כן מזדעזע מהזוועות הללו, אז יש לי חדשות בשבילך: אני מורגל לזוועות הללו מזה שנים רבות - ככה שכבר אין לי ממש ממה להזדעזע. שום דבר כבר לא יוכל להפתיע אותי. הרי ליבוביץ חזה את כל זה כבר משנת 67, אלא שאז - רק מתי מעט האזינו לו; טוב שלפחות היום אני מסוגל להראות ויזואלית מעל גבי האינטרנט את הזוועות, שעליהן היה ניתן פעם רק לשמוע מכלי שני ובקושי להאמין.

אם כבר יש בינינו נקודת מחלוקת, אז היא רק לגבי הפרשנות: אתה מפרשן, שיש קשר בין מה שקורה כאן היום לבין מה שקרה כאן לפני 3000 שנה, ואני אומר שאין. פעם עשו זאת, משה בן עמרם משבט לוי - ויהושע בן נון משבט אפרים, מסיבות דתיות; היום עושים זאת חיילים אחרים לגמרי, בעלי גנטיקה שונה לגמרי ותודעה שונה לגמרי, חלקם דרוזים, חלקם רוסים, חלקם יהודים (כלומר משבט יהודה) - שברובם הינם חילונים גמורים אוכלי כל שקץ ורמש, מבלי שבתודעתם יהיה שמץ של אפס-מושג על מעשיהם של משה ויהושע - הרחוקים גנטית ותודעתית מאותם חיילים - כמטחוי קשת.

DNA תרבותי? אם בכלל יש דבר כזה, אז הוא יותר בקשר עם תרבות ערוץ 2 מאשר בקשר עם תרבותם של משה ויהושע. לכן, גם אינני מסכים איתך ש"מי שרוצה להיות דווקא כאן, אין לו ברירה - אלא להזדהם ברשעות הלאומית/קיומית של מי שירש את ה-DNA התרבותי של כובשי כנען". אני - שנמצא כאן רק מתוקף זה שנולדתי כאן (ולא מתוקף שום דבר אחר) - יודע, שכל ילידי הארץ הזו יוכלו להמשיך ולהיות כאן גם מבלי שיזדהמו בשום "רשעות לאומית/קיומית" (כלשונך) - ובלבד שסוף סוף יפנימו שהדבר אפשרי. אם תרצו אין זו אגדה. לפחות בזה הרצל צדק (וכפי שגם הוכיח מעשית כמה צדק). הרצון שלנו, הוא אפוא המפתח לכל מה שאנחנו עושים. אז כדאי שנתחיל סוף סוף להגשים מעשית את הרצוי לי ולך (לפחות כל עוד שמוסכם עלי ועליך שזה מה שרצוי לי ולך), במקום לזרום כמו אצת-ים עם המצוי - כאילו שזו גזרת גורל - כי היא לא...
 

u r i el

New member
אתה מושך לכוון שאני לא מעוניין בו.

פתחת את השרשור בקריאה : ״ אדם חף מפשע נעצר, על שהעז להיכנס לביתו שעליו השתלט צבא כובש. זוועה.״
הזוועה הזו נמשכת ברצף היסטורי (?) החל ממשה בן עמרם ויהושע בין נון ודוד בן ישי .... עד ישעיהו ליבוביץ ומשה דיין והרוסים, הדרוזים והיהודים שכולם נלחמים בכלי הרג כדי לחיות דווקא על רגבי האדמה הזו במקום להסתלק לאוגנדה או ברוקלין. אותי זה לא מעניין כלל ״מי נתן את ההוראה" , אם זה הקב״ה כביכול, מפקד עליון אחר או רצונו העצמי של הלוחם. אני גם לא רואה כל הבדל עקרוני בין גירוש אדם מביתו או פגיעת צלף במצחו או בלבו כשהוא מחוץ לבית. יתכן שישנם בשני הצדדים אנשים שחושבים שניתן לחלק את האדמה הזו בין כל דורשיה ללא שפיכות דמים אבל הרוב המכריע יודע שזו עוד יותר אגדה מאגדת הארץ המובטחת.
כל המכלול הוא זוועה אחת מתמשכת שאיננה must בשום מובן שהוא.
 
למעלה