חדש בIPTV: מיזם FreeTV של קשת12 וRGE הושק

רוב הזמן נח

Well-known member
יש עכשיו מלחמה בין הוט לקשת בעניין הזה. וכתבה אחת באייס על הנושא נמחקה בגלל סיבה כלשהי.

HOT שוב מבהירה- -קשת מנצלת לרעה את כוחה המונופוליסטי- - אייס





שמרתי צילום מסך
של כל הכתבה:

 

rafid1

Active member
מנהל
לא נראה לי שזה יקרה... אחרים כן נותנים ממשק כזה? לדעתי יש סיבוך של הרשאות/ניהול כניסה למנויים. בweb זה לא תמיד פשוט לאבטח ..
 
שאלתי שם באתר אם מתוכננת אפשרות לצפות דרך המחשב.
ענו לי ש: "בשלב זה אין אפשרות לצפות בשירות דרך מחשב, אך אל דאגה אנחנו עובדים על זה, אנחנו נפרסם בהמשך לגבי מועד שחרור האפליקציה למכשיר זה."

אחרי זה שאלתי אם תהיה אפשרות לצפות בלי אפליקציה אלא סתם לפתוח דפדפן במחשב ולהתחיל לצפות.
כאן הנציג אמר שכרגע אין אפשרות כזו ובכלל לא התייחס לעתיד (כלומר אני מניח שלא).
 

rafid1

Active member
מנהל
יש להניח שלא, לפחות לא בקרוב, כל עוד האפליקציות שלהם באנדרואיד דורשות שיפור רב בממשק, שיהיה מהיר בהרבה במעבר ערוצים.

שימוש בדפדפן מעמיס עוד יותר את הcpu, ומוריד ביצועים, ביחוד בפלטפורמות חלשות יותר, שאינן PC.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
מה קורה עם מלחמת הוט נגד קשת? יש על זה איסור פרסום בערוצים המרכזיים :-D


 
האם יש פה עוד מישהו שנרשם וקיבל חצי שנה חינם ואז לפני כמעט חודש קיבל סמס שאמר לו שתקופת החינם מסתיימת ב8 ביולי ואז כשפניתם אליהם הם אמרו שזה היה "בטעות" (כלומר שיטת מצליח) ותיקנו לכם את זה (כלומר שתמשיכו לקבל חצי שנה חינם) ואז לפתע קיבלתם היום סמס שהמנוי מבוטל והם מצטערים שהחלטתם לבטל, כאשר לא ביטלתם כלום?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
האם יש פה עוד מישהו שנרשם וקיבל חצי שנה חינם ואז לפני כמעט חודש קיבל סמס שאמר לו שתקופת החינם מסתיימת ב8 ביולי ואז כשפניתם אליהם הם אמרו שזה היה "בטעות" (כלומר שיטת מצליח) ותיקנו לכם את זה (כלומר שתמשיכו לקבל חצי שנה חינם) ואז לפתע קיבלתם היום סמס שהמנוי מבוטל והם מצטערים שהחלטתם לבטל, כאשר לא ביטלתם כלום?
זה נשמע כמו ההתנהלות בהוט. אולי הם פרצו להם..


:-D
 
אוקיי אני מעדכן שאני יודע על עוד מישהו שזה קרה לו.
זו שיטת מצליח פעם שניה בתוך חודש.
זה מדהים ממש.
 
נערך לאחרונה ב:
הסיפור באריכות:
אתמול בוטל לי המנוי.
אי אז לפני כמעט חודש, הגיע סמס ושאל אם ארצה להמשיך להיות מנוי בתשלום או לבטל את המנוי, החל מ-8 ביולי.
שלחתי בחזרה סמס עם הספרה 9.
הספרה 9 מסמלת שאני מעוניין להתנתק החל מ-8 ביולי.
מייד לאחר מכן, התכתבתי עם נציג שלהם באתר ושאלתי למה הפסיקו לי את ההטבה של ששת החודשים (עד 8 ביולי זה אומר הטבה של חודשיים וחצי לערך מאז ההרשמה).
הנציג אמר לי שהסמס כניראה נשלח בטעות ואמשיך לקבל את ההטבה של ששת החודשים חינם.
אתמול כאמור (לא ב8 ביולי!) התבטל לי המנוי.
כשהתכתבתי אתמול עם הנציג שלהם ושאלתי למה המנוי בוטל, הוא שאל אותי אם לא החזרתי אי אז את הספרה 9 בסמס תגובה.
אז אכן, זה מה שעשיתי, אבל הסגברתי לו שכבר הנציג אי אז אמר לי שזו הייתה טעות ולכן אמשיך לקבל את ששת חודשי ההטבה ולהבנתי אם אני ממשיך לקבל את ההטבה הזו, הם צריכים להתעלם מסמס התגובה שלי בו נרשם במערכת שאני מעוניין לבטל את המנוי בתאריך החדש שהם החליטו עליו: 8 ביולי.
נאמר לי שהם מעבירים את זה לבדיקה ויחזרו אלי תוך לא יותר מ24 שעות.
היום לא חזרו ועברו יותר מ20 שעות אז פניתי אליהם שוב והסברתי מחדש את מה שאני כותב פה.
בסופו של דבר התקשרה אלי מישהי מטעמם ואמרה לי שאני אכן זכאי להטבה הזו ואני אקבל אותה.
רק אצטרך להירשם מחדש עם אותו מספר טלפון.
זה מה שעשיתי.
וממש עכשיו כשאני כותב את הטקטס הזה, התקשר אלי מישהו נוסף מטעמם ואמר לי שהוא סידר לי את ההטבה.
הוא ראה שנרשמתי מחדש, וכניראה העביר אותי לתקופה ללא תשלום עד תום ששת החודשים מעת ההרשמה שלי.
 
