חדשה בתחום המין

or841

New member
חדשה בתחום המין

אני בחורה בת 23, וכרגע יש לי חבר כחודשיים. הוא הראשון שלי בקיום יחסי מין.אני מרגישה מאוד בנוח לקיים איתו יחסי מין ואפילו מצליחה להנות. הבעיה היא שלפעמים יש לי הרגשה שהוא רוצה לראות אותי רק בשביל לשכב איתי. כלומר רוב הפעמים שאנו נפגשים זה אצלו בבית ותמיד זה מסתיים בסקס. אומנם זה לא הדבר היחד שאנו עושים, אנחנו רואים סרטים יחד אוכלים יחד אצלו בבית אבל תמיד יש לי הרגשה שהמטרה העיקרית שלו להביא אותי אליו הביתה זה בשביל הסקס. לא יוצא לנו הרבה לבלות בחוץ, אולי מידיי פעם הולכים למסעדה או בפעם האחרונה שנפגשנו גם הלכנו לרקוד אנחנו גם מדברים הרבה בטלפון הוא כל יום מתקשר, אבל תמיד יש לי הרגשה שהוא לוקח אותי בשביל לשכב איתי בסוף, וכל השאר זה כאילו "הכנה" לבסוף הסקס. לדוגמא אתמול הוא בא לאסוף אותי וכמובן הלכנו אליו הביתה לא יצאנו לשום מקום, הוא אמר שהוא רוצה שנראה סרט אצלו בבית, אז כן לפני היה סקס ואז ראינו סרט, אבל תמיד יש לי הרגשה שהאחרי זה סתם כדי לצאת מידי חובה שלא הרגיש שרק בשביל הסקס הוא לקח אותי אליו. האם אני סתם מגזימה במחשבה שלי כי אין נסיון בעניין הוא החבר הראשון שלי שאיתו התפתחה מערכת יחסים רצינית כוללת יחסי מין. אנא עזרו לי להבין, מה יש לכם להגיד בעניין?
 

or841

New member
רציתי להוסיף משהו

הוא הציג אותי בפני משפחתו, אמא שלו ואחים שלו מכירים אותי. גם כל החברים שלו יודעים מי אני , הוא סיפר להם על עליי עוד לפני שראו אותי, הם כבר ידעו מי אני ומה אני עושה בחיים והוא מתגאה בזה לפניהם. הוא גם כל בוקר מתקשר איך שהוא קם סתם לדבר איתי. אנחנו לומדים יחד באוניברסיטה אז אם הוא נמצא באוני' אז הוא מרם טלפון סתם כדי לראות אותי או לשבת לאכול משהו יחד. הוא משתף אותי בכל התחומים בחייו, העבודה שלו, בלימודים, אז אני דיי חצוייה האם הוא ררוצה אותי רק בשביל סקס, אני שואלת את עצמי אם היה רוצה אותי רק בשביל סקס הוא יה טורח להכיר אותי בפני משפחתו וחבריו, אבל אז אני אומרת שהרוב אנחנו מבלים בביתו אז ככה שאיען ממש ברירה הוא חייב להכיר אותי למשפחה, אז אני מנסה לעלות דברים שמצד אחד מראים כי לא רוצה אותי רק בשביל סקס אבל אז אני מבטלת אותם . אוף אני מבולבלת מה דעתכם?
 

or841

New member
תגיבו לי בבקשה אני מיואשת

זה גורם לי אי נוחות, אני מוצאת את עצמי בוכה הרבה.
 

sharpantie

New member
יש לי רעיון

בפגישה הבאה שלכם כאשר יגיע הרגע תגידי לו משהו בנוסח " לא בא לי היום" " אני עייפה" או כל תרוץ אחר שיראה לך מתאים. תראי מה תהיה תגובתו. האם יכעס, האם יקצר את הפגישה? האם יתקשר שוב או שייעלם לך פתאום. תצטרכי להיות מאוד נחושה בדעתך ולא להשתכנע או להתפתות אם הוא ימשיך ללחוץ. נשים מבוגרות ממך ומנוסות ממך משתמשות בשיטה הזו כאשר הן לא מעוניינות. תוכלי לחזור על זה מדי פעם כדי לבדוק את כוונותיו ותגובותיו. אינני מכיר אותך ולא את הבחור אבל יתכן שהוא קלט שקל להגיע איתך למיטה ולכן זה נראה לו ברור מאליו שחלק מהבילוי המשותף כולל סקס. אם זה נראה לך מה שהצעתי , תנסי ותראי את תגובתו.
 

