חבר'ה..!!

חבר'ה..!!

בס"ד אני ממש מצטערת אני לא אוכל להיות פה כשהכוכבים באיייםםם!!!!!!!! לאאאא!!!!! החיים כ"כ לא פיירים!!!!!!! XDD ד"א, קראתי באחת ההודעות פה שכנראה אין פה מישהו מתחת לכתה ט'. אני רק גמרתי ב20.6 את כתה ח'[2 המלך]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה על הצומי!!!
 

Yuske

New member
מזל"ט על סיום הביתספר^___^

למה באמת לא תוכלי לבוא?:(:(:( חוצמזה...תמיד יש שידור חוזר^___^ (פלאי הטכנולוגיה של לגלוש לארכיון של הפורום חחח)
 
אני הולכת עם בני עקיבא ללונה-פארק-או-סופרלנד.

בס"ד שלא תחשבי שאני לא שמחה ללכת לשם..! אבל הייתי שמחה יותר אם הייתי יכולה להישאר פה. עד איזה שעה הם יהיו בפורום?? אולי אני אוכל להתחבר כשאחזור [אם אמא שלי לא תכריח אותי להכנס למקלחת. ואחרי זה ישר למיטה!
(]
 

remundo

New member
כן, נדמה לי שקראתי על זה באתר שלך

(על זה שאת בכיתה ח) איזה כיף לך, את בגיל של הדיג'יגורלים! (למרות שבעונה הרביעית טאקויה אמר שבאוגוסט הוא יהיה בן 11, ולאיזומי היה יומולדת 11 כבר במאי אז היא יותר גדולה ב 3 חודשים. אז הם יותר קטנים ממך. זותומרת, בשנת 2002.. הממ.. עכשיו איזומי כבר בת 16 וטאקויה עוד מעט! אה, וג'ונפה כבר בן 17!!1) אל תדאגי, יהיו עוד הרבה דברים לאורך כל השבוע (ואולי גם אחרי, כי אני בדיליי עצום עם ההכנות שלי.. האמת היא שהחלטתי להפסיק להכין את זה לגמרי כי.. כי הגעתי למסקנה שזה לא מסב לי אושר להכין את זה ואותכם זה בטח סתם ישעמם, כלומר, לא יצא מזה כלום וזה חסר טעם להכין את זה. אולי אני פשוט אשרשר כאן הרבה שירים שתעשו לעצמכם מסיבות קריוקי פרטיות ו.. אולי אפתח איזה שרשור או שניים עם כמה שאלות חדשות שיש לי על דיג'ימון, הפעם אני אשתדל לא לדחוף לזה דברים שאני לא מבינה בפיזיקה O_O ^^" XD ) (אזהרה! ספויילר לטיימרס למטה!) (נו, לא בשבילך, אבל אולי בשביל חיננית) הממ ולמה באמת לא תוכלי להיות פה? את רוצה שנחטוף את קאלומון בשבילך כדי שכשהם כבר ילכו לפחות אותו תספיקי לפגוש? *פרצוף ערמומי וליטוף עצמי של הידיים בצורה ערמומית כמו שכל הרשעים בסרטים המצויירים עושים* אהה כן! זה רעיון נהדר! חבל שמישהו אחר כבר חשב על לחטוף אותו לפני וזה לא הרעיון שלי.. ;; ~
~
 

Digi Lista

New member
"ואותכם זה בטח סתם ישעמם..."

"ואותכם זה בטח סתם ישעמם, כלומר, לא יצא מזה כלום וזה חסר טעם להכין את זה." מה זה אמור להביע?אני לא אומרת לך להכין אם לא בא לך וזה לא מסב לך אושר,אבל אני כן אומרת לא לוותר בגלל שאולי אחרים לא יתעניינו,אני דווקא רוצה לראות ואם יהיו הרבה פרטים ומילים(אני אוהבת לקרוא הרבה)זאת לגמרי תהיה ברכה עבור הפורום,בחירה שלך...
 

remundo

New member
זה היה אמור להיות

סקירה של העונה הרביעית. זה די מיותר כי אני פשוט מספרת את כל מה שראיתי שם, ואת זה גם אתם ראיתם בעצמכם. (ומי שלא-צריך לראות בעצמו.)
 

Digi Lista

New member
נו,ספרי פרטים על סיום כיתה ח'../images/Emo13.gif

ועל התעודה וכו'...
 
יש לי תעודה מזעזעת!!!!

