חוקי תנועה חדשים

ADI 2006

New member
חוקי תנועה חדשים

שכל כך הייתי רוצה להוסיף 1.בנות צריכות לעבור 4 טסטים לפני קבלת רישיון 2.לשלול רשיון לחודשיים לנהגים שנוסעים בנתיב השמאלי ולא זזים ממנו סתם כי בא להם 3.לתת קנסות לאנשים שנוהגים עם הכסא צמוד להגה ממש בתוך השמשה ובכל זאת לא רואים כלום 4.אנשים מעל גיל 60 צריכים לעשות תאוריה+טסט מחדש 5.להגדיל את המהירות המותרת ל-130 6.להוריד מהכביש מכוניות ישנות שלא סוחבות 7.להוריד מהכביש חרדים שנוסעים עם מכוניות סטיישן ישנות שבתוכן שיש איזה 200 ילדים 8.להחמיר בתנאי קבלת הרשיון של המגזר הערבי !! 9.להעיף את מורי הנהיגה ולייסד דור חדש של מורי נהיגה שבאמת מלמדים איך לנהוג !!!!
 

isra533

New member
הבנתי מה שאתה דורש מאחרים

מה אתה דורש מעצמך? האם אתה לוקח אחריות ונוהג בצורה בטוחה, לעצמך ולסובבים אותך? האם אתה חושב שכל הבנות נוהגות יותר גרוע ממך, האם כל מי שעבר את גיל 60 מוגבל בנהיגה? מה שמפליא בעיקר זו הבקשה שלך להעלות את המהירות ל 130 למרות כל אותם נהגים שלפי דעתך הנהיגה שלהם מסוכנת.
 

אלון 58

New member
הוא אומר על עצמו שכיף לו לנהוג גרוע

אבל את העונשים הוא מפיל על אחרים,בטלויזיה חיים הכט היה אומר לו:"יצאת צדיק".
 

ADI 2006

New member
אוי אתה......

לפי דעתי אנשים מסוגך הם הכי מסוכנים חושב שאתה יודע הכל נוסע לפי החוק פלס אבל החוק לא תמיד נכון ובכלל לא מתאים לנהגי ארץ ישראל כאן זה ג'ונגל והחזק שורד!!! אנשים שנוסעים לאט מסוכנים יותר מאלה שנוסעים מהר !!!! אתה ודומיך חושבים שאתם יודעים הכל וחושבים שראיתם הכל אבל בעצם אתם הנהגים הכי גרועים כאן
 
חמודי, מה שאנחנו נסענו אחורה ברוורס

אתה עוד לא נסעת קדימה
 

ADI 2006

New member
בדיוק בגלל זה

אתם צריכים ללמוד איך לנהוג אתם כל כך בטוחים בעצמכם שאתם נוהגים כמו לא יודע מה מה אתה יכול להגיד חוץ מ"חמודי מה שאנחנו נסענו אחורה ברוורס אתה עוד לא נסעת קדימה """ כלום אתה סתם מפיל את עצמך בוא נתערב שאם לשנינו נותנים מבחן תאוריה אתה נכשל ואני עובר !!!! אין לך מושג כמה דברים אתה לא זוכר משחק אותה נהג מירוצים אני בטוח שאני נהג יותר טוב ממך
 
טעות, נהג מרוצים לא בכבישים ציבורים

לנהיגת מרוצים יש מסלולים מיוחדים! תגדיר "נהג-טוב" . לצאת בשלום להגיע בשלום לא לסכן את עצמך שלא לצורך לא לסכן את הנוסעים איתך שלא לצורך לא לסכן את הסביבה (הולכי-רגל, נהגים ונוסעים אחרים) . וסתם טיפ לחיים, שחצנות כזאת תביא אותך לבית-הקברות או לבית-החולים
 

ADI 2006

New member
מה שאתה אומר נשמע ממש

הגיוני זה מה שצריך לעשות ואני די משתדל לעשות את זה אני רק נוסע מהר וידוע שנהיגה מהירה היא לא הגורם העיקרי לתאונות כשיש איתי אנשים נוספים ברכב אני לא עובר את ה-100 קמ"ש אני תמיד שם לב לסביבה ולמי שלידי ואני בכלל לא שחצן אם אתה חושב כך אז אתה טועה אין דבר כזה נהג מושלם כי כמה שתנהג טוב תמיד יכול לבוא מישהו ולהתקע בך וגם הוא במקרה יכול להיות נהג טוב
 

ADI 2006

New member
זה מה שאתה מבין ?

