חבר את בית הסיכה ל BACKPLTE בעזרת

חבר את בית הסיכה ל BACKPLTE בעזרת

QUICKSTILL.(מרק אפוקסי המתקשה כמו פלדה) זה יחזיק מעמד מספר הטסות. ניתן לקנות בהום-סנטר (TUBE ארוך מפלסטיק)
 
דניאל תודה, אבל תוכל לפרט יותר?

אני לא בקיא במושגים כמו Backplate וכל אלא, מה שאני יודע זה שבמתכת שמחזיקה את הסיכה ובית הסיכה נשברה, חשבתי להדביק עם דבק חזק שאני אמצא. לפי דעתי זה לא יפול אחרי כמה טיסות כי אם זה דבק מספיק חזק למה שיפול? תודה רבה, אורן.
 

leef

New member
שלום לך

כבר מספר פעמים ניסינו לתקן בעזרת דבק אפוקסי ברזל אך אחרי כמה טיסות זה מתפרק הדבק חזק אך נפרד מהאלומיניום . מצאתי שיטה טובה יותר והיא עובדת יופי פשוט לקנות בנד נרוסטה בעובי של 4 מ"מ וקותר 5 או 6 ס"מ זה שמשמש לחיבור צינורות מי קירור ברכב. עולה מסביבות 2 ש"ח . לחבוק את בסיס הסיכה על ראש המנוע כשהסיכה מופנת מעלה לכיוון הפלג לחבר את צינוריות הדלק . ממיכל הדלק ואל המאייד .(קרבורטור). מה שכן הסיכה כך מוגנת יותר וזה לא מתפרק כלל וגם נוח לכיוון כשהמנוע בפעולה בהצלחה אריה
 

hifly

New member
אפשר גם לקנות חלק חדש ולגמור עם זה

זה לא יקר,זה אמין,זה מתאים בדיוק,וזה אחלה.
 
לא הייתי ממליץ לקנות חלק זהה חדש...

כיוון שבקרוב מאוד גם הוא ישבר (כנראה שזה תכנון "מקורי" של O.S לעשיית כסף...) ניתן לרכוש זרוע גמישה המורכבת ע"י 4 ברגים על המכסה האחורי של המנוע (BACKPLATE=כיסוי אחורי).(ניתן להשיג בטיסן חיפה...) לגבי ה QUICKSTEEL,הכוונה היתה להדבקת השבר כפי שהעלת אך לא ע"י דבק מהיר כיוון שהוא לא עמיד בחום גבוה. לגבי הרעיון של אריה,הוא לא רע (ראיתי בסאיקלון מנוע עם בנד כזה)
 
למעלה