זקוקה לעזרה והמלצות

שוגי891

New member
זקוקה לעזרה והמלצות


היי, אני בת 26 ואני לא בטוחה בדיוק מה לעשות עם העור שלי וממש אשמח לקבל כאן המלצות בקשר לכמה דברים...
מעולם לא שמתי קרם לחות על הפנים באופן קבוע כי לא הרגשתי צורך וגם כי העור שלי ממש רגיש ומהניסיון שלי עם קרמים תמיד יצאו לי פצעונים.
פשוט התרגלתי תמיד להיות בלי כלום, אבל בשנה האחרונה העור שלי נהיה פחות טוב
התחילו לי לפני שנה (בגלל החלפת גלולות כנראה) הרבה פצעונים קטנים על הפנים ומדי פעם יש גם גדולים...
בנוסף יש לי איזורים מסויימים כמו במצח ומתחת לעיניים קמטים כאלה, כנראה קמטי הבעה אבל רואים את זה וזה מפריע לי...
הלכתי לרופאת עור והיא אמרה שהיא לא מאמינה בקרמים נגד הקמטים ושהכי טוב פשוט לשים קרם הגנה וזה גם מה שאני עושה, אבל זה לא עוזר להחליק את העור, וזה מפריע לי.
וכל הבנות סביבי אומרות שהן שמות כל יום מי פנים וחלב פנים וקרם לחום ביום וקרם לחות בלילה ושהן התחילו כבר בגיל 19...ואני מעולם לא השתמשתי בדברים האלה...אולי בגלל זה העור שלי ככה עם קמטוטים ופצעונים?

אז רציתי לשאול פה אם אפשר לקבל המלצות לכמה דברים:

1. קרם עיניים שיעשה את העבודה ויזין את העור מסביב לעיניים ויחליק את הקמטים כמה שאפשר, בנוסף יש לי תמיד אדמומיות כהה סביב העיניים
אז אם יש לזה פיתרון אשמח לשמוע כי לא מצאתי בינתיים...

2.קרם לחות לפנים לעור שהוא גם יבש וגם יש לו פצעונים

3. המלצה לחלב פנים ומי פנים , שמעתי שהמי פנים והחלב פנים של ביוטי קר טובים, האם כדאי לנסות אותם? האם יש כאן מישהי שממליצה עליהם או על חלב פנים ומי פנים אחרים?

4. הבנתי שהרבה בנות הולכות לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית, והלכתי לאיזה מישהי והיה נשמע שהיא לא ממש מבינה ורוצה רק את הכסף שלי...
אז אם יש כאן מישהי שגרה בירושלים ויכולה להמליץ לי על קוסמטיקאית אמינה ומומחית שהיא באמת ממליצה עליה ושתוכל לעזור לי עם בעית הפצעונים הקטנים וקמטוטים אני ממש אשמח לקבל המלצה...

תודה לכל מי שעוזרת!
 
טיפול בעור הפנים

שוגי שלום , העלת נושאים רבים שמטרידים אותך ואני רוצה להתייחס אליהם אחד אחד. העלת מספר בעיות עור וחשוב לי לומר לך שהייעוץ הוא חלקי בלי לראות אותך ולאבחן בדיוק את סוג עורך ובעיותיך.
1. לגבי קרמי לחות באופן כללי- קרם לחות, קרם עינים, חלב פנים ומי פנים אלו מוצרים קוסמטים. קוסמטיקה לפי הגדרתה אינה חודרת את השכבה החיצונית של העור ומטרתם להשוות לעור מראה יפה יותר . אין לה השפעה כלל על קמטים וקמטוטים ואינה מעכבת את ההזדקנות. רוב תכישי הקוסמטיקה מכילים חומרים שמושכים אליהם מים ולכן שומרים על הלחות בשכבה החיצונית של העור שזה דבר חשוב לצורך מראה חלק וזוהר יותר .

2. כדי לטפל בבעיות כמו קמטים וקמטוטים בפנים יש צורך בטיפולים אסתטיים רפואיים ולא קוסמטים כמו הזרקה של חומצה היאלורונית או בוטוקס , כמובן בהתאמה אישית למצב עורך ולגילך. את בהחלט בגיל שבו מתחילים סימני ההזדקנות ומומלץ להתחיל בטיפולים רפואיים ולא רק קוסמטים
מבחינת קרם הגנה משמש , בהחלט מומלץ להשתמש בו על בסיס יומי גם בחורף וגם אם לא הולכים להשתזף בים כדי לעכב את תהליכי ההזדקנות ולמנוע כתמים בעור.

3.פצעונים בעור - קשה לאבחן בלי לראות אותך אבל יתכן שמדובר באקנה ( פצעי בגרות ) , אקנה קיימת בנשים גם עד גיל 45 ולא רק בגיל ההתבגרות. ישנם טיפולים אסתטיים לאקנה כמו קרמים , כדורים ופילינג רפואי , אני ממליצה לך לפנות לרופא עור המתמחה באקנה ובטיפול באקנה גם באופן אסתטי.
מבחינת קרם לחות אני ממליצה לך להשתמש בקרם לחות על בסיס מים נטול שומן וגם בקרם הגנה נטול שומן ( מוצרים של חברת לה רוש פוזה מותאמים לעור רגיש , דר עור וכו)

4. קרם עיניים לא יעלים קמטוטים וכהויות מתחת לשעינים אך בהחלט יכול לשפר את המראה של העור מתחת לעיניים. לא קיים טיפול יעיל לאיזור זה.

5. איני מכירה סוג מסוייים של חלב או מי פנים אך איני רואה חובה להשתמש בהם. . אם מדובר בהסרת איפור את יכולה להשתמש בחלב להסרת איפור של חברת לה רוש פוזה שנועד לעור רגיש גם לאיפור עמיד של הפנים והעיניים . במידה ואת מחפשת מענה לניקוי הפנים את יכולה להסתפק בסבון פנים עדין ואין צורך במוצרים רבים. אל תרחצי את פניך יותר מפעמיים ביום והמנעי מרחצה במים חמים מידי

6. באשר לטיפול אצל קוסמטיקאית - קוסמטיקאית עושה טיפול שטחי ואינה רופאת עור. בעיות של קמטוטים ופצעים בפנים אינן בעיות שמטופלות על יידי קוסמטיקאית אלא ע"י רופא עור המתמחה באקנה ובטיפולי אסתטיקה . רק בשלב מאוחר יותר ניתן לפנות לקוסמטיקאית לניקוי פנים וטיפולים עדינים יותר לשימור התוצאות האסתטיות.
בהצלחה !!!
 
למעלה