חדשה, אפשר להצטרף?

ZVI1011

New member
חמוד שלי

תרשה לי להסביר לך משהוא קטן או אולי כמה דברים קטנים אני גם 10 וגם 1011 פשוט נרשמתי לפורום נוסף והוא לו קיבל אותי בשם הקודם ומאז התחלף לי השם בכל המקומות שאני גולש אם אתה לו מאמין ... לו שזה מפריע לי לישון שאל את גוש אני מתאר לעצמי שכתור מנהל הוא יכל לבדוק שהמייל לו השתנה אין לי בעיה להרחיב בנושא אבל אני יענה לך כעת בקיצור על הדברים שלך בנוסף שים לב לעיקביות בתשובות שלי ובדיונים אני לו מנסה להציג את עצמי כמישהוא אחר לעיניננו אני לו מבקש ממך לקרוא 67 דפים גם אני לו עשיתי זאת אבל תחזור 6/7 דפים לאחור ותקרא מה אני אומר הויכוח הוא בכלל ביני לבין גולשטין על איך לעשות את הדברים ועוד כמה דברים על הדרך גוש לו הבין מה התכונתי להגיד והעליב אותי ולדעתי את רוב המאבטחים הותיקים /מבוגרים בפורום ולכן הרשתי לעצמי לפתוח בויכוח עימו אים תשים לב אני כל הזמן שואף להרגיע ומשתדל לשמור על שפה נקיה יש עבודה ויש עבודה וזה חלק גדול מהטענות שלי אנחנו בחרנו לעבוד בביטחון לא לסדר סחורה על המדפים בסופר או לו יודע מה אני חושב שזו עבודה שדורשת מוסר עבודה גבוה ואחריות במיקרים רבים חיי אדם תלויים בנו ולצערי לחלק מהחברים פה אין מוסר עבודה ואין אחריות אנשים באים לעבודה ולא לעבוד גם בתשובה שלי לגוש כתבתי לדעתי אתה לו ממלא את תפקידך כמנהל פורום ואתה מתנשא ומרוחק מהאנשים אתה מסתכל עלינו מלמעלה בלי להיתיחס לבעיות שלנו כמו בן אדם אלא כמו מכונת חישוב א ב ביחסי אנוש זה לגלות אמפטיה לחבק וללטף ולנסות להרגיע ולהכווין אבל אותך זה לו ניראה שזה מענין (כמובן אני מדבר על מה שאני רואה בפורום )במקום להיזדהות עם אנשים וללכת לקראתם אתה שולח אותם לקרוא ספרים לו יזיק לך לקחת קורס קטן ביחסי אנוש וניהול צוותים כי בתגובות שלך אתה מתנהג בדיוק כמו אלה שאתה מטיף נגדם אני חוזר ואומר אני מצפה ממנהל פורום שידע לנהוג בצורה ניטרלית וידע להנחות את הויכוחים ולא שיכנה את הגולשים בשם עבדים שלו מסוגלים להויח יותר מ3800 שח ואים לו הבנתי אז לאחר התגובה שלי לעצור הכל ולהסביר כמו שאני משתדל לעשות חייב לזוז
 