or841

New member
תודה על העיצה

האם זה נראה ממה שסיפרתי כי הוא רוצה ממני רק סקס או שאני מגזימה?
 

sharpantie

New member
אל תילחצי !!!!!

אם את יושבת על האינטרנט וממתינה לתגובות אז את מאוד לחוצה, אז קודם כל תירגעי. זה שהוא הכיר לך את משפחתו לא אומר כלום. יתכן שהוא שמייח וגאה בך ונהנה להציג אותך בפני המשפחה, אבל זה לא סותר דברים אחרים. אם העניין ימשיך להציק לך את יכולה פשוט לומר לו מה את מרגישה ולבדוק את תגובתו. עצה ידידותית, אל תשבי על האינטרנט ותמתיני לתגובות. את לא יכולה לדעת מתי יענו לך. אולי מחר בערב? אולי מחרתיים? זה רק ילחיץ אותך יותר.
 

kiaora

New member
תראי

גם אצלי בתחילת הקשרים שהיו לי הסקס היה מרכיב עיקרי ביותר. אני לא אגיד שזה היה המרכיב היחיד, אבל היה לי ברור שכל פעם שנפגשים עושים סקס. זה עובר. זה לא אומר שהוא איתך רק בשביל הסקס (אם כי כמובן זה יתכן), אבל ההתלהבות בהתחלה היא גדולה מאד, ואם שום דבר לא משתווה לסקס, אז יש רצון להמון סקס.
 

or841

New member
כן זו ממש ההרגשה

שזה ברור שכל פעם שנפגשים אז יהיה סקס. וכן זה מרכיב עיקרי אבל כמו שציינתי יש גם מסביב.מדברים בטלפון, נפגשים באוניברסיטה,מידיי פעם אוכלים בחוץ וכן זה תמיד ברור שזה יגמר בסקס.
 

kiaora

New member
אז לפי דעתי

זה כשלעצמו לא נורא, אל תייחסי לזה יותר מדי חשיבות
 

kamrashhalural

New member
הוא כל כך מתלהב ממך

שהוא רוצה סקס בכל הזדמנות ! אם הוא היה "רק" עושה איתך סקס - ולא היה מדבר ומבלה איתך בכלל, אז היה לך ממה לחשוש. אבל את צריכה לקבל את זה כמחמאה - הבחור מתקשר אלייך הרבה, מתלהב ממך מאוד, ורוצה הרבה סקס - זה טבעי לגמרי בקשר חדש... אם זה לא מוצא חן בעינייך - תורידי את המינון. אגב - כשאת במחזור, אתם גם מקיימים יחסים ? ואם לא - אז מה מהות הקשר ביניכם בתקופה זו ?
 

or841

New member
לא מקיימיים סקס בזמן מחזור

האמת שזה היה בסופ"ש לפני שבועיים והוא עבד בדיוק בכל הסופ"ש אז לא יצא לנו להיפגש, חוץ מביקור קצר שהוא עבר דרכי לפני שנסע לעבודה. אבל הוא דיבר על הזה שאני אוכל "לרדת" לו בזמן מחזור ולענג אותו, מה שבפועל לא קרה,כי לא יצא לנו הרבה להיפגש כי הוא עובד בערבים. אבל עדיין דברנו בטלפון כל יום כמה פעמים ביום, והיחס שלו לא השתנה כלפע, אבל לא יכולתי לבדוק זאת באמת כי לא יצא לנו להיפגש. הוא גם טרח כל הזמן לשאול אותי נו נגמר המחזור והיה להוט כבר שיגמר שנוכל לשכב אז גם זה עצבן אותי.
 
