חדשות מעניינות לגבי האלבום החדש

בָלבָל

New member
חדשות מעניינות לגבי האלבום החדש

ישירות מפיו של ג'ו בסטטוס שלו.... Joe Perry Really looking froward to recording with Aerosmith this July n Aug to finish our long awaited CD. Icing on cake Jack Douglas is producing.
 

AeroTom

New member
דגלאס זו בהחלט נקודה חיובית

שאם כך ימשיך לאלבום שני רצוף אחרי הקמבאק שעשה ב-בובו לאחר שנים (שלהחזירו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלה הלהקה). השאלה אם עדיין יש להם יכולת כיום להוציא שירים מקוריים טובים.
 

SaintJohn

New member
או, מעולה ../images/Emo45.gif

אני בטוח שיתרום המון איכות ושירגישו את זה בתוצר הסופי. אבל אני רוצה לשמוע כבר דיווחים על זה שהם באולפן ועובדים ביחד על האלבום.
 

shlomitzi

New member
כרגיל אתה והפסימיות ../images/Emo13.gif

למה שלא יוכלו להוציא חומר מקורי חדש וטוב? אני אומרת שכן! נחיה ונראה...
 

AeroTom

New member
בגלל כמה סיבות

מבחינתי החומר המקורי הטוב האחרון שהם יצרו היה ב-Nine Lives, וכל דבר מקורי אחר שהם נגעו בו ב-14 שנים האחרונות מאז הוא ממש ירוד לטעמי. זה לא שאני רוצה להיות פאסימי, אבל קשה לא להיות כזה מהמקום שלי לאור ההתרחשויות בשנים האלה והמוזיקה שהם יצרו, או ניסו ליצור, מאז. אלא אם כן את חושבת שהחומר ב-Just Push Play באמת ממש טוב וגם כל מה שהגיע אחריו כמו Girls of Summer והחברים האחרים. בשבילי זה ממש לא סוג המוזיקה והיצירה שהייתי רוצה לשמוע מהם. היא די ההפך הגמור ממה שגרם לי לאהוב אותם. ואי אפשר לדעת מה הם יעשו. אולי באמת יפתיעו אותי לטובה. אבל לאור הסיבות האלה + המקום שסטיבן נמצא בו כרגע, למישוה כמוני קשה להיות אופטימי או להתרגש כמו פעם מהאלבום העתיד לבוא הזה
(שבלי קשר גם מתאחר כבר שנים).
 

shlomitzi

New member
אי אפשר להגיד שJPP זה האלבום האהוב עליי

למרות שיש בו כמה שירים טובים בעיניי כגון jaded ועוד כמה שאני לא זוכרת, אני אשמע אותו שוב ואגיד לך. אבל בכל זאת, אני רואה את זה ככה, היו להם הרבה שנים לאסוף חומר. בנתיים הם הוציאו אלבום שרובו לא מקורי, שאישית אני לא מתלהבת ממנו כמוך אבל נעזוב את זה כרגע, שכן הוכיח שהם מסוגלים להוציא משהו שהוא פחות "פופי" ו"מסחרי" כרגע. הם עובדים כרגע עם מפיק שאתם אומרים שהוא החלטה טובה (עוד לא הגעתי אליו בספר
) אז באופן אישי אני מאמינה שדווקא יש סיבה לאופטיות ואני מוכנה להתרגש גם בשבילך.
 

SaintJohn

New member
אין ספק שהיה להם מספיק זמן לאסוף חומר

אי אפשר להגיד שעשור זה לא מספיק זמן כדי לאסוף חומרים לאלבום. אבל לא נראה לי שזו הבעיה, כי שנה אחרי שבובו יצא, ג'ו הוציא אלבום סולו, ולאחר כמה שנים אלבום נוסף. ועוד משהו - הם הצהירו יחסית מוקדם, שאלבום הסטודיו הקרוב הולך להיות מורכב גם מאאוט-טייקס למיניהם. אני מאוד אופטימי לגבי העבודה עם ג'ק דאגלס, אבל צריך במקביל לזכור שהלהקה הצהירה שהאופי של האלבום יהיה שילוב של הטכנולוגיה מ-JPP והבלוז של בובו. יש לי ציפייה מאוד גבוהה ליציאת האלבום (כמו כולם פה בערך), אבל אני לא מצפה ליצירה נפלאה כמו בובו. אני מעדיף להיות מופתע לטובה מאשר להתאכזב.
 

shlomitzi

New member
טכנולוגיה מJPP

זה בהכרח אומר אלבום פופי? דווקא לפי מה שאתה אומר יש מצב שזה יהיה אפילו פחות פופי אבל האמת שבאופן אישי קשה לי להאמין שאתאכזב, אני מחכה כבר המון זמן לזה ובכל אלבום שלהם אפילו באלה שאני כמעט לא שומעת יש משהו שמדבר אליי קשה לי להאמין שבזה לא יהיה כלום.
 

SaintJohn

New member
קשה להגדיר מה זה בדיוק אומר

אם זה יהיה יותר פופי או פחות בלוזי, או שילוב כזה או אחר. מה שכן בטוח, זה שכמו תמיד, יהיו שירים יותר לטעמי ופחות לטעמי. אני רק מקווה שהרוב יהיה לטעמי...
 

AeroTom

New member
רק בהקשר של בובו -

הדגש שלי היה על חומר מקורי, שזה דבר שלא רק שלא הוכיחו שהם מסוגלים לעשות ב-14 שנה האחרונות, אלא גם עשו זאת על הצד החלש והרדוד ביותר מבחינתי. עוד סיבה די למה התרחקתי מהלהקה לפני כמה שנים, מעבר לחיפושים האחרים שלי במוזיקה בכלליות. עם כל מה שהם עשו בעניין של חומרים מקוריים כמו JPP והשירים מ-Oh Yeah והאוספי הלהיטים הבלתי נגמרים וכו' בעשור פלוס האחרון - אולי זה הביא להם קהל צעיר חדש שמתחבר לצד הפופי הרדוד הזה, אבל הרחיק מהם המוני מעריצים וותיקים שעמדו לצידם שנים.
 

shlomitzi

New member
איזה יופי!

אבל אם הם רק מקליטים ביולי-אוגוסט בטח ייקח עוד הרבה זמן עד שיוציאו אלבום, להכין אותו זה לא רק ההקלטות עצמם.. טוב נו, אם כבר חיכינו עד עכשיו...
 

adili6

New member
טואובב!!jack douglas זה מצוין!!

יולי זה אוטוטו אני מקווה שזה באמת יצא לפועל. ואם ג'ו really looking forward אני מאוד מקווה שזה אומר שהשירים והמוזיקה חוזרים למה שהיו. כמו תומר אני לא חושבת שJPP היה ה-אלבום שלהם (אני יותר בכיוון של rocks, PV ו- PUMP ) אבל אני אשמח לאלבום חדש של אירו, ואם ייצא אז סיבוב הופעות איפהשהו באירופה שאוכל לנסוע בשנה הבאה (למרות ששנה שנייה ברפואה זה התאבדות!)!!
 

AeroTom

New member
זה לא שאני לא חושב שהוא ה-אלבום שלהם

זה יותר שאני חושב שהוא אחד הגרועים ביותר שלהם
ואני מקווה בשביל מי שרוצה ויכול, שהם יחזרו שוב לאירופה. למרות שהיו גם ב-2007 וגם בשנה שעברה.
 
למעלה