זקוק לטיפ בתור מנהל חדש - עבודה מול צוות קיים

r3dt4g

New member
זקוק לטיפ בתור מנהל חדש - עבודה מול צוות קיים

שלום רב
לאחרונה עברתי מניהול ויזמות לניהול סניף בתחום שאיני מכיר
בעיקרון הסיבה שלקחתי את התפקיד, זה כי בעל העסק הוא אדם מבוגר שאינו יכול עוד לספק לבית העסק זמינות קבוע וניהול 24\7
השילוב שלי בבית העסק מבוסס על קונספת של יזמות, הכוונה שלי היא להשקיעה בתדמית העסק, ובפיתוח יסודות שבעתיד יביא לכמות גדולה יותר משמעותית של לקוחות.
מצידו בעל העסק (וזה בסדר ונכון) דווקה בחר להכניס אותי למשמרת, משהו שדומה קצת לאחראי משמרת בכדי שאני אלמד על תפקוד הסניף.

הבעיה שלי מתחילה כאן, העסק פועל תחת לחץ רב, והעובדים רואים בי כעוזר (לעזור ללקוח לקבל משהו, ואף לעזור בסגירה כמו שטיפת רצפה נקיון וכו)
ואני אדם שנוהג לחשוב, והרבה, שזה גם סוד ההצלחה שלי בכל תחום בו אבחר
מה שקורה במצב של לחץ בעבודה, אני שומר על רוגע וקור רוח, מבצע צעדים בזהירות וכל זאת בהתבסס על מידע מאוד מוגבל בעיקר בגלל החוסר נסיון שלי
בתחום הספציפי בו עוסק העסק. העובדים מצידם לא ממש מבינים את כמות המידע שעובר לי בראש בכל רגע נתון, שזה מובן, רק שהם מצידם רואים בי כאדם שנכשל בתיפקוד מאחר ואני פשוט לא "מתקתק" את העבודה מה שנקרה, ואז הם מתחילים לעקוף אותי עם הערות כמו "עזוב אני אמשיך", "אחי אתה רק מפריעה" ותחת תנאי לחץ קיצוניים כאשר העובדים על עצבים זה גם מגיעה למצב של "אם היית עובד מתבח איתי, הייתי כבר נותן לך מכות".

בסופו של יום כולנו סיימנו משמרת באווירה שלילית, ועכשיו אני יושב וחושב על מה אני אוכל לעשות בכדי שמחר זה ילך טוב יותר

בעיקרון בעבר כבר ניהלתי צוות, אבל אז זה היה במקום שבו גדלתי מעובד זוטר לסגן מנהל עם וותק נסיון רב והעובדים שלי ידעו שהם יכולים לסמוך עלי בעיניים עצומות
בעסק הנוכחי אני נכנס לעבודה מול צוות קיים, רובם עם וותק של שנים, זה פעם ראשונה שאני עושה משהו כזה
אשמח לקצת טיפים
 
פורום עסקים בהנהלה חדשה!

שלום רב, הנך מוזמן להפנות את שאלתך לפורום עסקים.
המשך גלישה נעימה
 
למעלה