קראתי את כל השירשור ואני מתרשמת ממשהו קצת

שונה ממה שאת שואלת. אולי אני טועה... אבל הרושם שלי הוא שאת מחפשת אישור למשהו... אישור שזה בסדר... שזהו קשר טבעינורמלי ותואם גיל, אישור שאת יכולה להמשיך את הקשר...ושזה בסדר... מהי הסיבה שעד כה לא היית בקשר? מהם המסרים הזוגיים - מיניים עליהם חונכת? האם משפחתך / הורייך מעורבים בקשר? מהי תגובתם? איפה בדיוק הצרכים והרצונות שלך באים לידי ביטוי בקשר? האם את מבטאה את עצמיך באופן חופשי? האם התקשורת בינכם גלויה ופתוחה? האם את חשה בנוח בקשר? בפניות שלך את משקיעה הרבה כתיבה בפירוט של כל המסביב, את רואה בעצמיך שיש תוכן אחר בנוסף לסקס ועל אף זאת את עדיין שואלת האם הוא רוצה רק סקס... באמת ניכר הרבה בילבול וגם הרבה לחץ שלך לגבי טיב הקשר. אם את רק שואלת אם זה נורמלי, התשובה היא כן. זה תואם גיל ותחילת קשר. אם יש סיבות נוספות (ראי לעיל את שאלותיי), את מוזמנת לענות לשאלות ומשם נמשיך.
 

or841

New member
לזורמת בבטחון

את אכן צודקת אני מחפשת אישור שהקשר הוא נורמלי. עד היום היית לי בעיה עם מגע מיני ומאז שהכרתי את הבחור הזה זה השתנה הרגשתי מאוד נוח איתו, התחלנו בקצב איטי, לא ישר סקס מלא, מבחינת זה אני מרגישה בנוח הוא היה לצידי ברגעים הקשים שלי, בדרך כלל אם אני מבקשת לעשות משהו או לא לעשות משהו שלא מוצא חן בעיניי בקשר למין אז הוא מכבד זאת, גם בפעם הראשונה שלנו היוא היה מאוד עדין ודאג כי לא ארגיש בכאב בזמן החדירה הראשונה בחיי. הוא באופן כללי דואג שאני אהנה בסקס. אבל לפעמים נוצרת לי תחושה שהוא רוצה לראות אותי בשביל לשכב איתי. הוא פשוט מתקשר ואומר ש"שבא לו עליי" אולי אני אקפוץ לקחת אותך אליי הביתה. זה גורם לי להרגיש כמו חפץ. אז נכון שהוא מתקשר אליי יום יום סתם לדבר איתי אבל מאז שהתחלנו לקיים יחסי מין מלאים שזה התחיל לפני שלושה שבועות, אז הרבה פעמים הוא להוט לראות אותי בשביל לשכב איתי. כל הזדמנות שיש מבחנתו אאז לשכב איתי. לגבי הצרכים שלי בקשר, אז הם כן קיימים והוא יודי עליהם, כמו שבקשתי ממנו בדיקת איידס אז הוא עשה, ואם אני אומרת לו שמשהו מפריע לי אז הוא מקשיב לי. וכן אני אכן מבטאת את אצמי באופן חופשי ואין לי בעיה לספר על עצמי, והיו לי כמה בעיות בעבר שלא לכל אחד אני מספרת ולו סיפרתי והרגשתי בטוחה ובנוח.באופן כללי חונכתי לפי כך שאסור לתת לגבר לשלוט בך כמו בובה ויחסי מין בבית לא מדברים עליהם, ולכן אני דיי מרגישה לבד בעניין.
 
