חוויות, סיפורים ותמונות מהכנס ^_^

Nurmidor

New member
זה היה הקון הראשון שלי

(ובאתי אליו לגמרי בהפתעה XD) אז אין לי ממש אמות מידה, לדעתי היה מגניב. הייתי בטוחה שישעמם לי מאוד עד המסיבה כי לא ידעתי אם יגיע מישהו שאני מכירה חוץ מסמדר, וגם כי אני לא כל כך רואה אנימה
אבל ממש נהניתי בסוף. תודה על הטרמפ סמדר!!
 

sonaku

New member
המ.

אני פחות או יותר זוכרת את השירים. אקס-אקס ג'אפן. אילומינאטי-מאליס מיזר. פופ איז דד-מיאבי. היקארי-אוטדה היקארו. ביוטיפול אנד סטופיד-הייד. ?-קאט-טון. ?-קודה קומי. ועוד איזה 9 שירים בערך. שאני לא זוכרת כבר..
 

sonaku

New member
ארר אבל למה מחק לי

חצי תגובה?;; קיצר המון להקות בנים פופיות. סדר רנדומלי. אחלה אנשים. היה כייף ^^ מאוד כייף ^^ באיזשהו שלב לא היה לי אישית כייף,אבל כולם נהנו וזה מה שחשוב D:
 
היה נוראנורא כיףD:

באתי ישר אחרי הג'אפאניס סאמר קאמפ עם עוד כמה ילדים. התחפשתי למיו מאיצ'יגו מאשימארו (קוקיות, שלט מוזר עם 3 שטנים וקימונו) ופגשתי המוןהמון אנשים~! מהפורום פגשתי רק את ים, ויוי וטנשי-צ'אן.
 

sonaku

New member
בלתי אפשרי לשכוח אותה D::

במיוחד אחריי שרואים אותה רוקדתXDDDDD
 

last day

New member
כלבה XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

נו מה אני אעשה שאני חשה חושנית . וגם לא הזיזי לי שראו לי את התחתונים XD ואיך קראו לשיר הזה עם ה"צ'וקולטו דו דס קה~" המעצבן הזה?
 

sonaku

New member
LOL

לא אמרתי את זה באופן רע! ואני הייתי בפראנויות שיראו לי ת'תחת X: אבל היה ממש מגניב ^__^
 

oracle

New member
אני בדיליי~ ../images/Emo12.gif (יותר מדי 4chan~)

איך היה? מוזר... הרגשתי הכי לא קשורה, לא נכנסתי להרצאות, בקושי פגשתי אנשים, לא עשיתי קוספליי, אין אפילו תמונה אחת שלי בכ-ל הפורומים... אז מה בכל זאת?
המיקום היה מעולה! שיפור משמעותי בהשוואה לכל המיקומים של הקונים הקודמים - מקום גדול, מואר, נקי, אולם נהדר - ממש אחלה ^^
האוכל היה סביר מינוס, אבל זול, אז סבבה~
הטריוויה היתה לא כל כך מאורגנת, למרות המצגת המרשימה, וגם התמקדה במעט מדי סדרות שאת רובן לא ראיתי כך שלא ידעתי כמעט אף תשובה, חוץ מהשאלות על אוונגליון.
תחרות הקוספליי היתה מבולגנת כרגיל, אבל הבעיה העיקרית היתה זכיה לא מתאימה (לדעתי כמובן) בקאסטים. אין שום סיכוי שהקאסט של לאקי סטאר היה יותר טוב מזה של גילטי גיר.. ולא יעזרו כל הצעקות שהן רקדו נורא יפה... נכון, הריקוד שלהן היה מצויין אבל התחפושות, שזה העיקר בתחרות קוספליי היו ה-ר-ב-ה פחות טובות מאלו של גילטי גיר. אני לא מאשימה אף אחד בשיפוט לא הוגן, רק חושבת שהקריטריונים לשיפוט לא היו נכונים ויש מקום לשנות אותם בעתיד...
ממסיבת ה"jrock" נהניתי יחסית - הייתי כמובן מעדיפה מאזן אחר בין שירי הג'יירוק והג'ייפופ/להקות בנים, אבל מה לעשות, לא אני בניתי את הפלייליסט אז אין לי טענות. (לצורך הבהרה - שמתי את המילה Jrock במרכאות כי היה נכון יותר לקרוא לזה מסיבת Jpop~) סה"כ היה כנס סביר, אבל אני מחכה לאנימה-פיסט ומקווה שיתעלה על רמת הכנסים שאנחנו רגילים אליהם... ^^
 
למעלה