חברים, ספרו על עצמכם

jessy19

New member
כמה דברים על... ../images/Emo20.gif

טוב אני מניחה שעדיין לא היה פה שירשור הכרות אז יאלא.... בוא נעשה שרשור הכרות... תכתבו כמוני אבל לפי הפרטים הנכונים לכם כמובן... אז... שם: שירי גיל: 20 כמעט מקצוע: חיילת- מש"קית חינוך שירי אלביס אהובים- לא מכירה כל כך שירים שלו, אני פה יותר בתור תומכת אבל מי יודע אולי תגדלו פה מעריצת אלביס??? מוזמנים לכתוב עוד פרטים.... ביי
 
../images/Emo108.gif../images/Emo41.gifשלום אני חדשה!../images/Emo110.gif

ווואי איזה כיף לא ידעתי שיש למתוק שלי פורום!!!!!!!! אני חולה על אלוויס ועד לפני שניה שראיתי שכתוב שיש אצל מישהו שיש פורום כזה בחתימה שלו לא ידעתי! יש לי שאלה קטנה...אתם יודעים איפה אפששר להדיג פוסטרים שלו? כי אני חיפשתי די הרבה וזה די קשה אני מדברת רק על הארץ!
 
ממשיכה את שרשור ההתפקדות

שם: נשאיר בינתיים "אמא בריבוע" גיל: 29 מקצוע: מזכירה, כרגע עובדת מהבית בהדפסת מסמכים. שירי אלביס אהובים: בעיקר השירים השקטים שלו.
 

sh53

New member
וקצת על עצמי ../images/Emo9.gif

שם: שושי גיל: 30 מקצוע: קלדנית בבית משפט - אוהבת את העבודה, באה עם חיוך לעבודה. כיף לי בקיצור. שירי אלביס אהובים: SUSPICIOUS MINDS RETURN TO SENDER CAN'T HELP FALLING IN LOVE
 
חברים, ספרו על עצמכם ../images/Emo24.gif

כדי שנכיר אחד את השני וברוכים הבאים לפורום אלביס פרסלי
 
חדשים שמצתרפים להתחיל מכאן ../images/Emo13.gif

כדי שנתחיל להכיר אחד את השני נתחיל בסיפור שלכם על אלביס(אם יש), מי אתם ומה אתם עושים בחיים - תשרשרו בהודעה המתאימה. תבחרו שיר אחד או יותר שאתם אוהבים באמת כולל מילים - גם בהודעה המתאימה. ולבסוף תמונה של המלך - יש הודעה מיוחדת לזה.
 
לכל החדשים שמצתרפים אט אט ../images/Emo9.gif

חברים, תכתבו על עצמכם כמה דברים יפים
ומה הסיפור האישי שלכם עם אלביס
 
מממ כמו שאמרתי איפשהו

"הרומן"
שלי עם אלביס התחיל רק בזכות אבא שלי שמטורף עליו. כל הילדות שלי השירים של המלך ליוו אותי בכל מקום..... ובגלל זה אני מכירה די הרבה שירים שלו... לא מרצון- מכפיה!!!
 

nesherkal

New member
../images/Emo23.gif מצטרפת (גיליתי קצת באיחור)

אני "נשרקל" משתתפת גם בפורום סבים סבתות, עבודה מהבית ועל כוס קפה ושמחה לגלות את הפורום הזה. אם אתם זוכרים היה גל רדיו בשם : "רמאלה" ושם שמענו את מצעדי הפזמונים וכל השירים הנפלאים. השיר הראשון ששמעתי ומאז הוא ה"פייבוריט" : wooden heart הלוואי והייתי מוצאת את המילים. שמחה להיות איתכם.
 
למעלה