מה שאני יודע זה שאתה לא גבר,עכשיו ברצינות,איך אתה מבין דברים כאלה ? אתה לא מכיר אותי בכלל,אם היית יודע שאני מתאגרף כמה שנים טובות עדיין היית חושב ככה ? לא יפה לקפוץ למסקנות.
 

isra533

New member
ובכל זאת אתה קופץ למסקנות

אתה חושב שאתה נהג טוב, בוא ותסביר לנו למה אתה מתכוון.
 

אהובה.א

New member
ת'אמת? הייתי עונה לך

אבל אתה ממש לא שווה את הטרחה אבל יודע משהו? אענה בכדי שתבין שנהגים שחצנים כמוך הם אלה שגורמים לתאונות. 1. אחוז הבנות שגורמות לתאונות דרכים נמוך בהרבה מאחוז הגברים שגורמים לתאונות. כי גברים כמוך צריכים להראות שהם מצ'ואים. נשים לא זקוקות לזה. זה לא מה שיעשה אותן נשים. יש דברים חשובים יותר מזה. 2. לשלול רשיון לנהגים שנוהגים בנתיב השמאלי? מה קרה? הם מפריעים לך לטוס? ולמה לא לשלול לנהגים שטסים בנתיב השמאלי על 140-150? 3. יודע למה אדם נצמד להגה? כי אולי הוא נמוך ורגליו לא מגיעות לדוושות? מה זה קשור לראיה שלו? אני יושבת צמודה יחסית - זה לא אומר שמגיע לי קנס. 4. על נהגים מעל גיל 60 אני סומכת הרבה יותר מעל נהג בן 20. יודע למה? כי נהג בן 60 נוהג בכדי להגיע מנל"ן. נהג בן 20 נוהג בכדי להראות "אני גבר". גבר בן 60 לא זקוק לרכב בכדי להראות זאת. 5. איך אתה רוצה להגדיל את המהירות המותרת ל 130 כאשר נהגים עושים תאונות גם ב 100? נכון שאחוז קטן מהתאונות שנגרמות הן ממהירות , אולם כאשר נגרמת תאונה במהירות מופרזת היא לרוב קטלנית. 6. לא לכל אחד יש כסף לקנות רכב שמגיע למהירות גבוהה. כל עוד הוא יכול לנהוג על 80-100 הוא במהירות הסבירה. מי אתה שתחליט אחרת? 7. גם אם תדחוס לא תוכל לשים 200 ילדים ברכב סטיישן. ניתן לשים כמה נוסעים שתרצה כל עוד הם חגורים. מכירה כמה שהרכיבו חגורת בטיחות בחלק האחורי של הסטיישן שלהם בכדי לשים כסאות בטיחות. זה חוקי בהחלט. 8. גזען. וכל מילה מיותרת. 9. לא כל מורי הנהיגה גרועים. יש מורים שבאמת מלמדים נהיגה ולא מלמדים בכדי להעביר טסט. אגב , למה יש לי תחושה שעברת טסט ראשון - גם תיאוריה וגם מעשי? בטח. הכסף מדבר אצלך, הא? ויודע עוד משהו? אתה ממש מגעיל.
 

ADI 2006

New member
דוד שטיפלמן

מה הקשר לטרולים ? מה אתה ילד קטן ? אין לך מה לרשום אז אתה קוטל? ממש בוגר אתה!
 

ADI 2006

New member
אוי כנראה שאת לא מבינה

אין לי מה להוכיח כאן לא לך ולא לאף אחד. אני נוהג מהר בגלל שאני אוהב את, זה נוהג ממש מהר אני לא רוצה להראות לאף אחד כמה אני גבר,אני פשוט חולה על מהירות. וכן את ודומיך שנתקעים לי בנתיב השמאלי מפריעים לי לטוס,מילא הייתם עוקפים אבל בדרך כלל אתם סתם לא שמים לב שאתם תקועים שם. לא אמרתי לא לשלול לטייסים, אם תופסים אותם אז שישללו. ואני לא גזען ואיך הגעת לזה שהכסף מדבר אצלי ?? לשאר הדברים אין לי זמן לענות אני צריך לטוס ! שבת שלום לכולם.
 
