לא אהבתי אותו...חוץ מזה שהוא מפחיד אותי יש שמה רק כמה קטעים חזקים...המשפט,another brick מהראשון ל2, is there anybody out there, ועוד כמה...וחוץ מזה שהוציאו משם את hey you שזה אולי השיר הכי יפה בחומה... לא חובה בכלל לראות לטעמי.
אני ראיתי גיטריסטים מהירים ומה שיצא להם מהגיטרה זה שורות מחורבנות של תווים... שום דבר לא משתווה לסולואים של גילמור...ולא צריך מהירות מטורפת כדי לנגן טוב..
בשביל להיות נגן טוב מספיק להיות עם Feel טוב, שירגש עד דמעות את המאזינים שלך. כמובן שלהלחנה (למלודיה) עצמה יש חלק, אבל תאמין לי ששומעים הבדלים בין הנגינה של גילמור לכל מי שמנסה לחקות אותו.
ואולי ניסו לחקות את הלחן שלו אבל זה לא קשור לאיך שהוא מנגן ולכמה שהוא מהיר קח לדוג' DIRE STRAITS-SULTANS OF SWING(בדקה ה5) ושם תשמע את אחד הנגנים הטובים ביותר שקיימים היום ואני לא מדבר על לחן אלה על ניגון נטו ולמה נמחקה התגובה הקודמת שלי אני לא יודע
אני, לדוגמא, יודע לנגן את הסולו הראשון בסולטני הסווינג. זה עושה אותי טוב כמו קנופפלר? בטח שלא. יש לי אולי את המהירות שלו (בסולו הראשון כמובן, בוא לא ניכנס לסולו השני עכשיו), אבל אין לי את הפיל, את הרגש שלו עדיין, מה שגורם לזה שאני לא אנגן את זה טוב כמו שהוא מנגן.
זה מה שקובע(כי תראה את גילמור) אבל מהירות בהחלט דבר הכרחי פינק פלויד בעצם עוררו פליאה לאור הניגון האיטי ולא מרשים יחסית ובכל זאת הצליחו לפרוץ דרך עם דברים וצלילים חדשים שפשוט מתמכרים אלהם
אני מכירה את THE WALL מין הסתם... את DARK SIDE OF THE MOON ואני מכירה עוד מלא שאני לא זוכרת עכשיו... אבל אח שלי מכיר את כולם ואת כל השירים בלי יוצא מן הכלל...ויש לי 3 הופעות בדי וי די שלהם...את IN THE FLASH של רוג'ר ווטרס, THE WALL בברלין... ואת ההופעה בפומפיי!!