חוסר חשק מיני - שאלה רצינית

member10

New member
חוסר חשק מיני - שאלה רצינית

שלום לכולם יש לי שאלה רצינית שאני רוצה לשמוע מה דעתכם. לאחרונה אני חש שירד לי בצורה ניכרת החשק והרגש המיני וזה די מדאיג אותי. השיא היה שהייתי השבוע בטיפול עיסוי בספא, הביאו לי בחורה מדהימה שעשתה לי עיסוי רפואי מקצועי כמעט בכל הגוף ולאורך כל הטיפול לא חשתי שום רגש מיני ולא היתה לי זיקפה אפילו פעם אחת! הרגשתי כאילו גבר מטפל בי. אם הייתי בעבר מקבל טיפול כזה הייתי מתפוצץ מרגש מיני. לדעתי זה מצב לא נורמלי ומעניין אותי לשמוע מה דעתכם. האם גם אצלכם יכול לקרות מצב כזה? בתודה מראש
 
אין מספיק

או קי לא נמסרו מספיק פרטים במודעהכמו :בין כמה אתה באיזה תקופה אתה נימצא עכשיו כלומר במתח וכדומה אם אתה סובל מסכרת או משהו בסגנון.או שסתם החלטת לקבל טיפול בראש נקי ולהנות רק מהטיפול ולא מראש לא נקי .
 

member10

New member
תוספות

גיל 23. רווק. לא סובל חלילה מסכרת. מטרת הטיפול היא מקצועית ובעל מקצוע הפנה אותי לטיפול מסיבות שונות אבל בכל מקרה אני רואה בכך דבר לא רגיל שלא הרגשתי שום רגש מיני בטיפול.
 
לדעתי

אם נהנת מהטיפול אז הרווחת ואם היית כל הזמן חושב על המין היית ניכנס למתח מיותר ולא מצליח להנות ולהשתחרר.חוץ מזה להמון גברים לא עומד לפעמים גם באקט סוער.כך שאין לך מה לדאוג.
 

חן M

New member
שמע

עם כל הכבוד מטרת העיסוי היא לא לגרום לך ל-
,אלה אן כן המעסה היא/הוא **** מנוע מלומר את המילה. אם אתה מעוניין בעיסוי שיגרום לך ל-
,תפתח עיתון ויש שם הרבה מודעות של בנות/בנים שמבטיחים "עיסויים מפנקים ו... " הפורום מיועד ל:
מטפלים/מטפלות מתחומי העיסוי השונים למטרות טיפול/ריפוי/פינוק(וכשאני אומר פינוק אני לא מתכוון לפן מיני).
מתעניינים בתחום למטרות לימוד/העשרה.
מתעניינים בעיסויים השונים המעוניינים לקבל עצות/ידע/הכוונה לגבי סוגי העיסויים והטיפולים השונים. דרך אגב,עיסוי רפואי לא אמור להיות עיסוי למטרת כיף והנאה אלה לשם טיפול.
 

member10

New member
אני יודע!

ברור שאם הייתי מחפש מין הייתי הולך למקום אחר! כל מטרת הטיפול היתה מקצועית והפנה אותי בעל מקצוע לקבל את הטיפול בגלל איזה שהיא בעיה. בכל אופן אני רואה בכך דבר מדאיג שמגע של בחורה חתיכה כמעט בכל הגוף לא גרם לי שום רגש מיני! האם אתה לא היית מתרגש מינית מטיפול כזה?
 

חן M

New member
שמע

אם הייתי רוצה טיפול כיפי הייתי הולך לעיסוי שבדי/תאילנדי אולי אבנים חמות.... אך לעיסוי רפואי הולכים בשביל לפתור בעיה ולא לשם הכיף ולמעשה היום טופלתי בעיסוי רפואי ואי אפשר לומר שזה עיסוי כיפי כי הוא כואב אך מטרתו היא לעזור בפתרון הבעיה ואני בהחלט יכול לציין שלאחר הטיפול אני מרגיש יותר טוב. ולשאלתך : לא לא הייתי מתרגש מינית מטיפול שכזה... בשביל זה יש חברה/בת זוג.
 

member10

New member
זה דומה

בוא נגיד שעיסוי רפואי מאוד דומה לעיסוי שבדי. ובכל מקרה אני מניח שגם בעיסוי אבנים חמות/אירודה לא הייתי מתרגש בכלל! ואע"פ שאתה צודק שמטרת העיסוי היא לא קשורה למין, עדיין עצם העובדה שעיסוי כזה לא גרם לי שום זיקפה ושום רגש מינימלי מדאיגה אותי.
 

