חדש דנדש

  • פותח הנושא LVT2
  • פורסם בתאריך

LVT2

New member
חדש דנדש

שלום חברים. אני חדש באטסי. אשמח להסבר לגבי הנתונים שאני רואה בדשבורד.
מה בעצם ההבדל בין views ל visits?
שאלה נוספת, כאשר אני רואה שהרבה אנשים ברמה של עשרות מסמנים מוצר אחד בלב, כלומר favorit, אבל מתוכם אין רכישה, מה זה אומר? זה טוב? זה לא טוב? איך להתייחס?
המון תודה מראש.
 
הי

קודם כל המון בהצלחה! :)

Visits = ביקורים
כלומר מספר המבקרים שהגיעו לחנות שלך
Views = צפיות
כלומר מספר הצפיות בעמודים בחנות

לדוגמא אם 2 אנשים נכנסו לחנות, הראשון נכנס ל-3 פריטים והשני נכנס ל-5 פריטים
Visits = 2
Views = 8

לגבי השאלה השנייה, לא בדיוק הבנתי את השאלה
לא ממליצה להתעסק בכל העניין עם הלבבות - זה יגיע!
לבבות שמגיעים מכל מיני משחקים של מוכרים בפורומים של אטסי לא משפרים את הרלוונטיות וסתם מבזבזים את הזמן - אטסי יודעת לזהות מי לקוח אמיתי שנכנס וסימן לב, ומי מוכר נוסף שהגיע מהפורומים ונתן לב

מומלץ להתעסק בשיפור החנות כל הזמן - המיתוג שלה, הנראות שלה, הSEO שלה, המוצרים שלה, הקטגוריות שלה וכו' - תשפר כל הזמן את החנות והלקוחות יגיעו! זה ייקח זמן אבל זה יקרה
 

LVT2

New member
קודם כל תודה, ועוד שאלה...

המון תודה על התשוב ועל העידוד.
יש לי עוד שאלה, האם ואיך כדאי להשתמש ב promoted listings?
&nbsp
 
פרסום ושיווק

לפרסום ושיווק אסטרטגיות רבות
עסק צריך לשאול את עצמו הרבה שאלות על מנת להחליט היכן להשקיע את הכסף שלו הן מבחינת פרסום והן מבחינות אחרות

מצד אחד מאוד פשוט לפרסם באטסי זה בכמה קליקים פשוטים, מצד שני האם באמת אפשר לפרסם בלי לדעת דבר על שיווק ופרסום?!

אני חושבת שהצעד הראשון הכי חשוב בחנות הוא SEO
לפני פרסום באטסי - חשוב שהביטויים - כותרות, תיאור, תגיות - יהיו מדוייקים לפי מה שקונים מחפשים בפועל - לפי גוגל

ברגע שהביטויים מדוייקים אפשר להתקדם

במאמר כאן יש הסברים לגבי פרסום באטסי:
https://www.etsy.com/help/article/49190700688
 
למעלה