נערך לאחרונה ב:
תאריך סוף ההטבה מעולם לא הופיע שם.
גם לפני שנותקתי, חיפשתי לראות אם אני משלם ועד מתי וכו' אבל אלו פרטים שלא נמצאים שם.
יש אפשרות לראות היסטוריית חשבוניות, אבל כאשר אני נכנס לזה (ואחרי שהם מוודאים בסמס שזה אני) אני מקבל חלון ריק שלא אומר דבר.
אולי אם הייתי משלם, החלון הזה לא היה ריק. אין לי באמת מושג.
אני מניח שההטבה מוגדרת אצלם (זו לפחות התקווה) עד לתאריך הסופי.
כלומר בכל זאת הבחור התקשר אלי ואמר לי זאת במפורש...
 
נערך לאחרונה ב:
תאריך סוף ההטבה מעולם לא הופיע שם.
גם לפני שנותקתי, חיפשתי לראות אם אני משלם ועד מתי וכו' אבל אלו פרטים שלא נמצאים שם.
יש אפשרות לראות היסטוריית חשבוניות, אבל כאשר אני נכנס לזה (ואחרי שהם מוודאים בסמס שזה אני) אני מקבל חלון ריק שלא אומר דבר.
אולי אם הייתי משלם, החלון הזה לא היה ריק. אין לי באמת מושג.
אני מניח שההטבה מוגדרת אצלם (זו לפחות התקווה) עד לתאריך הסופי.
כלומר בכל זאת הבחור התקשר אלי ואמר לי זאת במפורש...
האם יש הגבלה למספר הטלוויזיות תחת מנוי אחד? האם המחיר אחיד ללא תלות במספר משתמשים על אותו חשבון?
 
האם יש הגבלה למספר הטלוויזיות תחת מנוי אחד? האם המחיר אחיד ללא תלות במספר משתמשים על אותו חשבון?
FreeTV מציעה שני מסלולים המציעים את כל הערוצים, כל הספורט, התקנה על מכשירים ללא הגבלה וכל תכני הVOD שאתם צריכים, כולל חודש התנסות חינם:
Free 2 בעלות של 29.90 ש"ח לחודש, בו תוכלו לצפות ב2 מסכים בו זמנית Free 5 בעלות של 39.90 ש"ח לחודש, בו תוכלו לצפות ב5 מסכים בו זמנית.
(לקוח מהאתר שלהם וההדגשה היא שלי).
 

rafid1

Active member
מנהל
לא לשכוח, זה רק עד 20.8.23 ... אח"כ זה יהיה (ע"פ הפרסום) 40 ו 54 בהתאמה... אז כולם - לרוץ לקנות לפני שיגמר...
ו...אפשר גם שת"פ עם חברים ...
 

em28

Well-known member
אז אחרי כחודשיים של צפיה יש כמה תובנות:
- איכות שידור: במפתיע האיכות טובה מאד, כמעט כמו יס+ והרבה מעל שאר המתחרים
- האפליקציה: עלייה ראשונית איטית מאד, אין אפשרות לכניסה מהירה לערוץ אחרון, אין אפשרות חזרה לערוץ קודם, דפדוף הפוך...
- בסלולרי: האפליקציה מרגישה יותר טוב בסלולרי, אולי בגלל שהסלולרים הרבה יותר חזקים מ-TV/סטרימר.
- Delay (דילה בלעז): כמעט כמו יס+/הוט בכבלים, יותר קצר שאר המתחרים
- תוכן: מעבר לדיל ברייקר של חבילת הספורט של RGE, ערוצי סדרות וילדים עשירה מאד וספריית VOD של סרטים מרשימה.
ערוצי הסדרות שונים למי שעוקב אחרי סדרה ספציפית, אין ערוצי טבע/מדע/מוזיקה, אין אפשרות לערוצי צ'רלטון.
- תמחור: היציאה של חבילות לפי מכשירים לצפיה במקביל ולא לפי ערוצים וחבילת הספורט של RGE היא דיל ברייקר לרבים.
כרגע אני משלם 0.00 ש"ח לחודש, אבל גם במחיר המלא של 50 ש"ח, המחיר שובר שוק כי חבילת הספורט של RGE לבדה עולה 59 ש"ח בפלטפורמות האחרות.

שורה תחתונה:
בתקווה שיפתרו מהר את הבאגים המעצבנים ולמי שמתאימה חבילת ערוצי הספורט (וגם אם יאלצו את RGE להוזילה גם לפלטפורמות האחרות) מדובר בשירות סביר+ שעולה 25-75% פחות מהמתחרים.
 
גונבה שמועה לאוזני שבעתיד הלא מאוד רחוק השירות יופעל גם על הדפדפן במחשב.
בלי אפליקציה או תוכנה שצריך להתקין.
 
למעלה