תגובה נשית... - לאהובה

תרשי לי לתת לך ביקורת. 1. אחוז התאונות הגבוה אצל גברים, הוא בגלל: א. יותר גברים נוהגים בכביש, וגם יותר שעות. כך שמן הסתם אחוז הנשים יהיה קטן יותר בתאונות דרכים. ב. רוב התאונות נגרמות מחוסר שמירה על מרחק. נחשי מה? נשים בד"כ (ובתור אישה אני מודה על כך) פשוט נוסעות בתוך "בועה" בעולם משלהן, לכן הן גם שומרות על מרחק באופן אוטומטי. אבל מה? הן מסכנות את כל הסביבה, וגורמות להמון תאונות, גם אם הן לא חלק מהן. סתם דוגמא בסיסית - לנשים יש את הנטייה להיות זהירות מדי ולכן ללחוץ על הברקס במקום על הגז כשהן צריכות להשתלב בנתיב האצה. את יודעת למה זה עלול לגרום? כן - א. פקק. ב. - תאונות. נראה לי שהבנת את המסר, נעבור הלאה. 2. אני מניחה שלאירופה לא נסעת אף פעם. יש דבר כזה שנקרא תרבות נהיגה - בנתיב הימני נוסעים לאט, הנתיב השמאלי משמש לעקיפה. עזבי כמה הבן אדם משמאל נוהג - את לא המחנכת שלו, ואם את תעמדי לו בכוונה בנתיב - את גם תגרמי לו לעצבים, גם לשיבוש התנועה הזורמת, וגם תסכני את עצמך (סביר להניח שהוא יסיח את דעתך בצפצופים/הבהובים, ואף יחתוך אותך). מה מפריע לך לנסוע בימני במהירות שמתאימה לך - ולתת לכל ה"טייסים" לעשות את שלהם? למה לסכן את עצמך ולהפריע לתנועה... את גורמת למין תנועה כמו בלונדון - במקום שהנתיב המהיר יהיה בשמאל, הוא בימין... התנועה אמורה להיות בנתיב השמאלי כמו של גלגלי שיניים - כל אחד משתלב ויחד נוסעים במהירות יציבה עם מרחק גדול. ברגע שאת נעמדת בצד השמאלי, את גורמת לנהגים לעשות זיגזגים ולשנות מהירויות באופן עקבי. נכון שלא כולם בשמאלי נוסעים באותה מהירות, אבל הרעיון הוא לעבור לנתיב הימני אחרי העקיפה, כדי לא להפריע. הלאה. 3. נראה לי שהבחור התכוון לכך שיש הרבה אנשים שלא נשענים אחורה על הכיסא, אלא נצמדים קדימה לתוך ההגה ולתוך השמשה - בכך הם מאבדים שדה ראייה חשוב וגם מסכנים עצמם במקרה של תאונה (כרית אוויר תהרוג אותם) - הנה, רק היום הייתי ברענון נהיגה (בגלל החוק, לא בגלל נקודות) - אם את לא יושבת ממרחק של לפחות 30 ס"מ מההגה - במקרה של תאונה כרית האוויר תהרוג אותך. לא צריך לשבת בתוך ההגה, אלא במרחק המקסימלי שבו נוח לך עם הרגליים והידיים (בד"כ לאנשים יש נטייה לשבת יותר מדי קדימה כדי להרגיש בטוחים, למרות שהתוצאה הפוכה לגמרי). 4. לגבי הרבה מאוד - את צודקת. אבל בתכל'ס - המון המון נהגים מבוגרים נוסעים בצורה בלתי אחראית, לא רואים ממטר, זה פשוט מפחיד.. כדאי לך לראות את המערכון של סיינפלד על הזקנים שנוהגים בפלורידה... 5. זה מתחבר לסעיף 2, וגם לסטטיסטיקה. באנגליה החליטו לשים במקומות מסוימים הגבלת מהירות (+אכיפה), אחרי שהיו רגילים שם לנסוע ללא הגבלת מהירות. גילו שכמות התאונות גדלה משמעותית. איך זה הגיוני את שואלת? א. לכל אדם יש מהירות שמתאימה לו, שבה הוא עירני יותר. אני למשל, רגילה לנהוג ב- 120-130 קמ"ש. ב- 90-100 אני מרגישה שזה מעייף ומשעמם, הקווקווים על הכביש בקושי זזים... רמת העירנות להפתעות על הכביש יורדת! 