חוסר חשק מיני - שאלה רצינית

הפורום הזה לא כ"כ קשור

לנושא מיני ולכן אני לא רוצה לפרט כ"כ. אבל .... אתה יכול להאמין לי שאני מאוד מאוד אוהב נשים, ומאוד מאוד מתגרה מהם.(כמו כל גבר נורמאלי) ההבדל ביני לבינך הוא זה שאני הולך לעיסוי, אני מחפש לעצום עיניים, להרפות את הגוף ולהרדם עוד לפני שהיא מגיע לי לישבנים. גם שהייתי רווק היה אותו דבר. בכל מקרה, אני אזכיר לך שוב ... אם אתה ער ומחכה שהיא תיגע בך באזור מסויים, אז אין ספק שיקרה מה שקורה לך. אבל אם אתה רגוע ומחפש רגיעה, זה ממש לא צריך לקראת לך. הכל תקין - אל תחפש שטויות. הכל עומד בסוף (צריך רק את המקום הנכון והזמן הנכון) וטיפול זה לא ממש מקום נכון. יום טוב
 

uty76

New member
מסכים עם טל, ובכל זאת

חשוב לי להוסיף עוד כמה מילים. אין אונות או ירידה באונות אצל הגבר יכולה לנבוע מכמה סיבות. אם אתה בן 23-24 זה יכול גם לנבוע מהחלפת התקופה במעגל הג'ינג. אם הדאגה שלך היא כנה, עליך בהקדם לגשת אל רופא המשפחה שלך. אחרי ששום דבר לא יתגלה (כך אני מקווה...) אפשר באמצעות עיסוי להביא לאיזון הכוחות הטמונים בך ואני מדגיש שהטיפול בעיסוי לא אמור לגרום עירור מיני אלא להביא לאיזון.
 

ננו9

New member
ממבר10, אתה רציני?

ראשית, למה בכלל נכנסת לטיפול העיוסי עם הרגשה שתהיה לך זיקפה? שנית, אם הפנו אותך לקבל טיפול שכזה, ע"י איש מקצוע כפי שאמרת, סימן שבאמת יש דבר מה לטפל בו. בנוסף, והפוך ממה שהראש שלך חושב - הגוף לעיתים נוהג אחרת. כלומר, אם נכנסת לטיפול (ואני מניח שהוא הטיפול המקצועי הראשון שקיבלת אי פעם) רמת החרדה שלך היתה גבוהה. על פניו יכולת להרגיש שלו ונינוח, אולי אפילו לקבל בחורה מהממת שתגרה אותך, אבל הגוף שלך לא הלך איתך באותה הדרך משום שיותר מדי סטרס ולחץ היו מעורבים בסיפור. בקיצור ידידי, בין אם הקטע הזה אמיתי או הזוי ומופרך לגמרי - chill out boy. עכשיו לעיקר, איך היה הטיפול ובעבור מה שלחו אותך לעיסוי?
 

member10

New member
תגובה

הטיפול היה מקצועי וטוב. עיקר מטרת הטיפול היא שחרור מתחים והדחקות. שיטות טיפול רבות כמו אלבאום ממליצות על העיסוי בתור כלי לשחרור טראומות שצבורות בתוך הגוף. וזה לא הטיפול הראשון שעשיתי. ולמה את חושבת שיש לי סיבה לביים סיפור? משעמם לי בחיים? פשוט אני חש לאחרונה בכלל ירידה בחשק המיני וזה "הקש ששבר את גב הגמל". שאני יכנס לעיסוי ע"י בחורה חתיכה ולא ירגיש שום גירוי. זה פשוט הדאיג אותי ולכן עניין אותי לשאול בפורום מה דעת האנשים על כך והאם זה מצב נורמלי.
 

ננו9

New member
קודם כל סליחה אם פגעתי

שנית אני בן ולא בת שלישית - עכשיו אתה מבין?? אתה מתעסק עם הדחקות, רגשות, תופעות מן העבר, טראומות ועוד. האם כאשר אתה נוגע בכל המשקעים האלו ישנה צפייה לזיקפה או גירוי בעת הטיפול? זהו אותו גורם סטרס או חרדה שהתכוונתי אליו קודם. תהיה רגוע בחור טוב, כל דבר בעיתו ובזמנו. גם החשק עוד יחזור. אין צורך להכניס עוד לחצים בדמות "מדוע בעיסוי אני לא מגורה" למערכת שרוויה בלחצים ממילא. מעגל הקסמים הזה לא יישבר אם לא תניח לו... שוב מתנצל אם נוצר הרושם שקיבלת היה של מתחזה. לא זו היתה הכוונה. צא בהצלחה ותגיע ליעדך חנן
 
אתה מזכיר לי בדיחה

גבר מתלונן לרופא: "אני חושב שאני אימפוטנט." שואל הרופא: "מתי הרגשת את זה?" עונה הגבר: "היום בבוקר פעמיים ואתמול בערב שלוש פעמים!"
 
למעלה