התמונה קצת יותר מתבהרת עכשיו

הרבה גולשים וגולשות התייחסו לפנייתך וגם דר' אלוני נתנה לך כמה נקודות להתייחסות. באופן כללי, נראה שהעבר, הרקע והנורמות בבית משפיעים עליך היום ויכול להיות שזה מגיע לשלב שזה כבר מבלבל ואולי לא מותאם למציאות... מהתאור שלך הוא נשמע בחור רגיש, מתחשב, אוהב וכן... כן... גם נהנה מקיום יחסי איתך. את גם מאפשרת לעצמיך להיות פתוחה, גלויה וכנה איתו וזה נהדר. זה מצביע על בטחון, אמון ונוחות בקשר, שלוליא זה כנראה לא היית נפתחת אליו כמו שנפתחת. אם את לא מוצאת מקורות תמיכה ומענה לשאלות שלך במסגרת חברותייך, משפחתך (והנט הוא די מוגבל בעניין הזה) אני יכולה להציע לך לפנות ל"דלת פתוחה" הקרובה לאיזור מגורייך. בדיוק לשם כך הם קיימים והם עובדים עם נוער ואנשים בתחילת שנות ה-20 ביעוץ, הכוונה, טיפול וליווי כשצריך. השירות אינו כרוך בתשלום והם ינחו אותך גם הלאה, מה את אומרת? אפשרי מבחינתך?
 

or841

New member
כן אני אשמח לקצת ייעוץ- לזורמת בבטחון

אני בהחלט מרגישה קצת בחוסר ידע בתחום המין וגם אין לי עם מי ממש לדבר, לכן אני פונה לפורומים. אני מסכימה שהרקע בבית קצת משפיע עליי אבל עדיין זה לא נראה קצת מוזר שחבר שלך מתקשר אלייך ואומר לך " אולי אני אקח אותך אליי הביתה ונתפרע עלייך" או אם אנחנו הולכים לאנשהו כמו למשל : הוא מדריך סלסה אז כדי ללמד גם אותי הוא לוקח אותי לשיעורי הסלסה שהוא מעביר לזוג שעומד להתחתן אז לפני הוא אומר לי בטלפון : "אולי אני אקח אותך יותר מוקדם ונתפרע עלייך" אני בטוחה שהרבה בנות היו נפגעות מזה. כתבתי את זה בפורום בוואלה ומשהו אמר שהבחור חרמן מידיי או שזה חוסר טאקט כי לא נהוג לומר לפני ובטח לא בטלפון "הלילה אני רוצה לשכב איתך, בואי ניפגש". כולם אמרו לי שלא צריכה להיות בעיה שכל פגישה נגמרת בסקס ואני מסכימה גם אין לי בעיה, אבל בין שפגישה תגמר בסקס לבין שמלכתחילה הוא מזמין אותי לסקס יש הבדל, לא?! אז נכון שיש בינינו קשר מחוץ למיטה והוא יום יומי אבל העניין שתארתי מפריע לי וגרם לי לחשוב שהוא רוצה אותי רק בשביל סקס, את לא היית מרגישה ככה במקומי? אז דברתי איתו על הנושא שזה מעליב אותי, אז אמרתי לו שנעלבתי ממנו בלי להגיד עדיין למה, אז ישר הוא אמר שהוא מצטער כי הוא אף לא מתכוון להעליב אותי, ואז ספרתי ממה נעלבתי אז הוא אמר: "באמת, ממש לא חשבתי שתעלבי מזה, זה סתם היה בשביל המשחק המקדים כדי לגרות אותך, טוב אני אשתדל לא להגיד את זה יותר". אם הייתי במקומי איך היית ממשיכה מכאן?
 

or841

New member
חשוב לי לציין

כשהוא אומר "אולי אני אקח אותך אליי ונתפרע עלייך" אז כן זה בדיוק לעבור דרכי לקחת אותי וישר מגיעים אליו הביתה בלי לצאת לבלות איפשהו. מגיעים אליו מדברים כמה דקות וישר למיטה, למרות שאחרי הסקס הוא לא "זורק" אותי מייד הביתה, יושבים אוכלים משהו, או רואים קצת טלויזיה הוא מחבק ומלטף אותי, ולפעמים אני נשארת לישון אצלו אז אם אין לנו עיסוקים למחרת אז ממשיכים לבלות בבית אצלו ואוכלים יחד, הוא מכין לי ארוחה. אבל לא תמיד אני ישנה אצלו אז רואים קצת טלויזיה מתפנקים יחד וזהו הוא מחזיר אותי הביתה.האם זה נורמלי במערכת יחסים?
 
