זמן בין שערים =- 1.11.11 - 11.11.11

רותי 11

New member
זמן בין שערים =- 1.11.11 - 11.11.11

אנחנו נמצאים כרגע בתקופה של בין שערים שהתחילה ב - 1.11.11 והשיא שלה יהיה ב - 11.11.11. זאת תקופה שלא הייתי ממליצה לעשות התחלות חדשות או לקחת החלטות כבדות משקל מומלץ לחכות עד אחרי יום השער כדי שנוכל להיות במקום טוב יותר עם עצמנו. זה השער המשמעותי ביותר עד 12.12.12 נכון שיהיו עוד שערים לאורך השנה אבל הוא המשמעותי ביותר ימי השער האיפיון שלהם זאת כניסה מסיבית של אנרגיות להעלאת התדרים שלנו לקראת השינוי שעובר כדור הארץ.
 
ל מ ה


למה אני צריכה לקרוא את השיט הזה ? סליחה על המילה, אבל - אני כועסת. חברה שלי עשתה היום החזרת עוברים וזה יקר מאוד ....... מתפללים להריון .............. מה זה החארטה הזה ? תרגיעי אותנו למרות הכעס שלנו כלפיך ..............
 

רותי 11

New member
צילה יקרה - לא הבנתי על מה הכעס

כשאמרתי לא להתחיל התחלות חדשות זה מהסיבה שבתקופה כזאת לא מומלץ לקחת החלטות כשאנחנו לא מאוזנים אין קשר בין מה שעוברת חברתך לדברים האלה. ואכן נכנסנות אנרגיות טובות לכדור הארץ אבל לא תמיד קל לנו להכיל אותן בפרט כשהן כל כך מסיביות ולכן מומלץ להיות במנוחה כדי לתת לגוף לעבור את התהליך הזה. לגבי החברה שלך אם אותו תינוק אמור להיקלט שום אנרגיה לא תעצור את זה. את בהחלט יכולה להיות רגועה בעניין הזה ואין קשר לדברים
 

רותי 11

New member
צילה עוד משהו ברשותך

הבנתי שנלחצת בגל חברה שלך ןהיא כנראה יקרה לך מאוד וזה מעולה אבל אל תשכחי שהיא תא התחילה את התהליך השבוע היא נמצאת בשיאו של תהליך שזה מצב שונה לחלוטין.
 
למה...

ולמה לדבר בשפה שכזו? את יודעת, ראשית, את לא חייבת לקרוא, ואם כבר קראת את לא חייבת להסכים. רותי מעלה רעיון לפיו אנרגיות כאלה ואחרות זמינות כרגע ביקום. זה לא חייב להתאים לכל אחד, בדיוק כמו שההורוסקופ בעיתון לא מתאים לאל אחד. בכדי להתאים לך באופן אישי את הדברים, כדאי לקבל ייעוץ אישי שיתאים רק לך. על פי מפה אסטרולוגית במקרה של הורוסקופ ובכלים אחרים במקרים אחרים. למה לדבר לא יפה ועוד לבקש סליחה באותה שורה? מבינה את המצוקה אבל למה להאשים במקום להתבונן פנימה קודם ולבחון מה באמת הכעיס אותך?
 
וחוץ מזה ...........

אם יש כניסה מאסיבית של אינרגיות, זה טוב, לא !? אז למה לא לעשות התחלות חדשות ????
 
למעלה