חגיגות המכירה ה400 שלי!

mylola

New member
חגיגות המכירה ה400 שלי!

שלום לכולן (וכולם), הרבה זמן לא כתבתי כאן, ועכשיו החלטתי לכתוב כי אני חייבת הרבה מהידע שלי לאנשים הנפלאים שנמצאים פה ועזרו לי בהתחלה כשעוד לא ידעתי מה זה קונבו :) אז ככה.. החנות שלי פתוחה מזה עשרה חודשים, אני בעצמי לא מאמינה... והיום סוף סוף הגעתי למכירה ה400 שלי.. אני עדיין לא מאמינה שאנשים קונים בגדים באינטרנט, בלי למדוד בלי להרגיש את הבד.. וזה מדהים בעיני! אבל וואלה, זה קורה.. אז איך עושים את זה? (אני לא מתיימרת לדעת הכל, אני מקווה שחלק מהעצות שלי יעזרו לחלק מהחנויות) 1. קודם כל - מוצר טוב, איכותי ומוקפד. אם אין לך מוצר טוב שעונה על הצרכים של הקהל שלך אז אתה לא תמכור גם אם תעשה 10 אוצרות ביום. 2. צילומים!!!!!!!! אתמול חברה אמרה לי "השקעת בחנות, אפילו לקחת צלם.." אז לא, לא לקחתי צלם.. פשוט קניתי מצלמה קצת יותר טובה ממה שהיה לי ולקחתי כמה שיעורי עזר בצילום מאיש מקצוע. אני מתעסקת המון בצילומים, בחיתוך, בעריכה ובצבע, ואם תמונה לא מצליחה לי אני מצלמת את הפריט הזה פעם ועוד פעם ועוד פעם עד שזה נראה טוב. צילומים חשובים לאחידות של החנות - חנות אחידה נראית הרבה יותר טוב מחנות שצולמה בשלושה סיגנונות שונים. וזה לא רק בשביל היופי והניקיון בחנות - זה גם חשוב לתימחור! מוצר שמצולם היטב יכול להימכר ביותר כסף. 3. תימחור - הרבה פעמים ראיתי אנשים שממליצים להעלות מחירים בחנות - הייתי מאוד סקפטית לגבי זה אבל החלטתי לנסות, וראו איזה פלא.. שני מוצרים שלא נמכרו התחילו להימכר רק אחרי שהעליתי את מחירם ב20$ ואפילו יותר. לא בכל מוצר זה יכול לעבוד, אבל שווה לנסות, לפעמים לקוחה לא תקנה מוצר זול רק בגלל שהיא חושבת שהוא אמור לעלות יותר ואם זה לא תואם את הציפיות שלה אז היא חושבת שמשהו שם לא בסדר. אני מעדיפה לתת הנחה גדולה מאשר שלא יקנו בכלל. 4. גיוון ומוצרים חדשים - אנחנו פועלים במישור הווירטואלי, הכל משתנה בקצב מסחרר - ואנחנו חייבים לעשות כמיטב יכולתנו על מנת להתאים את עצמנו לשוק. תחשבו במונחים של חנות שלכם ברחוב המרכזי בעירכם, האם תשאירו את אותם פריטים בחנות לאורך שנה? אני חושבת שלא.. היופי באטסי זה שאני יכולה פשוט לצלם מחדש את אותו פריט ולתת לו כותרת שונה ויש לי פריט חדש. 5. חידושים! חידושים! חידושים! כמו ששמתן לב, אני לא עושה הרבה אוצרות.. עייפתי :) אבל אני מחדשת המון, כמה שיותר וכמה שאני יכולה. אני לא יכולה להגיד כמה לחדש ומתי, אני מאמינה שאצל כל אחת זה עובד אחרת.. אבל אני חושבת שלפחות חמש פעמים בשעות הערב ופעם פעמיים בבוקר - זה המינימום! כל אחת צריכה לחשוב על התקציב שלה אבל אני יכולה להעיד שזה ממש שווה את זה! אני ממליצה על חידוש אחד בכל פעם אבל שוב.. זאת רק המלצה שלי :) 6. יש לי עוד הרבה עצות אבל אני לא רוצה להלאות אף אחד אז אני רק אסכם ואומר: צריך לנסות! לא להניח ששמתי מוצרים בחנות ומחר אני הולכת לקנות וילה ברישפון :) זה עבודה, הרבה עבודה - של מחקר ויצירת קשרים וטיפוח מתמיד של החנות, אבל אם משקיעים המקומות הנכונים, זה אפילו עובד. בתור אטסיהוליק (מכורה לאטסי) אני משוטטת בהמון חנויות כל יום, אני הפכתי את השיטוט הזה להזדמנות בשבילי ללמוד מאחרים - כשאני נכנסת לחנות אני שואלת את עצמי - מה הרושם הראשוני שיש לי מהחנות? מה אני חושבת על הצילומים? על המוצרים? על המחירים? על מה המידע שהמוכר נותן? ואחר כך אני חוזרת לחנות שלי ושואלת את אותו דבר בעין אובייקטיבית. המלצה אחרונה - אם לא מכרת כלום במהלך שלושת החודשים הראשונים שלך באטסי - לפתוח חנות חדשה! אוי, כתבתי הרבה.. אני באמת מקווה שהמידע הזה יעזור למישהו! רציתי לרשום גם רשימת תודות ספציפיות ליוצרות מוכשרות שפגשתי בדרך.. אבל אני מרגישה שגם ככה נסחפתי, אני מאמינה שמי שמדובר בה יודעת - אז תודה! ותודה באמת למקום הזה שיש בו כל כך הרבה מידע ועזרה !! טלי נ.ב עשיתי כריסטמס סייל בחנות - הזדמנות טובה לפני שאני מחליפה חלק מהמוצרים :)
 