חן M

New member
בעיסוי שבדי

מאבחנים ועוברים לך על טריגר פויינטס?
 

member10

New member
לא

וגם בעיסוי שאני הייתי בו לא אבחנו אותי (מלבד השאלון כניסה) ולא יודע מה זה טריגר פויינטס
 

חן M

New member
אז עכשיו תבין

שבעיסוי רפואי אמיתי חייבים להיות מס' הבדלים משמעותיים מהעיסוי השבדי אחרת מה נותן לעיסוי הזה את השם "עיסוי רפואי"? בעיניין הטריגר פויינטס אני ממליץ לך לחכות לתגובה של ספירטואל שמתמחה בנושא זה. אני אומר רק מס' מילים על הטריגר פויינטס שהם איזורים שמעוררים כאב וע"י טכניקות מיוחדות של אבחון הנק' וטיפול בהן ניתן לסייע רבות בכאבים שונים בגוף. מעבר לכך שכשטיפלו בי בעיסוי רפואי השתמשו בשיטות שונות המבוססות על עקרונות ה- P.N.F ועוד... יש ספר קריאה מאוד מומלץ בשם: "די לכאב" ויש שם המון חומר עיוני ומעשי על טריגר פויינטס.
 

member10

New member
תודה

ובכל מקרה אני עדיין קצת מודאג מכך שלא הרגשתי שום רגש מיני בעיסוי כזה
 

ben zion

New member
אולי כדאי שתתיעץ עם רופא

בכל מקרה התופעה שאתה מתאר משתנה מאדם לאדם. יש אנשים שחמים מאוד בטבעם שכל מגע קטן מעורר אותם ויש כאלה שכלום לא יעורר אותם
 
בן ציון יקירי

הנה לך דוגמא לשירשור הרציני שהיה לפני כשבוע. שאלת אותי מי בדיוק רואה עיסוי כדבר מיני, אז הנה לך תשובה. בכל מקרה, ידידנו ממבר10 אינו היחיד שרואה את העיסוי כדבר מיני, זה כנראה דבר טבעי. המשך יום טוב
 

ben zion

New member
חחחח..אתה לא צודק!

תסתכל טוב במה שכתבתי ותראה שכתבתי לו שזה דבר שמשתנה בין האנשים....יש אנשים שכל לחיצת יד של אשה מעוררת אותם מינית ויש אנשים שכמו שההיא אמרה שאפילו באקט סוער אינם מתרגשים. פשוט הוא כתב שוא תמיד היה שיך לאנשים מהסוג הראשון, ותמיד עיסוי כזה היה גורם לא להתפוצץ, ולאחרונה הוא חש ירידה ניכרת בחשק המיני לאומת מה שהיה לו עד שהוא אינו מתרגש כלל. וזה מצב שמצריך שיקול דעת של רופא.
 

arielbe

New member
או אולי הוא סוף סוף התבגר ?

נושא החשק המיני והיכולת לשלוט בתשוקות קשורה גם לבגרות נפשית וגופנית. אני במקומו הייתי בודק אם נוספו לי קמטים או שערות שיבה באזור הז............... חחחחחח אריאל
 
ממש לא

מעולם לא התרגשתי מינית מבחורה שעשתה לי עיסוי .. אפילו עוד לפני שהתחתנתי איני זוכר התרגשות כזאת או אחרת. זה בעיה שאתה רואה את העיסוי כדבר מיני ... אני חושב שחן ענה לך נכון. אולי המטפלת לא דאגה להעביר לך את העיסוי באופן מיני ככה שלא הרגשת שום דבר שריגש אותך.
 

member10

New member
אתה רוצה להגיד לי

שבחורה נגעה לך בכל הגוף (כולל בישבן מעל התחתון) ולא התגרית בכלל? אם כך כנראה שאני במצב נורמלי...או שגם לך יש בעיה
 
למעלה