בס"ד בדינים אין לי ציון [Oo!!] ובתושב"ע כתוב "לא ניגשה למבחן"!!! ובמתמטיקה יש לי 75!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [במחצית הקודמת היה 70..] היה לנו מסיבה נחמדה בביצפר עם מצגת.. במצגת הופיעו 3 זקנות שבאות לפגישת מחזור מ"ד [שליטההה!!!!!!!!!] בשנת 2087.. לשלוש הזקנות קראו: רוחמה [ישראלית], ג'קלין [צרפתייה] ורייצ'ל [אנגלייה]. הבנות היו בהתאם .. אולי תנחשו מי היה בתפקיד של הסבתא הכי משוגעת?!? כן כן, זאת הייתה אני...!!
יש קטע במצגת ש [פאדיחות פאדיחות פאדיחות] אני אומרת משהו בצורה מזוויעה וחברה שלי שגם היתה זקנה אמרה: "למה את צורחת?" [וכל השכבה שלי ראתה את זה פלוס ההורים של כולן]. ספרו איך זה לסיים ת'ביצפר בכלל [יש לי רק עוד 4 שנים של השכלה חובה!!!!]
 
חח נשמעת מסיבה מגניבה....../images/Emo51.gif ששיתפת!

לסיים את בית הספר בכלל בשבילי היה ממש כיף,כי לא היה לי כלכך טוב שם.ברור שהיו הרבה רגעים נחמדים אבל הכריחו אותי ללמוד הרבה דברים שלא רציתי,הלימודים היו מאוד קשים לי,הייתי בלחץ מטורף ולא היו לי הרבה חברים.אמרו לי שאני אתגעגע,אבל בינתיים אני לא מתגעגעת.אולי צריך לעבור עוד קצת זמן עד שזה יקרה.
 
אם את אומרת את בטח יודעת..

בס"ד אני בעיקרון ממשיכה באותו ביצפר, רק עברתי לפנימיה [ולתיכון], ואני די בטוחה שיהיה לי קשה להסתגל לזה שאני לא בבית.. אבל בטח הזה יעשה את שלו.. אל תדאגי, יש בביצפר מחשבים.. זה לא שכאילו אני לא אמשיך לכתוב פה עוד 4 שנים..
 

Digi Lista

New member
כנ"ל לגמרי.

מסכימה לחלוטין עם אורנית,הוצאת לי את המילים במדוייק,גם אני סיימתי ולא מתגעגעת בינתיים לשום דבר והנימוקים שלך בהחלט מתאימים במדוייק גם לתחושות שלי.
 

