זקוקה לעזרה

מצב
הנושא נעול.

פימיקי

New member
זקוקה לעזרה../images/Emo5.gif

זקוקה לעזרה

שלום אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בבעיה קטנה... אני עובדת במסגרת ציבורית כלשהי. לפני מס' חודשים אני וחברתי לעבודה התחלנו לתת שירות מסויים ללקוחותינו . לפני תחילת מתן השירות ישבנו אצל מנהלת המשרד וסיכמנו את תנאי השכר, כאשר במקביל בטלפון שוחחנו עם מנהלת הכספים וסיכמנו תנאים מסויימים שהיו מוסכמים על כולנו. לאחר כחודש (במהלכו החל להנתן השרות הנ"ל) קיבלנו את תלוש המשכורת וגילינו להפתעתנו כי שכרנו עבור השירות שנתנו, הורד באופן משמעותי. מיד הלכנו לברר את הענין עם המנהלת הישירה. היא טענה שתברר את הענינים והסכימה איתנו שזה לא הסכום עליו דובר. לאחר חודש נוסף, שוב הסכומים שהופיעו בתלוש המשכורת לא היו נכונים. שוב הלכנו למנהלת ושוב הבטיחה שתברר זאת. אך מעולם לא חזרה עם תשובה. וכך היה במשך כארבעה חודשים. לפני מספר ימים שוב הלכתי למנהלת ושאלתי מה קורה עם התשלום שלנו- היא אמרה שדברה עם מנהלת הכספים שמתנערת מכל מה שהובטח לנו וכי היא שינתה את הכללים- רטרואקטיבית וללא ידיעתנו- היא טוענת כי לשם קבלת התשלום עליו סוכם יש צורך להרחיב את תחום הפעילות. וכעת לשאלתי המתבקשת- מה עושים? אינני רוצה לסבך את המנהלת שלי- הרי היא לטובתנו ומסכימה עם תענותינו, אך מצד שני אני רוצה תמורה עבור השירות שנתתי ותנאי השכר עליו הסכמתי? יש לציין כי לא היה מסמך רשמי המסכם את תנאי השכר והמסמך שכן נמצא בידי הוא מסמך שהוצא בחודש האחרון ומפרט את תנאי השכר ה"חדשים" שהוציאה מנהלת הכספים. בדיעבד אני מבינה שזו טעות חמורה לסמוך על מילה של מנהל ללא הסכם כתוב- אך האם יש משהו לעשות בענין? האם מותר לה לשנות כך את תנאי השכר (יש לציין שעשתה זאת לא רק לגבי השירות הספציפי אלא באופן גורף על תחומי פעילות רבים מבלי להודיע מראש ורטרואקיבית)? תודה מראש!!!
 
את יכולה לתבוע בביה"ד לעבודה

זקוקה לעזרה

שלום אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בבעיה קטנה... אני עובדת במסגרת ציבורית כלשהי. לפני מס' חודשים אני וחברתי לעבודה התחלנו לתת שירות מסויים ללקוחותינו . לפני תחילת מתן השירות ישבנו אצל מנהלת המשרד וסיכמנו את תנאי השכר, כאשר במקביל בטלפון שוחחנו עם מנהלת הכספים וסיכמנו תנאים מסויימים שהיו מוסכמים על כולנו. לאחר כחודש (במהלכו החל להנתן השרות הנ"ל) קיבלנו את תלוש המשכורת וגילינו להפתעתנו כי שכרנו עבור השירות שנתנו, הורד באופן משמעותי. מיד הלכנו לברר את הענין עם המנהלת הישירה. היא טענה שתברר את הענינים והסכימה איתנו שזה לא הסכום עליו דובר. לאחר חודש נוסף, שוב הסכומים שהופיעו בתלוש המשכורת לא היו נכונים. שוב הלכנו למנהלת ושוב הבטיחה שתברר זאת. אך מעולם לא חזרה עם תשובה. וכך היה במשך כארבעה חודשים. לפני מספר ימים שוב הלכתי למנהלת ושאלתי מה קורה עם התשלום שלנו- היא אמרה שדברה עם מנהלת הכספים שמתנערת מכל מה שהובטח לנו וכי היא שינתה את הכללים- רטרואקטיבית וללא ידיעתנו- היא טוענת כי לשם קבלת התשלום עליו סוכם יש צורך להרחיב את תחום הפעילות. וכעת לשאלתי המתבקשת- מה עושים? אינני רוצה לסבך את המנהלת שלי- הרי היא לטובתנו ומסכימה עם תענותינו, אך מצד שני אני רוצה תמורה עבור השירות שנתתי ותנאי השכר עליו הסכמתי? יש לציין כי לא היה מסמך רשמי המסכם את תנאי השכר והמסמך שכן נמצא בידי הוא מסמך שהוצא בחודש האחרון ומפרט את תנאי השכר ה"חדשים" שהוציאה מנהלת הכספים. בדיעבד אני מבינה שזו טעות חמורה לסמוך על מילה של מנהל ללא הסכם כתוב- אך האם יש משהו לעשות בענין? האם מותר לה לשנות כך את תנאי השכר (יש לציין שעשתה זאת לא רק לגבי השירות הספציפי אלא באופן גורף על תחומי פעילות רבים מבלי להודיע מראש ורטרואקיבית)? תודה מראש!!!
את יכולה לתבוע בביה"ד לעבודה
על סמך הסכם שהופר. יהיה עליך להוכיח שאכן נתנה לכם הבטחה לשכר מסויים וכי ההבטחה הופרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה