זקוק לעזרה...

antidot

New member
אתם רואים מה זה ????

שואלים שאלות, בלי לספר שמשהו לא היה מותקן כמו שצריך... ידידי: קרא את השורות הראשונות במדריך. הרי כתוב "...בלה בלה בלה... יש לכם חיבור תקין עם החייגן של בזק..." עד מתי ??? Antid0t שהולך לחקור את נפלאות הActive Directory
 

zebra

New member
הדבר היחידי שצריך

לבקש מהתמיכה של ה-ISP זה שם משתמש+סיסמא הגדרות חייגן אפשר לעשות לבד עפ"י ההוראות באתר www.adsl.org.il
 

dov98

New member
ההגעה לISP זאת הבעיה, ואם הגעת

זאת כבר לא בעיה להגדיר אתו את החייגן.
 

zebra

New member
לא תמיד......

אני הגעתי ל-ISP וביקשתי הוראות איך להגדיר חייגן ב-NT4 . בתמיכה לא ידעו בכלל מה זה, בסוף הגיע אלי איזה "בכיר" (מהתמיכה) וגם הוא לא ידע מהחיים שלו. הוא הבטיח לחזור אלי עם תשובה אבל הוא לא חזר. בסופו של דבר הכנתי חייגן ב-NT4 עפ"י ההסבר המפורט באתר adsl.org.il ועובדה שזה עבד מצויין.
 

dov98

New member
נכון מאד, אך אני מאמין שבWIN רגיל

הם כן תומכים. הבעיות מתחילות עם דברים טיפה לא שגרתיים.
 
למעלה