כתבת נפלא../images/Emo140.gif

אין ספק שהגעת לתמהיל נכון עבורך מתוך עשייה ולמידה, ממש אהבתי, מגיע לך, על הדרך הנבונה והשקולה. והיצירתית !!!! בפירוש "גזור ושמור"! מזל טוב והמון הצלחה
 

לימיצ

New member
תודה על השיתוף! (גם אנחנו אוהבים אותך...)

אין צורך לגזור ולשמור, ההודעה התווספה, ברשותך, להודעות הנבחרות של הפורום! כל הכבוד
לימיצ
 
../images/Emo229.gif טלי, ממליצה לך לתרגם ולהעלות לפורום

של אטסי, לגבי הצילומים ,אני בדיוק מתלבטת ביומיים האחרונים אם לקחת שיעורים פרטיים מחבר שלנו שהוא צלם מקצועי עזרת לי להגיע להחלטה
 

mylola

New member
רעיון מעולה רוני!

מיד ניגשת לזה... מה לא עושים בשביל לא לעבוד? הא? :) יום חמישי זה יום קשה..
 

ענת זך

New member
מזל טוב!! בדיוק הבוקר חשבתי על זה.

אני כ-3 חודשים באטסי ולא מכרתי כלום.
. לא יודעת אם זה בגלל המוצר עצמו, המחירים, הצילומים... וואלה לא יכולה להגיד על המוצרים שלי. אשמח יותר לקבל ביקורת בונה מכולם. לפי המלצותייך, אני צריכה לסגור את החנות... ואם אפתח חדשה, מה יהיה שונה בה? המוצרים הרי אותם מוצרים, או שאת מתכוונת לשנות כיוון לחלוטין? תודה רבה על הטיפים הנפלאים.
 
ענת

הרושם הראשון שמקבלים הוא של חנות לא גמורה, מעט מידי מוצרים ויותר מידי נושאים... תשתמשי בכל 5 התמונות בכל פריט, יש המון דברים בעיברית, אבל הלקוחות אמריקאים... תגבשי את החנות מבחינת קונספט, ואז תשברי את הראש על שיווק
 

ענת זך

New member
הי נויה. תודה על ההתייחסות.

צודקת, בהחלט צריך למלא מדפים. לא הבנתי למה התכוונת שיש המון דברים בעברית. הכל כתוב באנגלית. וכן... שיווק זה ממש לא הצד החזק שלי. תודה!
 
התכוונתי על המוצרים, הם מאד מיועדים לקהל

ישראלי ( שלא ממש קונה באינטרנט) או יהוד, את מאד מאד מגבילה את עצמך לנישה מאד קטנה.כמובן זו רק דעתי הפרטית
 

ענת זך

New member
כן, יש מוצרים יהודיים. אבל רק 4 מתוך 23.

אשתדל להשתפר בצילומים וללכת לכיוון אחד. תודה על הטיפים.
 

anatbarshalom

New member
ענת- הצילומים של הסינרים קצת מונוטוניים, היי

הייתי מצלמת את הדוגמנית גם בפוזה קצת צידית, אולי עם איזה כף עץ גדולה ביד, ו..... חולצה תואמת ובלי סימנים של חזיה מציצה. לא יודעת אם זה כ"כ משמעותי, אבל זה יכול לשדר יותר מקצועיות.
 

ענת זך

New member
סבבה. הצילומים נלקחו עוד לפני שחשבתי על

לפתוח חנות. אצלם שוב הכל בצורה מסודרת. תודה!
 
למעלה