חדשות מפתיעות : הסינגל השלישי הוא............

tatababa

New member
חדשות מפתיעות : הסינגל השלישי הוא............

Better Than Today! כן כן, מקורות אמינים מאוד ב-SayHey פרסמו את ההודעה הזו, שכרגע זה השיר שבחרו לסינגל השלישי. יש מצב שעד ההוצאה זה עוד ישתנה אבל בינתיים זה סופי. מפתיע! מה אתם אומרים? what's the point of living if you don't wanna dance?
 

Speakerphone

New member
אחד השירים היותר מוצלחים באלבום לדעתי! :)

אני מבסוט על הבחירה :)
 

spiceupmylife1

New member
לא...:\ לדעתי זה השער הכי פחות טוב

 

Olivie

New member
בחירה טובה../images/Emo79.gif

בין השירים האהובים עליי באפרודיטה : )
 

אפרת ר

New member
בהחלט מפתיע

אבל זה יכול להיות טוב...זה אחד השירים האהובים עלי והוא מאוד מדבק. מעניין אם הקליפ יהיה עם אותו ריקוד מההופעות בארה"ב והפיאות הוורודות.
 

tatababa

New member
ועדכון נוסף :

מישהו בסייהיי כתב שקיילי וחברת התקליטים התלבטו בין Put Your Hands Up, Aphrodite, Everything Is Beautiful אבל בסוף מצאו שיר דאנס היסטרי שהולך להיות להיט ענק. קיילי הקליטה אותו והם מתכננים להוציא מהדורה מחודשת של האלבום עם השיר הזה סביב התאריך של הטור. מה שאומר שכרגע הם לא רוצים שיר דאנס נוסף, אלא משהו רגוע יותר. Aphrodite נפל כי הוא נחשב קאמפי מדי (הלו!! טעיתם פעם אחת שלא הוצאתם את YDNY!! למה שוב?!?!), ו-EIB יותר מדי בלדה לדעתם. מעניין יהיה לראות אם זה באמת הולך לקרות כל הסיפור הזה...
 

Speakerphone

New member
זו חתיכת תקדים...

וממש ממש מסקרן!! מדהים כמה שיר יכול להיות מוצלח בכדי להוציא מחדש את האלבום ולשרבב אותו בין רשימת הסינגלים! D: לאלבום הזה בהחלט חסר קצת דאנס-פופ אגרסיבי. ובהחלט חבל על Aphrodite, זה אחד השירים שיכולים להוכיח את השינויים והגיוון שקיילי עושה בבקריירה המוזיקלית שלה.. וגם בלי קשר הוא פשוט אדיר.
 

Speakerphone

New member
ושאלה לגבי הדיסק החדש

שיצורף ביום ראשון לעיתון Mail On Sunday: כיצד אלו שלא גרים בבריטניה (שמה העיתון יוצא לאור, נכון?) יכולים להשיג את הדיסק?
 

ommc

New member
לאאאאאאאאאאאאאאאא

זה השיר שאני הכי פחות אוהב באלבום והוא לא להיט בכלל!!!!
 

tatababa

New member
ועכשיו זה רשמי : Better Than Today הסינגל ה-3

Monarchy אישרו שהם עובדים על רמיקס לסינגל השלישי של קיילי, Better Than Today.
 
למעלה