זה ממש לא חשוב איך אני הייתי מרגישה

או מה אני הייתי אומרת, כי אני זה אני ואת זו את. את עושה נכון בכך שאת אומרת לו שזה פוגע בך ומסבירה לו מה מפריע לך. כל עוד נעים, נוח וטוב לך איתו, תשארי. בינתיים את משקיעה, כאן בפורום, המון אנרגיה בבדיקה - מה אתם חושבים? מה הייתם עושים במקומי? האם זה נורמלי? את מרכז העניין כאן ולא הגולשים, כך שככל שתשאלי יותר, את עלולה להתבלבל יותר. אני הייתי ממליצה לך לגבש לעצמיך את האני מאמין שלך, את מה את היית רוצה שיהיה, את הלך הפגישות וכו'. קחי יותר את המושכות בידייך, במקום למצוא את עצמיך בסיטואציות שמהם את רק נותרת עם בדיקות ושאלות...
 
ומה את רוצה ומרגישה - האם גם לך בא בכל פעם

שאת נפגשת איתו? אם כן אז מה איכפת לך מה הסיבות שלו? תתרכזי בסיבות שלך, ואם את לא רוצה לקיים איתו יחסי מין בכל פעם שאתם נפגשים ועושה את זה רק כי הוא מצפה אז תשאלי את עצמך למה את נעתרת כשאת לא רוצה? ממה את מפחדת? מה יקרה אם תגידי לא בא לי, לא בגלל שאת בוחנת את כוונותיו אלא בגלל שבאמת לא בא לך. זה הרעיון בזוגיות לתת אמון אחת בשני ולהיות כנים לא להעמיד במבחנים שאת לא רוצה שיעמידו אותך. אולי החבר שלך הוא בחור מתוק ומקסים וצעיר שיש לו חשק מיני תקין ליחסי מין כל יום במיוחד בתחילתו של קשר, הוא גם רוצה להיות חבר שלך ולעשות איתך כל מיני דברים וגם לקיים איתך יחסי מין כל יום וזה לא סותר אצלו מאום. כל עוד את משתפת פעולה למה שהוא ירצה אחרת? אם לא היית רוצה הוא היה מגיב אחרת, אבל למה שלא תרצי אם את כן רוצה? ואם את רוצה לגוון את הפעילויות שלך איתו למה שלא תזמי? מה עוד את רוצה לעשות איתו ולא עושה? מה בא לך ואת לא יוזמת? האחריות לפעילות שלכם מתחלקת בין שניכם ולהאשים אותו במה שאת רוצה והוא לא יודע - לא הגון.
 

or841

New member
לד"ר רונית אלוני

אולי לא הסברתי נכון את מה שמפריע לי. אין לי בעיה לקיים איתו יחסי מין אני נהנת, אבל זה מוריד לי את החשק כשהוא אומר לי בטלפון " אולי אני אקח אותך אליי ונתפרע עלייך, אני חרמן בא לי עלייך". מה אני אמורה להבין שהוא צריך אותי בשביל סקס כי הוא חרמן והוא צריך לספק את יצריו המינים?! אין לי בעיה שכל דייט יסתיים בסקס אבל כש"מכריזים" על זה עוד לפני שנפגשים זה נראה קצת מוזר. הוא בחור מתוכנן כזה ואולי הוא נוטה לומר את המחשבות שלו בקול גם אם לא צריכים להאמר. זה תמיד נלך למסעדה ואז נבוא אליי להתפרע, או אני אקח אותך אליי ונתפרע עלייך, או למשל בוא מדריך סלסה אז הוא לוקח אותי לשיעורי סלסה שהוא נותן זוג שעומד להתחתן אז הוא אומר לי " אולי אני אקח אותך אליי לפני ונתפרע עלייך" איך אני אמורה להבין זאת? זה לא נשמע כי כל מה שהוא רוצה ממני זה סקס אני הבובה שמספקת לו את הצרכים המיניים?! אז נכון שיש גם קשר מחוץ למיטה והרבה מדברים בטלפון ומשתף אותי בתחומי חייו ובמה שעובר עליו, ואני מרגישה שהוא החבר הכי טוב שלי שאפשר לצחוק איתו ולשתף אותו אבל אז מגיע העניין שדברתי עליו וזה מציק לי וגורם לי לחשוב שהוא רוצה אותי בשביל סקס. אני יועדת שהיו לו הרבה מערכות יחסים ארוכות ואפילו חשוב לו שהבחורה תיהיה משכילה עם עתיד, כי הוא סיפר לי שהחברה הקודמת נפרד ממנה כי לא היה לה עתיד, לא תעודת בגרות, לא רשיון לא כלום, אז אני מניה שאם היה רוצה רק משהי לסקס זה לא היה ממש מפריע לו אם היא בחורה עם עתיד או לו העיקר שתיהיה טובה במיטה. אבל עדיין אני מאוד מבולבלת וחושבת אאולי רוצה אותי בשביל סקס.
 

