כן.
כשזה נוגע לחיתוך בגופו של אדם אחר הרי שכשאני אומרת זכויות אדם אני מתכוונת לזכויותיו של התינוק, חסר הישע, שחותכים חלק מגופו שלא לצורך. האם לדעתי על המדינה לאסור קיום ברית מילה. כן. כמו שאסורה מילת בנות, וכמו שאסור לרצוח על רקע כבוד המשפחה וכמו שאסור לרצוח בגלל דין רודף (או מה שזה לא יהיה) - כמו שאסור לעשות כל מיני דברים שפעם היו מקובלים וכתובים בכתבי הקודש השונים, כי בכל זאת עברו כמה שנים מאז הנ"ל נכתבו, ואולי למדנו דבר או שניים על "מותר" ו"אסור". בעיות שעשויות להתעורר עם איסור שכזה? קיום של מילה באופן מחתרתי, עם סיכויים גבוהים הרבה יותר לתקלות (לא שעכשיו המצב מי יודע מה). יגידו שזו פגיעה בחופש הדת.. נכון. אבל אני לא אוסרת על אנשים את אמונתם, או את החינוך לערכים מסוימים או לקיום מנהגים ומצוות אחרות - רק אלו שנוגעות לחיתוך באברי מין של תינוקות. למיטב ידיעתי יש ביהדות הרבה יותר מאשר קוצו של פין בן שמונה ימים, ולכן זו נראית לי פשרה הגיונית למדי. טיעונים כמו זה מה שמבדיל אותנו מהעמים האחרים נופל, כי מילה נהוגה גם בחברות ותרבויות אחרות. אני לא מונעת מאנשים להתפלל, אני לא מונעת מהם לחוג את חג הפסח, אני לא מונעת מהם לצום ביום כיפור, אני לא מונעת מהם ללכת עם כיפה, אני לא מונעת הקמתם של בתי כנסת, אני לא מונעת לימודי תנ"ך (למרות שאני חושבת שיש מקום לרפורמה בנושא) וכך הלאה. מה שאני כן אמנע, זה פגיעה שלא לצורך בגופו של תינוק חסר ישע. נכון, ההורים קובעים עבור התינוק דברים רבים, ואי אפשר להלחם בזה. הם מאכילים אותו במה שהם רוצים, הם מנחילים לו חינוך וערכים כפי שהם רוצים, במקרים מאוד לא סימפטיים הם גם מכים אותו כפי שהם רוצים (ובחלק גדול מהמקרים אין אפילו מה לעשות נגד זה), אבל אם הם יחתכו לו את קצה האצבע הקטנה (שלא חשובה בכלל) אנשים יזדעקו ויצעקו "התעללות התעללות". איכשהו כשזה נוגע לאיבר המין ולאצטלה דתית (גם אצל אנשים שאת השינקן אוכלים עם הגבינה הצהובה ביום כיפור מול הטלוויזיה) אז זה בסדר.