remundo

New member
זה לא הוגן, אנחנו לא עשינו/לא עשו לנו שום דבר

כזה (ובעצם שום דבר בכלל) כשגמרנו כיתה ח! היה לי כיף בבצפר. היה לי מאוד כיף בבצפר. הכי אהבתי את התקופה של הבגרויות, כי אז עדיין לא היינו בחופש ממש אבל גם כבר לא באנו לבצפר, חוץ מלבגרויות ולמתכונות וימי עיון, כמובן, אבל זה לא היה ממש לימודים סדירים והיתה הרגשה כללית של חופש כזה, וגם לבוא בפעמים הבודדות שכן באו היה מאוד נחמד, מפגשים כאלה של כל השכבה.. (היינו רק שלוש כיתות וכל אחת הכירה את כל השאר) בתקופה של הבגרויות.. טוב, אם חיננית תקרא את זה היא בטח תהרוג אוית עם כל כמה שנדנדתי לה עם הבגרות במתמטיקה כאן O_O איזה מזל שאף אחד כאן אל יודע איך קוראים לי, מי אני, ואיך אני נראית. (חוץ מאחת שהייתה בפורום הזה פעם לפני שהגעתי וגם בתקופה שהייתי אן היא חזרה לזמן מה. אבל עכשיו היא כבר לא נראית כאן. אולי היא קוראת סמויה?) הממ בתקופה של הבגרויות.. לא כל כך למדתי.. אבל יש לזה הסבר מאוד שקול הגיוני ונבון! פשוט, בלילה ממילא לא לומדים, נכון? אז אפשר לנצל אותו לצפיה באנימה, למרטונים ענקיים כאלה שבשנת הלימודים הייתי עושה רק בסופי שבוע כי הייתי צריכה לקום מוקדם לבצפר ובתקופת הבגרויות-אין בצפר! בלילה ממילא ישנים, אז אני אנצל את השעות האלה במקום לבזבז אותן על שינה ואצפה באנימה! אה הא! ואז הייתי קמה בצהרים כזה, והיה ממש חם ואל היה לי כוח ללמוד כל כך.. רק התרוצצתי בין המזגן למקרר כדי לרענן את קוביות הקרח שהעמדתי על המצח, והן כל הזמן טיפטפו לי לעיניים וזה הפריע לי ללמוד, ובלי זה הייתי נרדמת אז זה היה הכרחי, כמובן! אבל זה אל תמיד היה ככה. בכיתה י, אחותי הגדולה היתה בכיתה יא וגם לה היה חופש בגרויות והיא שמרה שאני אלמד. היו לי אז רק שתי בגרויות מסכנות והמעט שלמדתי הספיק בהחלט. בכיתה יא הייתי מקרה אבוד, כי חשבתי שיש לי בעיות קשות וחשובות יותר מבגרויות, דחופות יורת מהבגרויות, ולכן התעסקתי בזה במקום ללמוד. בכיתה יב זה היה בדיוק מה שסיפרתי עם האנימה והקרח. אז כבר לא המצאתי לעצמי בעיות ואפילו השתדלתי ללמוד, אבל יותר מזה השתדלתי לעשות רק את מה שכיף לי, וכך מצאתי את עצמי לומדת כימיה ומתמוגגת, מציירת קומיקסים על גלוקוז, פרוקטוז ומאנוז, שרה בלאדות ראפ בסגנון ז'וז'ו חלסטרה (מישהו זוכר אותו?) על נפלאות שרשראות הענק המלאכותיות AKA פולימרים, לא לומדת למתמטיקה, לא לומדת לתנ"ך וכמובן שלא לומדת לאנגלית (אבל לאנגלית גם אין מה ללמוד. זה ידע שאמור להרכש לאורך כל החיים ומי שאין לו אותו-לא יעזור לו להתחיל לחרוש לאנגלית בתקופת הבגרויות. אין לכם מה לדאוג, אני בכלל לא משהו באנגלית והצלחתי ממש יפה בחמש יחידות אנגלית, אם הרמה של הבגרויות לא תשתנה עד שיגיע תורכם אני בטוחה שתוציאו 100 גם ב7 יחידות.) במתמטיקה דווקא הצלחתי מבלי ללמוד, מהסיבה הפשוטה שברגע האחרון (שבועיים לפני שנגשתי לשאלון 007-השלישי והאחרון שנשאר לי כדי להשלים חמש יחידות מתמטיקה) השתפנתי וירדתי לארבע יחידות (והתאפקתי יפה לא לצפצף "קאוואי!" על התרגילים בבגרות. הם באמת היו חמודים.) בתנ"ך.. הממ.. האמת שהיו אצלנו כמה שעשו 3 יחידות אבל התיכון שלי החזיק ממני אדם אינטליגנטי (כמו, למשל, כששיבצו אותנו ליחידות באנגלית ואני רציתי להיות ב4 כי ידעתי שאני לא יודעת אנגלית ולא ידעתי שלא צריך לדעת אנגלית בשביל הבגרות-הם שיבצו סתם לפי מה שבא להם ומי שרצה לשנות פנה לרכזת אנגלית או לסגנית וסידר את זה באופן אישי. הם שמו אותי ב5 יחידות ואמא שלי לא הרשתה לי לרדת ל4. בטח אם היו משבצים אותי ל4 היא היתה מכריחה אותי לעשות 5. אבל הם שיבצו אותי ב5 וזה כל מה שרציתי להגיד כאן) אבל כמובן שיכולתי להבריז מהבגרות בתנך (וכמעט הברזתי ממנה בטעות! אבל רק כמעט!) ואז לא היה לי אף נכשל בכלל (כי הוצאתי בזה בסוף 48. אבל שנה לפני היו שתי יחידות שהוצאתי בהן 75. ביחידה הראשונה הוצאתי 89. אז זה מתאזן יפה, במיוחד עם המגנים שרק הוסיפו, חוץ מזה שזה חמש יחידות ויש על זה בונוס). אז בקיצור, היה לי מאוד עצוב לגמור את הבצפר. פתאום קלטתי כמה שנים הסתובבתי שם בלי לצלם שום דבר, אז לקחתי מצלמה והתחלתי להצטלם עם כל מיני בנות ראנדומליות בבצפר, מורים ראנדומלים, השומר, הלבורנטית מחשבים (שהיתה חברה ממש טובה שלי והייתי תמיד מביאה לה משלוחי מנות בפורים) וכמובן שגם עם החברות שלי ועם העגורים שקיפלתי (טוב נו, אז רק עם אחד מהעגורים האלה). מה שרציתי להגיד לך זה (אין לי שום זכות להגיד לך את זה אחרי שסיפרתי כאן מה עשיתי במקום ללמוד לבגרויות אבל) שהתעודה שלך מאוד לא יפה בשביל כיתה ח. אבל את לא צריכה את התעודה הזאת כדי להתקבל לתיכון או משהו אז בעצם התעודה הזאת ממילא לא חשובה (אבל אפשר לקפל ממנה עגור, ואז היא כן תהיה חשובה!) מה שכן, אני מקווה שאת בעצמך יודעת טוב את החומר של כיתה ח גם אם הציונים שלך לא שיקפו את זה, כי זה הבסיס להמשך. (ואם את לא יודעת את זה עכשיו-כדאי שתדעי את זה עד להמשך. בכל אופן, בשכבה שלי היו הרבה בנות שבכיתה ח-ט נכשלו כל הזמן במתמטיקה ולא ידעו כלום בגיאומטריה אבל עד הבגרויות הן כבר ידעו את זה מצוין והצליחו נהדר- בארבע יחידות, אבל עדיין! חוץ מזה שבסוף גם אני בעצמי עשיתי 4 יחידות אז אין לי זכות דיבור.. הממ כן.) חופש נעים~
 
וואו!

