חדשות מרחבי הליגה

tristan79

New member
הם לא בודקים ב TRADE NACHINE קודם?

הטרייד הזה לא עובר - למרבה ההפתעה החוזה של דווין האריס שווה יותר מאלו של השלושה שפורטלנד מוסרת במקומו. אמנם לא העונה, אך מכיוון שהאריס חתם על הארכת חוזה שמתחילה בשנה הבאה, הסכום שנחשב לו לטרייד (מה שנקרא POISON PILL) הוא ממוצע בין שווי החוזה שלו העונה לזה של השנה הבאה. בנוסף גם דאלאס מקבלת חוזים בסכום גבוה מזה שהיא מוסרת בהפרש הגדול מהמותר. אבל אלו דברים שניתן לאזן עם עוד איזה חוזה קטן או בחירת דראפט לפה ולשם. עוד נקודה לטרייד הזה היא שמי שיכול להרוס אותו הוא דווקא דווין ג'ורג', שיש לו זכות סירוב. לגבי הטרייד עצמו, הוא באמת נראה לי מוזר מבחינת פורטלנד. דאלאס רוצים מאוד את קיד והוא משדרג אותם לקבוצה שאמורה באמת להיות מועמדת חזקה מאוד לתואר בשנים הקרובות, ג'רזי מקבלת פה חוזים נגמרים ושחקנים צעירים לבנות את עתידה איתם, אבל פורטלנד מוותרת על הרבה. זה לא רק העניין של שלושה פוטנציאלים צעירים תמורת אחד שהוא קצת יותר מוכח. אמנם היו כבר שמועות על חוסר שביעות רצון של הבלייזרס מצ'אנינג פריי, אבל טרוויס אאוטלו משחק מצוין בתקופה האחרונה - 15.5 נק' ו 5 ריב' העונה, הוא גם נחשב לשחקן הגנה טוב ומאוד יעיל, בשני צידי המגרש, בדקות ההכרעה. וחוץ מזה ההבדל בין האריס (14.5 נק' 5.3 אס') לג'ארט ג'ק (9.2 נק', 3.6 אס') הוא לא משהו יוצא דופן. לא הייתי מודע לכך שההערכה להאריס כל כך גדולה בליגה ביחס לג'ק, שהיא מצדיקה חילוף שכזה. ודבר אחרון - עד שהבלייזרס מצאו שחקנים צעירים, מוכשרים, לא בעייתיים וכבר יצרו מהם קבוצה מנצחת עם עתיד וורוד, ככה לוותר על 3 מהם... נראה לי קצת מוזר.
 

chaiel

New member
היחיד בNBA...

שיש לו זכות וטו לסירוב לטרייד זה בראיינט... כל שאר התגובה, לא קראתי ואין לי כח...
 

tristan79

New member
לא הוא לא

לא מדובר כאן בחוזה האישי שהשחקן חתם בקבוצה אלא בכך שיש סעיף בהסכם בין ארגון השחקנים להנהלת הליגה שגורם לכך שלשחקנים בסיטואציה מסוימת יש זכות סירוב (משהו שקשור ב'זכויות לארי בירד' בשנה האחרונה לחוזה). ובמקרה הזה אם דווין ג'ורג' אומר שלא מתאים לו ניו ג'רזי, הקבוצה צריכה לכבד את זה. וחוץ מזה - איזה מזל שסוף השבוע קרוב, אפשר לנוח ולאגור כוחות
 

chaiel

New member
שחושבים עלזה...

הוא ומארבורי יהיו שני הPG הכי טובים שאי-פעם שיחקו ביחיד (התכוונתי כישרונית, לא איך הם מנצלים אתזה)
 

Blaz0r

New member
יש שתי קבוצות שלדעתי חייבות את ג'ייסון קיד...

לדעתי, קיד יהיה מושלם לשיקאגו וממפיס... שיקאגו היא קבוצה צעירה ואתלטית שיכולה להשתמש בקיד בצורה מצויינת! ממפיס גם קצת דומה לשיקאגו, אבל עם גאסול (שזה יתרון) - אז הוא יכול להתאים שם מצויין!
 

chaiel

New member
לא יקרה.

קיד הולך לקונטדרית. נקודה. ממפיס לא כזאת והסיכוי היחיד שהיא מקבלת את קיד זה בעד גאסול/גיי ככה שגם אם קיד יעבור אליהם היא לא תהיה קונטדרית. שיקאגו? יש להם את היינריך. שחושבים עלזה בעצם לא חסר להם כלום, למה הם כאלה דפוקים?!
 
למעלה