מסובכת

New member
עכשיו תורי, מקום לעוד תגובות?

תקשיבי, קראתי בשקידה כל תגובה ותגובה, ומה שנאמר כאן זה נכון, כל אחד אמר לך את דעתו והם צודקים במה שאמרו לך, את רוצה לממש את ההצעות, החלטה היא שלך. אז לעניינו, תרשי לי לציין שאני מה זה מזדהה איתך. את ממש דומה לי באופי, אבל וותרית בגדול. אתן לך דוגמא עליי ואת תחליטי אם אני דומה לך... כל פעם שאני הייתי בא במגע עם אחרים, אחרי מספר פגישות בא הרצון של הגבר במיוחד לרוב לשכב, אז איך שהם שולחים ידיים, אני ישר אומרת: בטח בשביל זה הזמין אותי". בכל אופן, זה ברור ומובן שגבר ירצה סקס כמה שיותר, אבל הוכחמה היא לזהות מתי לא מתאים לך ולסכל את זה...וזה מה שאני עשיתי. נפגעתי מעצם זה שהוא מתחיל ישר ומשדר שבא בשביל סקס...וכך היה ונימשך עד שפגשתי את האהוב ליבי שאליו אני מתחרבת כמו כפפה ליד. היו מקרים גם, שכאשר מישהו היה מביא קונדום לאחר שבפגישה ראשונית לא הביא, אז את הקטע הזה אני ישר רואהבעין אחרת: כאילו הוא בא מתוכנן אז אני מתעצבנת והולכת... אז בשביל להגין עליי במקרים כאלה, אמרתי לעצמי שאני איזום ולא הגבר... להתנהג כמו שהם מתנהגים, להקדים אותם מה שנקרא. לגבי החבר שלי, אפילו שאני חברה שלו יודע שליזום בכוחות עצמו לא בא בחשבון, אפילו שהוא החבר שלי (למרות שהיו כאלה שיגידו שאני מטומטמת ומגיזמה) בפגישה הראשונה או השנייה וכך הלא (עד שאני נותנת לו להבין שאני רוצה שהוא יזום) רק אני יוזמת. כאשר איך שהוא רואה אותי הוא מתנפל עליי - אני ישר חושבת על זה...זה משהו מהעבר כנראה... אבל החבר הוא מבין ובא לקראתי. פשוט כל גבר אחר (העידן הזה תם כי יש לי אהבה אמיתית) ואפילו החבר, שולחים ידיים בשביל המטרה הזו ללא כל התראה יש חוטפים ממנו משהו.. לא בא לי שהמוח שלי יכניס לי מחשבות וכל מיני שאלות על המעשה של כל אחד ואחד... לכן אני מיידעת את מה שמציק לי ואותו אחד (עכשיו החבר) מנסה פשוט לא לעורר את השאלות האלה שצצות לי בגלל אותה בעיה זו. אני שונאת שזה לא בא בתיאום, בקטע של משחק מקדים.... אבל כל עוד הבן יוזם ללא כיוון אצלי ראוי להגיד שאותו אחד יקבל ממני משהו לא נעים כשם שהוא נותן לי לחשוב משהו לא נעים... זהו, מקווה שהבנת את המסר שורה תחתונה.. תהיי ברורה לחבר שלך, תגידו לו מה מציק לך כמו שאמרתי לחבר והוא מבין אותי... בהצלחה
 
למעלה