חברי הפורום היקרים...

מאוהבת16

New member
חברי הפורום היקרים...

יש לי שאלה קטנה שמעניינת אותי.. איך כל אחד מכם קשור לפורום? חלקכם אני יודעת איך אבל בכ"ז...? ואם אתם יכולים אז בן כמה כל אחד...
 
לירז היקרה!../images/Emo20.gif

קבלי צל"ש על ההתעניינות, והנה הקשר שלי:אני מנהלת הפורום. נולדתי עם C.P., בחודש השישי להריון, ולאחר מכן, הייתי בפגייה, בתוך אינקובטור קטן במשך שלושה חודשים, ואחר-כך באתי הביתה. בגיל 4 התחלתי ללכת לחממה, [הכוונה לביה"ס], באותו גיל גם התחלתי ללמוד לקרוא לבד, זה מפליא, נכון, אבל זה בדיוק מה שקרה. בתחילת דרכי בחממה, הייתי בכיתת גן, ואח"כ עליתי לחממה הקטנה, [הכוונה לכיתה של המלאכית שלי, המורה הגדולה מכולן], אוהבת אותה מכל הלב. לצערי, נאלצתי לעזוב את המלאכית שלי, וביה"ס, בגיל 21, וזה קרה בדיוק היום לפני שנה וחמישה חודשים, איזה יום לא פשוט. אה, כן, ואני בת 22, נולדתי ב-13/4/80, אז זהו להפעם, אם תהיינה לך עוד שאלות, אנחנו כאן, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתי...../images/Emo140.gif

יש לי כמה שאלות חלקן כלליות וחלקן יותר אישיות-לגבייך. אם תוכלי לענות לי אני אודה לך.
מהי בדיוק מחלת ה-c.p?
מהי חממה? למה את מגדירה את זה כ"בית-ספר"?
למה נאלת לעזוב את בי"ס? קשור למחלה? או שפשוט סיימת ללמוד? (מצטערת אבל זה לא היה הכי ברור ממה שכתבת).
מה קרה לפני שנה וחמישה חודשים? היו לי הרבה סימני שאלה ממה ששכתבת. מצטערת אם אני חטטנית, את לא חייבת לענות לי! תודה בכל אופן, לירז.
 

nir y agus

New member
ממממממ../images/Emo183.gif

אני ניר:=P נולדתי כמעט נורמלי (מחלת האדמת שיבשה את הבריאות) ואני חולה C.P וכבד שמיעה ((!(( כעת אני בשנתי ה16 לחיי. ב1.11 יום הולדתי. (שזה היה מזמן......
) בתקווה ועניתי באופן מדויק על שאלתך, לירז!!!!!!
 
ללירז היקרה!

הנה התשובות המלאות לשאלותייך: 1. ה-C.P., אינה מחלה, היא פגיעה הפוגעת במערכת העצבים המרכזית של המח, ובכך משבשת את פעילותו התקינה. הפגיעה מתבטאת באופנים שונים, לדוגמא:ישנם אנשים שאינם מסוגלים ללכת, לאכול, לשמוע, לדבר, ועוד כל מיני דברים. מיותר לציין שברוב המוחלט של המקרים, האנשים אינם עצמאיים, ונזקקים להשגחה של 24 שעות מצד מבוגר, וכאן אני מתייחסת למקרים הקשים יותר. 2. החממה היא פשוט הגדרה נוחה שמצאתי לביה"ס שלי, כי הוא פשוט כזה, בגלל מה שלמדתי אצלנו, עוד הגדרה שנובעת מתחושת השייכות למשפחת החינוך המיוחד בכלל, ולביה"ס בפרט. 3. כתבתי את המילה נאלצתי, כי אני משתדלת שלא לכתוב את המילה "פרידה", בשל הקושי להשלים עם הפרידה. 4. לפני שנה וחמישה חודשים עזבתי בכאב גדול את המלאכית שלי [הכוונה למורתי היקרה והאהובה], וגם כמובן את ביה"ס, בגלל שחוק החינוך המיוחד חל עד גיל 21, ואילו כיום אני בת 22. וזה לא קשור בשום צורה ל-C.P., זהו, עד כאן תשובותיי, מקווה שעזרתי, ליאת.
 

מאוהבת16

New member
ליאתי!

תודה על האינפורמציה, את מעבירה לי המון מידע שמעניין אותי וחשוב לי! תודה על הכל קבלי
חם מכל ה
 
למעלה