חברים, דרושה כאן תפילה

חברים, דרושה כאן תפילה

חברתינו ומנהלת הפורום לשעבר ענבל גלבוע (ילדה בלבן) מאושפזת במצב קשה מאוד בבי"ח בעקבות מחלה. לא אפרט את הרקע והמחלה מפאת צנעת הפרט, אך המצב באמת קריטי. ההודעה הזאת מפורסמת אחרי הרבה לבטים והתייעצות עם משפחתה, והגענו למסקנה שיהיה נכון שלפחות חבריה הקרובים ידעו, למצב שח"ו יקרה משהו דרסטי. דרושה כאן הרבה תפילה והתחזקות, איש איש בדרכו שלו. "אפילו חרב חדה מונחת על צאוורו של אדם - אל יתיאש מן הרחמים". אלי.
 
כל דבר כדי לעזור פרט לתפילה

למרות שאני לא מכיר אותה בפנים הייתי מאוד רוצה לעזור, אני בבית עד יום שני.. כל דבר שצריך באיזור של ת"א, אני מוכן ויש לי את הזמן, 054-5983130 גיל סופר מה לעשות שאני לא מהמתפללים..
 

Xעמרי

New member
איחולי החלמה מהירה

אשמח לדת אם יש משהו שניתן לעשות
 
אני מקפיד לדבר כל יום עם בן זוגה

אדם נחמד מאוד, נכון להיום בבוקר המצב עדין קשה אבל יש גם סימנים של התיצבות במצב שזה לכשעצמו דבר טוב ! אני כל היום חושב עליה ומתפלל לשלומה, ואם משהו יוכל לשלוח לי מסר עם השם של אמא שלה (אם משהו יודע) אני גם אדאג בשבת שיתפללו לשלומה בית הכנסת. ענבל, מקווה שתחזרי לעצמך כמה שיותר מהר, תשבי בבית, תסתכלי על השרשור הזה עם חיוך על הפנים .
 

claimbing

New member
אין מילים

אני בטוח שכל חברי הפורום מאחלים לשלומה אם יש משהו שניתן לעשות, אשמח לעזור..
 

זהר פלד

New member
שתבריא כמה שיותר מהר...

תרים לי טלפון אם יש משהו שאני יכול לעזור בו...
 

ranpollak

New member
שתהיה לה רפואה שלמה ומהירה

מי שרוצה לומר - פרק תהילים: שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל-הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי. עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ. אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל-יָנוּם שֹׁמְרֶךָ. הִנֵּה לֹא-יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל. יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל-יַד יְמִינֶךָ. יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה. יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע יִשְׁמֹר אֶת-נַפְשֶׁךָ. יְהוָה יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד-עוֹלָם.
 

xyxyxy

New member
החלמה מהירה..

הצרות הכי גדולות באות לאנשים הכי טובים מקווה מאד שיהיה בסדר אשמח לשמוע חדשות טובות.
 

sattla

New member
מתפלל לבריאות והחלמה מהירה,

וכמו כולם, אם יש משהו נוסף שניתן לעשות, אני כאן. החלמה מהירה
 

Deviation

New member
פשוט אין מילים ..

מצטרף לאיחולי ההחלמה המהירה של החבר'ה מעלי, רפואה שלמה!
 
טוב לשמוע שחל שיפור

מאד מקווה, שהיא תבריא במהרה. אני מוכרח להודות, שעבדתי איתה מעט מאד, אבל אני מאד מעריך אותה (הידע המקצועי, ההשקעה בפורום והכי חשוב - האופי שלה כפי שהתגלה בפרויקט משותף ובמסרים שלה בפורום). אני חושב עליה די הרבה מהרגע, שקראתי על מצבה הבריאותי. אני מקווה לשמוע עדכונים משמחים. אין לי ספק, שביום שנראה מסר שלה בפורום, המצב רוח של חברי הפורום ישתפר מאד.
 
למעלה