תהו

New member
לא יודע

יכול להיות שאתה לא הבנת אותו והוא לא הבין אותך. אני מכיר את ג'וש לפחות 3 שנים, הוא עזר לי המון, ולכן אני עוזר לו המון. מפריע לי שנכנסים בו ככה. אני גם יודע שהוא עוזר ברמות שאין לך מוסג לאנשים אחרים. הוא עדיין מנהל את הפורום הזה למרות שהוא כבר ממזמן לא עובד בשמירה. הוא מנהל אותו כי מישהו חייב, והוא לקח את התפקיד, שתבין שיש פורומים שהוא נימצא בניהול כמקום של כבוד, הוא בכלל לא מנהל את הפורומים האלו. אני באמת חושב שלא הבנת אותו, הוא בכלל לא טיפוס מתנשא, אני מתאר לעצמי שהוא אמר את מה שהוא אמר כי הוא רצה לעזור לך ואולי אתה קבלת את זה לא נכון. לפעמים יש לו את הקטע הזה שהוא נראה מתנשא. אבל הוא ממש לא. וגם יכול להיות שהוא לא הבין אותך. תראה, אני מתעסק בתחום השירות בתחום האסטרטגי, יכול להיות שאופן התגובות שלך אליו ולאחרים גרם לו להגיב אלייך באופן שפרשת כאילו שהוא מתנשא אלייך. אבל אני אגיד לך, אני כבר נמצא פה למעלה מ 3 - 4 שנים, כמות האנשים שהוא עזר להם באופן אישי אתה לא יודע. הכל בדרך כלל מאחורי הקלעים. דוגמא טובה היא הקטע מגעיל שחברת "עמל" עשת ליום טוב דואק (ז"ל). נראה לי שלא הבנת אותו, גם בקטע הזה של ה 3800 ש"ח. אני מאמין שהוא התכוון לקטע הזה של העצמה אישית ואפקטיביות אישית. תכנס לבלוג שלו, יש שם המון מאמרים שהוא כתב על זה. זה אומר שאם אתה מאמין שאתה לא יכול להשיג יותר מזה תמיד תהיה הריבוע הקטן שלך. אבל אם תאמין בעצמך ותגדל, אתה יכול לגלות מהר מאוד שאתה יכול להרוויח סכומים גדולים יותר. בכל מקרה, קבל את התנצלות על זה שקראתי לך עומר, זה באמת לא היה מתחשב מצידי. פשוט דיברתם על אותו הדבר ותמכתם אחד בשני ולא ניראה לי הגיוני שמישהו יתמוך בחברה שמנצלת עובדים. בכל מקרה, דבר איתו ותראה אני צודק. בהצלחה אחי.
 

ZVI1011

New member
תהו היקר

הדבר האחרון שאני מחפש זה לריב כאן עם משהוא ובטוח שלו אם גוש או כל אחד אחר (גם לו עם גולדי ) אני בטוח שכולנו כועסים אחד על השני בגלל המון אי הבנות קטנות שהצתברו אני חוזר ואומר מבחינתי הבלגן התחיל בגלל שאני חושב שחלק גדול מאיתנו ואני בראשם לו גאוני הדור כל אחד מאיתנו מפרש את הדברים כפי שהוא מבין ואני כעסתי אך ורק מתוך רצון להגן על האנשים בענף שלו יעשו שטויות בלי להבין מה הם עושים אני מודע לזה שהמצב גרוע לרובנו ולו כל אחד מצא לעצמו משבצת כמוני ואני לו שוכח לרגע שגם במשבצת שלי יש פינות חדות אני אישית אכלתי אותה לו פעם בגלל שחשבתי שאני חכם גדול ופתחתי במהלכים בלי להכיר את כל התמונה ומפני זה אני מזהיר ומבקש את עזרת "המנהיגים בפורום " מה יקרה לחברת השמירה מענין אותי כמו קליפת שום אותי מענין מוסר עבודה אישי כפי שלמדתי בבית אף אחד לו מכריח אף אחד לעבוד ("בגדול ") אבל לי יש ילדים בבית ספר ואים אני ידע שחובש / מאבטח עזב אותם ולא מענין אותי למה זה מאוד יכעיס אותי אני חושב שלמרות שלו כולנו גמרנו 12 שנות לימוד לכולנו יש חוכמת חיים ובסך הכל אני לו חושב שאנחנו פריירים אם דפקו אותך פעם אחת אל תתן לזה לקרא עוד הפעם אבל תחשוב 10 פעמים את מי אתה לוקח בן ערובה בסיכסוך בינך לבין הבוס לכולנו יש אנטרסים משותפים (לרובנו בכל זאת ) אבל כמו שיש מאבטחים גרועים אז יש גם חברות שמירה של בני יונה אבל אסור לנו לעשות הכללות אי אפשר לההאשים את כולם שהם חארוות אים פגעתי במישהו אני מתנצל על כך יום טוב
 

