חוזרת לפורום

Fairywitch

New member
חוזרת לפורום../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

סיימתי לראות את עונה 13, אז אני פחות פוחדת מספוילרים. באיזה פרק אתם בעונה 14? כדאי שאדע כמה אני בפיגור ואוכל להשלים (ראיתי כרגע את פרק 1). דעתי בינתיים- הקטע של חלוקת החופים הוא דבר מזעזע ולא הוגן בטירוף. לא ברור לי מה עבר בראש של ההפקה
אין לי פייבוריטים עדיין, מן הסתם, אבל דרימז ורוקי מעצבנים אותי קצת. זהו. נראה מה יהיה
 
ברוכה הבאה

אני לא יודעת כמה אפשר לרשום "לחזור לפורום" מאחר והוא קיים מעט מאוד זמן אבל בכל אופן, שמחה שאת פה. אני גם חושבת שעונה 14 די חלשה. אבל בעניין של רוקי - אומנם הבחור חי בסרט אבל הוא אחלה של בן אדם.
 

NamelessGirl

New member
היי

אם אני לא טועה הפרק האחרון ששודר ביס היה 5..אבל יש פה גם כמה אנשים שראו כבר את כל העונה..אבל אל תדאגי לגבי ספויילרים כי אנחנו לא כותבים על פרקים שלא שודרו בארץ בלי סימן של ספויילר..אז רק תדאגי להדביק את הקצב עם יס חח החלוקת חופים באמת קצת לא פיירית אבל זה הטוויסט של העונה...כל עונה כמעט מנסים להכניס איזה טוויסט כדי שזה לא יחזור על עצמו וישעמם את הצופים..בכל מקרה גם כשחילקו את עונה 6 פעם ראשונה לשבט של בנים מול שבט של בנות אמרו כמה שזה לא פייר ובסופו של דבר בת זכתה בעונה הזאת...
 
שלום שלום ../images/Emo13.gif

הקצב הרשמי של הפורום הוא זה המשודר ביס - פרק מס' 5 שודר ברביעי האחרון (הודעות על פרקים שטרם שודרו בארץ מסומנות בספויילר). ומה עובר בראש של ההפקה? זה הקץ' של העונה הזו - עשירים מול עניים. זה דווקא מעניין לדעתי.
 

Fairywitch

New member
אה, אז אני לא בפיגור גדול../images/Emo9.gif

לגבי ההפקה- הרעיון מעניין, אבל הוא לא הוגן למשחק של הישרדות, כששבט אחד שומר את הכוחות שלו והבריאות שלו, ואז יוצא מנקודת פתיחה פיזית טובה יותר לתחרויות. אני תוהה מה יקרה בהמשך.
 
למעלה