זיהוי מקום בירושלים

זיהוי מקום בירושלים

שלום רב לכולם,

לפני שבוע בערך נסעתי על כביש שכונת רמות אלון בירושלים (לדעתי לכיוון קבר שמואל הנביא). עברתי רמזור מסויים וראיתי תחנת אוטובוס, לידה היו בעצירה שני רכבים ואחריה שני טרמפיסטים - החלטתי לעצור לטרמפיסטים והאטתי מאוד את הרכב, גם רציתי לשאול אם אני בכיוון הנכון לקבר שמואל הנביא. אחרי שעברתי את שתי המכוניות שעצרו שמעתי בום חזק. עצרתי ויצאתי מהרכב. התברר שהייתה לי תאונה עם רכב אחר. אז, ברגע של לחץ, ביקשתי סליחה מנהג הרכב השני כי הנחתי שאני פגעתי בו למרות שלא ראיתי את זה.

כשחזרתי והחניתי את הרכב, אחרי שהחלפתי פרטים וכבר יצאתי מירושלים (למעשה כבר הייתי ברמת גן) הבנתי מדפוס הפגיעות שהוא זה שכנראה התפרץ לכביש ופגע בי. גם חברת הביטוח הבינה את זה מדפוס הפגיעות. אגב, מאוחר יותר הסתכלתי בתמונה של הפגיעות שהרכב שלו ספג וזה רק חיזק את ההשערה הזאת.

עם זאת, היות ואני אמרתי לחברת הביטוח שאני לא ראיתי מה קרה, רק שמעתי בום. היות והוא אמר שהוא היה בעצירה מוחלטת ולא זז. והיות והוא הוסיף שיש לו שלושה עדים (מה שאני מפקפק בו, חוץ מחייל שסייע לנו וכנראה אינו אחד מהעדים האלו, היו בתחנה בעיקר ילדים) חברת הביטוח הציעה לי להפעיל את הפוליסה.

הנהג השני, שהיה במצב של הלם ולא הביט בי כאשר יצאתי אליו ופתאום חייך חיוך גדול ושמח כשאמרתי לו "סליחה", נראה לי מניפולטיבי מאוד. הוא ניסה להקליט אותי אומר שאני פגעתי בו. כשנגמרה לי הסוללה במכשיר הנייד שלי וביקשתי להתקשר משלו, הוא לקח באמצע את המכשיר ממני בטענה שהוא עדיין מחובר לבלו טוס והתחיל לשחק איתו יכול להיות שהוא באמת רצה לנתק את הבלו טוס של הדיבורית (רק לא הבנתי למה זה היה כל כך דחוף באמצע שאני מדבר עם מישהו בטלפון עד כדי כך שהוא ניתק לי את השיחה בלי להודיע לצד השני והחזיר לי את המכשיר שלו כדי שאני אסיים את השיחה רק לאחר דקה או שניים שבהם התעסק איתו, אולי יש לו תוכנת הקלטת שיחות שם) , הוא שם לב שאני קצת לחוץ ובנחמדות מעושה סיפר לי על כך שהוא ריסק רכב של מישהו אחר לתוך רמזור כמה שנים קודם לכן וזאת פאדיחה גדולה יותר, הוא צילם כל מסמך שנתתי לו עשר פעמים, לקח פרטים שלא היה צריך לקחת, אמר כבר בתחילת האירוע שהטמבון של הרכב שלו טוטאל לוס ויצטרכו להחליף אותו (מה שלא היה נכון), למחרת בבוקר הוא לא הפסיק להטריד בטלפונים שדרשו שאני אקח אחריות כדי שהפוליסה תפעל (כי לו לא היה מקיף אלא רק צד ג ולכן לא היה לו רכב חלופי, למרות שלא מדובר בתיקון גדול סה"כ החלפת גלגל, וגם כי הוא לא רצה לשלם השתתפות עצמית והתייקרות פוליסה מן הסתם) וכשהסברתי לו שאמרתי לחברת הביטוח בדיוק מה שראיתי הוא ביקש כמה פעמים שאשנה גרסא, לא עזר שהסברתי לו שאני לא מתכוון לשקר ושגם לא טענתי שהוא פגע, אלא רק מה שראיתי בדיוק.

בסופו של דבר הפעלתי את הפוליסה כפי שהציעה חברת הביטוח. אבל הבנתי שאני יכול לבקש מהרשות המקומית או מהמשטרה את צילומי הוידאו של התחנה היות ואני נכחתי בה באותו הזמן. את זמן התאונה ותאריך התאונה יש לי. לעומת זאת, אני לא בטוח שאני מצליח לזהות נכון את הצומת. גוגל ארת' לא עוזר כי התמונות של ישראל מפוקסלות שם מטעמי ביטחון (אחרת היה הרבה יותר קל). האם למישהו יש רעיון (חוץ מלנסוע שוב לשם?).
 
למעלה