תהו

New member
אני מסכים איתך

אני לא מקבל עזיבת עובד את המשמרת שלו תוך פגיעה באנשים חפים מפשע, זה לא מוסרי במיוחד שמדובר הילדים. אין ספק גם שצריך לדעת את החוקים, זה חשוב מאוד. כי אם לא תדעג לעצמך אף אחד לא ישה זאת בשבילך. אני למדתי את החוק בצורה מקיפה ולכן אני מרשה לעצמי לדבר. אני רק מקווה שאחרים יסכילו להבין, שכדי לדבר על מה ניתן לעשות ומה לא צריך להכיר קצת את החוק, חוקים ופסקי דין. דוגמא טובה לכך היא העובדה שביום שחברה תתבע את העובד "הפשוט" שלה על נזיקין זה יהיה תקדים עולמי ולא רק ארצי. בקיצור זה לא יקרה. למרות שמקרה שהוצג דובר בסירוב לשמור ולא בנטישת עמדה, אם העמדה שלך אני מסכים. לא נורא, העיקר שכולם מסכימים.
 

24 עומר

New member
סרוב לשמור ונטישת עמדה המשמעות היא אחת.

מה זה משנה בעצם, התוצאה הסופית היא אחת, לא תהיה שמירה ומשהו עלול לשלם על זה מחיר. זה כל מה שאני צועק כבר הרבה ימים. אסור, אסור, אסור לקחת רת החוק לידיים בטח לא בתחום כזה. אתה חושב שלהורים של התלמידים שישנו הלילה בחניון עין גדי, משנה שזה שלא היה שומר בלילה שישמור על הילדים שלהם זה בגלל שהשומר לא עלה למשמרת או שהוא נטש את המשמרת באמצע? מה זה משנה. כל מה שאני אומר, גרמו לך עוול, ניצלו אותך יש דרכים ויש אנשי מקצוע שזה תפקידם. אל תחליט אתה מה חוקי ומה לא כי זה כאמור עלול לעלות לך באופן אישי וגם לאנשים אחרים (ילדים במקרה הזה) ביוקר רב. וכל מה שביקשתי שהנהלת הפורום תסתייג מזה בצורה ברורה וחד משמעית וזה לצערי לא קרה עד לרגע זה!!
 

ZVI1011

New member
עומר היקר

יש הבדל עצום בין סרוב לנטישה סרוב נעשה בידיעה תוך מתן אפשרות תגובה הזעקת מאבטח אחר או שמירה על ידי אחד המורים או המלוים או לו יודע מה הדגש הוא על הידיעה נטישה זו דרך פחדנית בוגדנית ומגעילה לעשות את הדברים בלא ידיעה מאחורי הגב או בגלוי אבל ללא מתן אפשרות תגובה מידית אין ספק שמוסר עבודה ואחריות אישית אלו דברים שלו כל אחד מכיר וכל אחד גם מפרש את זה אחרת מה שבטוח אנחנו צריכים כולנו להרגע ולנסות להגיע להבנות ביננו לפני שאנחנו נלחמים במעסיקים כי אם לו נהיה מאוחדים הם יטחנו אותנו כולנו חייבים לדעת למחול על כבודנו מדי פעם ולעשות פשרות במיוחד שאנחנו ערב רב של אנשים בתחום שכל אחד מגיע מרקע סוסיואקונומי שונה (איך באה לי המילה הזו ??) אני חושב שהיצלחנו להבהיר את עמדתנו ושאנשים מסכימים איתנו בגדול אולי הטעות שלנו מההתחלה שלו הסברנו את עצמנו מספיק ברור להיתוכח זה טוב זה מראה שלאנשים אכפת וגורם להם להיות מעורבים ולנקוט עמדה מה שחשוב זה לשמור על דרך ארץ ולזכור שכולנו פועלים למען מטרה משותפת שבת שלום לכולם
 
בולשיט.

אין חוק האוסר על מאבטח לנטוש עמדה. זו לא בעיה שלו מי ישמור- אם עבר הזמן בו ניתן לדרוש ממנו באופן חוקי לשמור, האחראי על הטיול יכול לפתור את הבעיה פשוט על ידי זה שהוא ישמור בעצמו. למה לתת לעבריינים לנצל אותך ואז לנסות לתבוע פיצוי?
 