6. רכבים איטיים = רכבים מסוכנים! ב- 1974, היו 200,000 רכבים על הכביש, והיו 720 הרוגים. היום, יש 2 וחצי מליון רכבים לערך על הכביש, ו- 520 הרוגים. בטיחות היא מעל לכל - מי שלא יכול להרשות לעצמו רכב בטוח - שיסע במונית/אוטובוס/שילך ברגל. החברה מצפה מאדם שיכול להחזיק רכב, שישקיע גם בבטיחות שלו... הרי בדיוק כמו שאופנוען יקנה קסדה כי היא דבר לגיטימי לבטיחות - כך גם אדם שנוהג ברכב צריך לקחת אחריות על החיים שלו ולהשקיע בבטיחות. 7. יש עניין של משקל יתר. ועזבי, זה לא רק חרדים, יש עוד המון אנשים שאחראים מספיק כדי לשים חגורות על עצמם, אבל את הילדים את רואה מתרוצצים במושב האחורי... בראשם החרדים - אבל לא חסר כאלו. כן - צריך להוריד אותם מהכביש ומהר. הרי את מורידה מהכביש אנשים שנוהגים בשכרות - מה ההבדל?? זה חוסר אחריות לשמו! אפשר לשים מקסימום של 3 ילדים מאחורה - ומדובר על אנשים ששמים גם 10 ילדים. 8. נכון, זו הכללה מיותרת, אבל אם תסעי באיזורים ערביים ובדרום ליד הבדואים, תתקלי בהמון מקרים של חוסר זהירות (וזו מילה עדינה). לא סתם אנשים שם דורסים את הילדים שלהם... כמובן שיש כאלו שנוהגים אחלה, אבל לרוב אין ביטוח, אין מושג בנהיגה, הרכבים גנובים וכן הלאה. 9. כן? תני לי שם של אחד כזה. גם אם הוא יהיה מעולה (ולי היה אחד באמת מעולה) - אין שום סיכוי שבעולם שהוא יעבור על כל החומר הרלוונטי ללימוד הנהיגה. כמו שאמרתי, הייתי היום ברענון נהיגה - אנשים אפילו לא יודעים שצריכים לנסוע 50 בעיר... והיו שם לא מעט מבוגרים. לא יודעים למשל מה זה ABS ואיך הוא פועל (בסיסי!! הרי במקרה של עצירה פתאומית הם יבהלו מהרעידות בדוושה, ובמקום להמשיך ללחוץ יעזבו את הדוושה.. משם ברור מה יקרה), לא יודעים מה לעשות במקרים של איבוד שליטה... עזבי - מערכת החינוך, ולא רק בעניין הנהיגה, כשלה בארץ. צריך להכניס תיאוריה הרבה יותר מקיפה, קשה לעבירה, אפילו בגרות בנהיגה. יש כל כך הרבה חומר - גם בטיחותי, גם של נהיגה מתקדמת - איך לצאת ממצבים מסוכנים, מה לעשות בגשם, מה לעשות בכבישים מהירים ומה לא - שום מורה נהיגה היום לא מלמד ככה. נקודה. צריך לשנות את החקיקה בארץ. לסיום, פתחי אופקים. סעי לאירופה (אם את יכולה כמובן) ותראי מה זו תרבות נהיגה. חבל שהנהג הישראלי לא מבין בגרוש - וכל מה שמעניין אותו זה לחנך / לעשות דווקא וכן הלאה. סופ"ש נעים ובטוח.
 

One Echoe

New member
בעניין א'.

77% מהתאונות נגרמות ע"י גברים, ו91% מהתאונות הקטלניות נגמרות ע"י גברים. 40 אחוז מהנהגים בארץ הם נשים. זה נכון שרוב הנהגים המקצועיים(נהגי מוניות, אוטובוסים, משאיות) הם גברים, שיש יותר גברים בכביש, ושגברים נוסעים יותר מנשים. אך גם אחרי כל זה, אחוז התאונות של הגברים הוא הרבה יותר גבוה. נשים נוהגות יותר זהיר, זאת עובדה סטטיסטית. ובקשר ל"בועה", ולכל ההכללה הטיפשית הזאת. עדיף לא להתייחס.
 

One Echoe

New member
אני אתן לך אחד.

המורה שלי. הוא מלמד אותי ממש ביסודיות, והוא מקפיד על כל טעות שאני עושה. הוא מלמד אותי מה לעשות במצב כזה וכזה, וכו'. יש מורים שבאמת מלמדים.
 
למעלה