זמן מוערך לקבלת משלוח הסתיים

trilliane

Well-known member
מנהל
חבל, אבל אין לי כוונה לתמצת. זה המידע, מה לעשות.

אני, בתור מי שאכן מבינה בתחביר, אומרת לך שהמשפט תקין תחבירית. אין הבדל תחבירי שנוצר מהשמטת לוואי (שם התואר) ממשפט. אולי התכוונת שהוא שגוי מבחינה תוכנית, אבל נשמע לך טוב יותר לתקוף את התחביר, כי זה יוציא אותך יותר מתוחכם ומבין עניין.

אבל גם זה לא נכון. לא מדובר בממוצע; יש טווח תאריכים משוער. כל הטווח משוער. גם התאריך שבסופו. בדוגמה שנתת השמטת את המילה החשובה. המשפט המקביל הוא: טווח הגבהים של תלמידי כיתה הוא בערך בין 168 ל-182. לכן כן, התלמיד הגבוה ביותר הוא בערך בגובה 182.

אני בטוחה שעורכי הדין של איביי יודעים אנגלית לא פחות טוב ממך. הוכחתי לך שאני יודעת על מה אני מדברת, במקום לקבל אתה מאשים אותם בתחביר שגוי (והוא לא). אז תמשיך לחשוב שאתה יודע טוב יותר מאיביי תחביר וניסוחים ומבין יותר טוב מהם למה הם התכוונו. לבריאות, מה שעושה לך טוב. אמרתי את שלי, לילה טוב.
 

superman1234

New member
בשני דברים את צודקת.

1. הליקוי הוא בתוכן ולא בתחביר.
2. המילה ESTIMATED בהחלט הוכנסה על ידי עורכי דין למניעת תביעות נגד המוכרים או אי ביי במידה ולא יעמדו בלוח הזמנים. מבחינה משפטית הפריט יכול להגיע ...."חפשו שם של סרט בכיכובם של ברט לנקסטר, מונטגומרי קליפט ,פרנק סינטרה ודבורה קר"


מבחינתי, אני רק אחמיר את התנהלותי מול המוכרים (עמירם סליחה ומחילה בבקשה..
). ולפריט שהיה לי חשוב לקבל לכל היאוחר ב DUE DAY והגיע מאוחר יותר אחרי שקיבלתי REFUND, אתנה את התשלום מחדש בקבלת פיצוי כלשהו !!

זו גם ההמלצה שלי לקונים באופן כללי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איזה פיצוי?
המוכרים לא שולטים בדואר

אם מוכר התרשל ושלח באיחור, זה דבר אחד; אם היו עומסים / פשלות בדואר, זה דבר אחר שעליו הוא לא אמור לפצות אותך. אם חשוב לך לקבל פריט במהירות שלם אקסטרה על שירות אקספרס. לא משנה איך אתה תופס את זה סובייקטיבית, אובייקטיבית המוכר לא מתחייב (ולא יכול להתחייב) להגעה עד התאריך המשוער.

ההמלצה שלך לקונים סתם מייצרת התעסקות מיותרת להם ולמוכרים. הרי פתיחת תלונה לא תזרז את הגעת המוצר, ואת הכסף מקבלים בכל מקרה; לא ענית לי מה כ"כ דחוף לקבל את הכסף עכשיו ולא בעוד שבועיים-שלושה, בהנחה שלא קנית מוצר במאות או באלפי דולרים (ואז מן הסתם הוא לא היה נשלח בדואר רגיל וכבר היית מקבל אותו...).
 

superman1234

New member
אני מזמין פריטים שאני צריך לפרויקטים שאני עסוק בהם.

פריט שלא הגיע בזמן מעכב אותי ואני מזמין מייד ממוכר אחר (אחרי שקיבלתי את ההחזר). במידה והפריט שהתאחר מגיע, (רובם ד"א לא מגיעים!!) אני משלם מחדש למוכר לפריט שלמעשה הוזמן פעמיים. מעכשו במקרים שממש לא יהיה לי צורך בפריטים כפולים, אדרוש מהמוכרים המאחרים פיצוי לפני שאשלם להם מחדש.

אנחנו חלוקים למי האחריות על האיחור באספקה ועל הפיצוי. את תנהגי כרצונך ואני אנהג כפי שאני חושב לנכון.

המילה "משוער" הוכנסה ככסת"ח ואין לה מבחינתי משמעות, מבחינה משפטית מועד הגעת הפריט הוא "From Here to Eternity".
עצם העובדה ש אי ביי מאפשרת לי לפתוח קייס מייד בהגיע ה DUE DAY מאששת עובדה זו.
ואני חוזר וממליץ לכלל הקונים שהזמנתם לא התקבלה עד ל DUE DAY לפתוח קייס מייד .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התנהלות תמוהה ותשובה לא ברורה ולא הגיונית

אם אתה צריך פריטים לפרוייקטים ואי-הגעתם מעכבת אותך, למה לא להזמין אותם בדואר רשום / במשלוח מהיר?
ואיך זה שתפתח תלונה ותקבל את הכסף יזרז במשהו את העניין? הרי אתה צריך את המוצר, לא את הכסף, ואתה בכל מקרה יכול להרשות לעצמך להזמין חלופי גם לפני קבלת ההחזר... ובסופו של דבר אתה שוב ממתין חודשיים למוצר ואז כשהשני מגיע (אצלך כנראה רק לפעמים) אתה נתקע עם מוצר מיותר שאינך צריך...

מי שמזמין מחו"ל ולא טורח לשדרג את המשלוח צריך לקחת בחשבון שצריך לחכות, לפעמים גם קצת יותר, ולא בטוח שהמוצר יגיע תוך X זמן כי בדואר רגיל אין הבטחה כזאת. המילה "משוער" הוכנסה כי זה המצב בפועל: הערכה. גם בתמונה שצירפת בשרשור אחר היא מופיעה. אבל לפחות עכשיו הפסקת להכחיש את קיומה ועברת לתקוף אותה... יש התקדמות מסוימת
.

רוב הקונים לא עובדים על "פרוייקטים" (ומי שצריך מוצרים דחוף או לצורכי עבודה משלם על משלוח בהתאם, כאמור) ולכן ההמלצה שלך לא רלוונטית, רק גורמת לפתיחת תלונות מיותרת ולטרחה עודפת למוכרים וללקוחות.
 
למעלה