נראה לי שצריך להחליט מראש...
צריך לרכז רשימה של כמה דברים שעלו פה ולחלק אותם כבר מראש לחודשים, מה יעשה מתי...נוכל להחליט שאביבה (או מישהי אחרת שנבחר) תהיה זו שאחראית על חלוקת הפרוייקטים ולפי רשימה מסודרת שתצא נדע כבר מה יהיה פרויקט החודש הבא... בסופו של דבר נעשה את כל הדברים שאנחנו מעלות פה, אז במקום לנהל דיונים בני יומיים או שלושה על מה נעשה החודש, נראה לי שאם תהיה רשימה מוכנה לכמה חודשים, זה יחסוך את הדיונים האלה. ובינינו, מי שממש רוצה או צריכה לעשות עכשיו שלט (סתם דוגמא), תעשה אותו ממילא, אז כדאי לצלם וככה תהיה עבודה מוכנה לפרויקט