חוות דעת..

noi94

New member
ואוו אהבתי ../images/Emo2.gif

העניים-קצת ענקיות אבל הם ממש יפותת במיוחדהצבע גבות - לא ממש אהבתי פה -גדול אבל מושלם!! פנים-מדהימות!! שיער- מהמם!!!!!!!! בקיצר מושלם!!!!!!!! :]
 

Keep Holding On

New member
חוות דעת.

עיניים: קצת גדולות מדי, וכדי להחליף לעיניים יותר ריאליסטיות. שיער: יפה, רק כדאי להחליף את הצבע. מבנה פנים: נחמד, אבל אין הרבה שינוי. סקין: זה הסקין הרגיל של הסימס, וכדאי לשנות אותו לסקין שהורדת. איפור: נחמד, הצבע של האודם קצת מפריע, אבל לא חובה לשנות. אביזרים: העגילים נחמדים, אבל קצת גדולים מדי.
ולסיכום:
הסימית יפה, לא כל כך מיוחדת, אבל עדיין יפה. עדיין יש כמה דברים שכדאי לשנות, תיקחי אותם לתשומת ליבך. אני לא יודע אם הסימית הזאת מבוגרת או נערה, אבל היא ממש נראית כמו נערה. תחליטי את אם זה טוב או לא.
 

txp123

New member
חמודה מאוד רק

צבע העניים קצת כהה, תעשי עיניים יותר בהירות
 

Arise

New member
היא לא נראית סינית ולא יפנית../images/Emo54.gif

סורי... שמתי כאן תמונה של יפנית, תסתכלי עליה.
 

Keep Holding On

New member
חוות דעת.

שיער: יכול להיות שיתאים לה יותר שיער פזור. מבנה פנים: רגיל לגמרי. לקחת את המבנה פנים הרגיל של הסימס, ולא שינית בו כלום. עיניים: כדאי לך לשנות אותם לעיניים ריאליסטיות יותר שהורדת מאתר כלשהו. איפור: אין בכלל איפור, וזה נותן לסימית מראה ריקני. רצוי להוסיף איפור, ושהוא לא יהיה איפור שבא יחד עם הסימס. סקין: אותו הסקין שבא עם הסימס. תחליפי אותו דחוף לסקין שהורדת. גבות: הצבע מתאים לצבע השיער, אבל עדיין, אלה גבות מהסימס, ורצוי שתשימי לה גבות שהורדת מאתר כלשהו.
לסיכום:
אני מצטער, אבל לא אהבתי. פשוט לקחת את הפרצוף הבסיסי של הסימס, ושינית לו שיער ובגדים. את צריכה לשנות אותה ולהפוך אותה ליותר ריאליסטית ומיוחדת.
 
תגובה

אני שיניתי את מבנה הפנים למשהו אחר כמעט מכל הבחינות, לא לקחתי את הפרוף הרגיל של הסימס והעיינים הורדתי... אבל אני ישים לב לדעתך
 
אוף.. טוב אני ישנה תכף...

עוד חמש דקות אני חוזרת לפה... )'= אני שמחה שאמרת לי... אח"כ זה היה נשאר כזה מפחיד... -__-
 
למעלה