amybr

New member
לא כדאי לך לעבוד באבטחה

כל החברות גונבות כסף מהעובדים שלהם, וגוזרות קופונים שמנים על חשבונם. אל תאמיני לשטויות שעומר 24 וצבי ( בכינויים הקודם - אש 1201 ) מנסים להאכיל אותך, כאילו שמנהלי חברות האבטחה עוד "מפסידות עלינו כסף". זה לא נכון. לא ידוע לי שליגאל שריימסטר, בעל חברת "השמירה", יש בעיות כלכליות. אל תעבדי בתחום הזה. לא כדאי לך, אפילו לא שנייה אחת
 

EmGee

New member
ברוכה הבאה

במגרשי כדורגל תמיד יש חובשים, ומרבית העבודה שם היא בסופי שבוע. תלכי לאיצטדיון הקרוב לביתך ותבררי שם מי החברה שמספקת את שירותי הרפואה במקום. יש גם אפשרות להיות חובשת בים. בחלק מחופי הרחצה מוצב חובש על החוף בנוסף למציל.
 
תראו חבר'האני די נמנעתי להגיב גם בגלל שלא היה

אני עובד באבטחת טיולים כ3 שנים אני עובד לא מנהל ולא כלום אצלי היחסים עם המיסיק שלי נרקמו על יחסי אמון אנחנו כמו משפחה שם אחד בשביל השני החבר'ה מאוד מגובשים.טתמאמינו לי כנו שהבוס שלי נותן לי אמון ולעובדים ככה אנחנו מחזירים לו. אין את זה בכל החברות האבטחה.בחברות אחרות יש כאלו שעושים את העבודה שלהם והולכים. אין דבר כזה אצלנו. דבר שני להתייחס לכל אלו שכותבים על המאבטחים. אתם סתם עושים מכל דבר קטן פיל-מנהל יקר- אם אתה הקמת את הפורום הזה לשם מה???? שיריבו??? שיקללו???? תאמת בלי להעליב זה יצא לכולנו מכל החורים אותם אנשים ספציפיים שאני מנוע להגיד את שמם עושים רק מזק במקום לעזור ובמקום לייעץ- מנהל יקר אם אתה קורה לעצמך מנהל פורום אולי תתקן את המצב תכניס תכנים תמונות או כל דבר אחר?? אז בואו נרים את הכפפה ונראה לכולם איזה פורום זה!!!!
 
שמת לב למטרת הפורום והארגון?

אני מציע שתקרא את הודעת המנהל. ובקשר לחברה שאתה עוד בה- סירבת מספר פעמים לפרט את תנאי השכר בה. אז אם היא אכן חברה שאינה עוברת על חוקי העבודה למה שלא תפרסם את שמה ואת תנאי העבודה בה (אתה יכול לפרסם את ההודעה על תנאי העבודה שקיבלת כחוק כאשר התקבלת לעבודה בה).
 
שלום וחג שמח

אני קראתי טוב מאות את הודעת המנהל ואני קורא קבוע את מה ששאר הגולשים כותבים בפורום כבר הרבה ומשום מה אני רואה וקורא שאין כל כך שת"פ בין הגולשים אותם גולשים יקרים (כמוך למשל) נוהגים להבזות את חברות האבטחת טיולים אני יכול להגיד לך שאני כיום יום בעבודה כ3 שנים ונהנה מכל רגע. כמה דברים אני לא חייב לך ו לאף אחד דין וחשבון על השכר שאני מקבל מהחברה או ממנכ"ל החברה ואני לא מתכוון להראות לך תלוש משכורת או חצי ממנה. אתה מגזים!! ועדין ממשיך להגזים
 
נכון שאתה לא חייב לי דין וחשבון

אבל מאחר ואני טוען שלא ידוע לי על אף חברה בתחום שאינה עוברת על חוקי עבודה, והטענה היחידה שלך היא שאתה נהנה מהעבודה- אז או שתיתן "דין וחשבון", או שלא תבוא אלי בטענות שאני מבזה את כנופיות האבטחה (ארגון עברייני הוא כנופיה, ואיני רואה סיבה להבדיל בין עבריינות על חוקי עבוד לעבריינות אחרת). פרסמת כמה וכמה פעמים הצעות עבודה בחברה בה אתה עובד. בכל פעם ששאלת אם התנאים באותה חברה חוקיים ענית בגידופים וניבולי פה. המסקנה היא שלא- גם אותה חברה היא כנראה כנופיה ככל הכנופיות.
 
למעלה