בס"ד אני יודעת את החומר די בסדר, למרות שבשיעורים אני תמיד מדברת [כן! בלעתי רדיו כשהייתי קטנה. פשוט אי אפשר לסתום לי ת'פה], ובמיוחד במתמטיקה.. טוב.. הם דיי משעממים! והמורה לא יודעת להסביר..!!!!!! [וזה נכון! הממוצע של הקבוצה שלנו היה 70!] בכל אופן, מתמטיקה היתה ותישאר שנואת התלמידים על פני הפלנטה!!!! [וכל מי שאומר לי שהוא אוהב מתמטיקה אני מסתכלת עליו כמו על חייזר]
 

remundo

New member
אני אוהבת מתמטיקה ;;

בגלל זה חלמתי כל חיי.. טוב.. להיות מנגקה זה לא קשור אבל ידעתי שזה לא יקרה ומן הסתם אני אהיה מהנדסת משעממת שחולמת להיות מנגקה. ואני לא היחידה! גם החברה הכי טובה שלי אוהבת מתמטיקה! (אבל היא מעדיפה על זה פיזיקה. היא גם עשתה בגרות בפיזיקה ואני לא.. אני עשיתי בכמיה!) אבל אני יכולה להבין אותך עם חוסר החיבה שלך למתמטיקה, פשוט צריך לדעת לבוא לזה בגישה הנכונה-(ולגישה הזאת בדר"כ אחראית המורה, למרותש אני אהבתי מתמטיקה כבר בכיתה ב. אני זוכרת את שיעור המתמטיקה הראשון בכיתה ט: "יש אנשים שמתעסקים במתמטיקה כי אין להם ברירה, כי יש להם בגרות או כי הם עבודים במשהו שקשור לזה. יש כאלה שפשוט אוהבים את זה!" זה מה שהמורה אמרה, ואני אהבתי אותה מהרגע הראשון ^-^~) אני בשיעורים תמיד ציירתי, חוץ מבשיעור שעניינו אותי ובהם הקשבתי ו/או סכמתי, אבל עד מהרה כבר לא נשארו כאלה-גם במקצות מעניינים, הכל היה מאוד קל ופשוט ולא היה צריך להתרכז יותר מידי כדי להבין (פשוט, להקשיב להסבר הראשון של המורה ואז לצייר בזמן שהיא מסבירה עוד 5 פעמים כשכל פעם נוספת נועדת לאלה שלא הקשיבו להסביר הקודמים.) וכמובן שגם היו המקצועות שלא היה טעם הלקשיב בשיעור כי ממילא לא הבנתי כלום. (אבל גם לא היה מה להבין שם, קסו! ואפילו המורה למחשבים אמרה לי בסוף השיעור שזה בסדר שאני ישנה ומציירת במקום להקשיב כי כל החומר כתוב בספר והיא מבקשת ממני רק לקרוא את הספר לפני המבחן וזהו!) כמובן, שכשמקשיבים מההתחלה ואל מהאמצע אז מבינים הכל הרבה יותר טוב OO (וגם אם נמצאים בכל השיעורים.) תיכון זה כיף, תיכון זה כיף! אני עוד אתגעגע לזה.. (אני כבר, אבל עד כמה שהבנתי הלימודים האקדמאים כל כך קשים, לא מבינים בהרצאות כלום ואחרי כל הרצאה צריך לקרוא 250 עמודים בספר כדי להבין על מה המרצה דיבר-אותם 250 עמודים שהוא ניסה לתמצת בהרצאה אחת-כדי שתוכלי להבין את עשר הדקות הראשונות של ההרצאה הבאה. בשביל להבין את ההמשך שלה תצטרכי לקרוא עוד 250 עמודים.. בקיצור, אני הולכת להתגעגע לתיכון הרבה יותר ממה שאני מתגעגעת כבר עכשיו ;; חוץ מזה שאני לא אשרוד מחוץ למסגרת. עם כל כמה ששונאים אותה ומנסים לשבור אותה כשנמצאים בתוכה-מחוץ למסגרת פשוט נשפכים לכל הכיוונים והולכים לאיבוד. כבר היו כמה חופשים גדולים שמצאתי את עצמי בוהה בתקרה בשעמום ואני לא רוצה שככה החיים שלי יראו ;; )
 
למעלה