זורקת הבוץ מודה בבית המשפט בפשע

דגלמנגל

Well-known member
לא מניה ולא מקצתיה!
החול, מלוא כף היד לכל היותר, התפורר באויר לחלקים רבים (רואים בבירור בצלומים) שלא יכלו לגרום שום נזק ממשי לבד מפגיעה בנפיחות העצמית של הלא-כלומניק.

יש לקוות כי השופט ינקב את בלון הנפיחות של הפרקליטות וינזוף במשטרה על הזמן והמשאבים שהושקעו ברוב-נקמנות בענין שאינו אלא זוטי-דברים...
איפה ראית צילומים כאלה? בכל אתרי החדשות, מצאתי רק את המהומה שבעקבות המעשה, למרות שמצהירים שאלה צילומי המעשה.
 

בון דוק

Well-known member
רק מי שהיה מול יודע בוודאות - אבל לא בטוח שהסתכל לים.
השר לא הסתכל כי זה פגע לו בגב ולא בפנים
אבל היו עיניים נוספות של כל הקבוצה + מצלמות.
בדרך כלל אדם רגיל אמור לצפות להתקפה מהים של כריש ואפילו תנין ימי ועכשיו יצפו אנשים גם להתקפת שמאלניות אלימות בקיני.
זרקה וברחה למים כמו היפופוטם .
בכל מקרה אם היא תגיע לכלא צריך לצפות את הרצפה בבטון מזויין כי יש לה הפרעה לחול
קצת חול + מים / פיפי/ רוק/ נזלת ויש לה כלי נשק מול הסוהרים.
 
לא ראית את כלל השוטרים והאנשים שסביבו?
ומי לדעתך צילם?
רק אמרתי שאין צילום של זה פוגע בו - מה שנכון.

אם הייתה חכמה הייתה שומרת על זכות השתיקה.

גם אם פגע משהו לא יודעים מה פגע,

בקיצור הפכת גן ילדים למשהו רציני,תתבייש!


כמה שעות במעצר היה יותר ממספיק לעונש.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
לא!
על קרקעית הים במעמקים אכן מצוי טין, אך לא על קו המים בשפת ימה של תל אביב.
המשטר פשוט השתגע מפחד מפני השפעת המחאה ההמונית שאינה שוככת...
היא דווקא עושה רושם ששוככת משמעותית. זאת מעבר לכך שאין בה שום "עממיות" במחאה הזאת. זה כמו שהמלחמה שהרשות הפלסטינית פתחה בה בסוף שנת 2000 לא ראויה לתואר אינתיפאדה (יענו מחאה עממית). שם השלטון המדיני החליט על מלחמה והוציא את חייליו לתקוף ישראלים. זה נקרא מלחמה. בענייננו הנהנת מחנה הרל"ב מוציאה את חבריה למחאה. אולם מעבר לכך, שלא ממחנה הרל"ב, לא ראינו שרבים כל כך הצטרפו. אולי המספרים גדלו קצת סמוך לרצח ששת החטופים, אך גם אם כן זה רק בקרב אלו שעד היום דיברו בתיאוריה וכעת הבינו שדבריהם שלהם יכולים גם להתממש (החשדות שפחדו מהם ובצדק). אלו שלכתחילה דיברו על החשש באופן ריאלי, לא השתנה מבחינתם הרבה כשהחשש הזה התממש.

בכל מקרה בבחינה מספרית, על פניו לפחות, כאמור, המחאה די שככה. היא כבר לא מצליחה להוציא לרחובות את המספרים שהוציאה בעבר. אמנם התקשורת עושה כל לאל ידה להציג זאת אחרת, ממשיכה לתת מיקרופונים לרוב ורמקולים חזקים, ממשיכה להציג את זה כאילו זה 'כל העם' שמוחה או לפחות חלק גדול ממנו, המחאה כמובן נהנית מתקציבי עתק של גורמים עוינים לישראל כמדינה יהודית, והכל נכון. אבל תכל'ס אם אנחנו מסתכלים על המציאות נכוחה, נדמה שהפרסומים שהולכים ומתגברים ומציגים עובדות ואת האמת כהווייתה, משכנעים את הציבור פי כמה.

אולי אני טועה כמובן אבל לעניות דעתי הציבור הישראלי מאוד התבגר בשנתיים האחרונות. למד על קיומה של הדיפ-סטייט, ואם בתחילת הדרך עוד צחק על זה ולא האמין שכוחה רב כפי שנטען, באו הגורמים בעצמם ובטיפשותם הרבה הוכיחו זאת שוב ושוב ושוב. שיכורים מהכוח שנמצא בידם וללא אפשרות מנטלית להגביל את עצמם מלהשתמש בו שלא למען המטרות שניתן.
 
למעלה