אני מקווה שלא, זאת תהיה טעות.
אני מקווה שלא, זאת תהיה טעות.קריית שמונה, אילת....
אני מקווה שלא, זאת תהיה טעות.קריית שמונה, אילת....
קרית שמונה או אילת?אני מקווה שלא, זאת תהיה טעות.
שניהן,על אילת הוסבר מספיק למה, ולדעתי גם לקר"ש זה טעות כרגע.קרית שמונה או אילת?
שני הפרויקטים הללו יוכרעו לפי שיקולים פוליטיים יותר מאשרשניהן,על אילת הוסבר מספיק למה, ולדעתי גם לקר"ש זה טעות כרגע.
המסילה המזרחית, ואם תרצו גם מסילה לאריאל...שני הפרויקטים הללו יוכרעו לפי שיקולים פוליטיים יותר מאשר
לפי שיקולים תחבורתיים ומה שיקבע את גורלם לא יהיה סדר עדיפות תחבורתי אלא סדר עדיפות פוליטי.
"רכבת לאילת" ו "רכבת לקרית שמונה" אלה סיסמאות פוליטיות הרבה יותר מרשימות מ"מסילה מזרחית", "חיבור תחנות ראשון לציון", "מסילה רביעית באיילון" וכד'.
אבל אנחנו לא מדברים על "כרגע"שניהן,על אילת הוסבר מספיק למה, ולדעתי גם לקר"ש זה טעות כרגע.
זה לא עניין של זמן, זה עניין של אילו מסילות קודם.אבל אנחנו לא מדברים על "כרגע"
הכול טובזה לא עניין של זמן, זה עניין של אילו מסילות קודם.
לדעתי קודם צריך את מזרחית, עירון וטבריה
ורק אחר כך לקרית שמונה דרך צומת גולני, היות שחיבור זה
מהיר יותר לכיוון ירושלים, הדרום ואני חושב שגם לתל אביב,
ולחיפה זה קצת יותר זמן מאשר דרך כרמיאל.
זה גם יותר טוב מבחינה תפעולית, אפשר להוציא פעם רכבת מקרית שמונה ופעם מטבריה
ותחנת גולני תשמש החלפה.
מה עם חיבור בין שתי התחנות של ראשל"צ?!חושבים קדימה - מתכננים קדימה
שרטוט מעניין של קווי הרכבת לאחר פתיחת כל התחנות שבבניה.
עיריית ראשון הצליחה "להשיג" ביטול של מעבר הרכבת בתוך העיר,מה עם חיבור בין שתי התחנות של ראשל"צ?!
אבסורד
מזתומרת סתם רחוק? לא חייב אפילו תחנה בין לבין, רק שיהיה חיבועיריית ראשון הצליחה "להשיג" ביטול של מעבר הרכבת בתוך העיר,
כעת יש הרבה פחות טעם לחיבור הזה. הוא יהיה סתם באמצע כביש 431, מרוחק מהשכונות וממוקדי העניין.
את התפקיד הזה מתוכננים למלא הקווים של נת"עמזתומרת סתם רחוק? לא חייב אפילו תחנה בין לבין, רק שיהיה חיבו
חיבור.
יסייע חיבור של בת-ים\חולון\מערב ראשלצ עם מזרח ראשלצ\רחובות
חיבור תחנות ראשון לציון מאפשר...מה עם חיבור בין שתי התחנות של ראשל"צ?!
אבסורד
לחיבור טוב של חולון/בת ים למזרח ראשוןחיבור תחנות ראשון לציון מאפשר...
...מאפשר ליצור מעין לולאה דרומית.
בימים אלו נבנה קניון עצום צמוד לתחנת ראשונים ובצמוד לו הולכות ונבנות שכונות חדשות. דווקא לתחנת הראשונים (אין לי עניין אישי בתחנה זו) תקבל תוספת משמעותית של נוסעים עם פתיחת הקניון ולכן חיבור לתחנות ראשון לציון במערב העיר ייתן תנופה משמעותית לקו הזה.
לדעתי יש בהחלט לקדם את הלולאה הזו.
מעבר לכך, אין כרגע שום פרוייקט משמעותי בפיתוח מעבר לשנת 2018-19 ובהחלט ייתכן שזהו הקו שעליו יעבדו.
בידוד נתניה ההזוי והמקומם נותר בעינו גם במפת קווים זוחושבים קדימה - מתכננים קדימה
שרטוט מעניין של קווי הרכבת לאחר פתיחת כל התחנות שבבניה.
זה ישתנה רק לאחר הוספתבידוד נתניה ההזוי והמקומם נותר בעינו גם במפת קווים זו
אני מתחיל להאמין כי מדובר בקנוניה... פעם אחר פעם, לו"ז אחר לו"ז דבר הזוי אחד מתעקש להישאר - אין חיבור ישיר בין נתניה לחיפה. והמפה הזאת אומרת שלא מתוכנן גם חיבור ישיר לירושלים. מי ולפי איזה הגיון חולני החליט כך? עיר בת 200+ אלף תושבים לא נראית למתכננים ראויה למשהו שעתלית ובנימינה, שתיהן בעלות אוכלוסיה זניחה מקבלות בכל לו"ז שיוצא.
מרגיז...
זה ישתנה רק לאחר הוספת
מסילות 3 ו-4 בין ת"א לחיפה.
בנימינה מקבלת את השירות הזה כאילוץ תפעולי בלבד בלי קשר לגודל היישוב - תחנה אחרונה לרכבת הפרברית שיוצאת מאשקלון.
* לא תהיה מוכנהמה גם שמסילות 3+4 לא יעברו כנראה דרך בנימינה
בגלל שתי סיבות פשוטות: כי אין מקום (המסילה צמודה כבר לרחוב ראשי) וכי בנימינה תהיה מוכנה לאפשר הרחבה כזאת. יהיה צורך במעקף עבור שתי המסילות המהירות הנוספות - שיעברו כנראה בצמוד לכביש 4, ממזרח לו ליד צומת אור עקיבא וצומת בנימינה.
כל זה כמובן שלא מקל על התכנון ולא מקדים את הביצוע...
לדעתי אין כל קשר למסילות נוספותזה ישתנה רק לאחר הוספת
מסילות 3 ו-4 בין ת"א לחיפה.
בנימינה מקבלת את השירות הזה כאילוץ תפעולי בלבד בלי קשר לגודל היישוב - תחנה אחרונה לרכבת הפרברית שיוצאת מאשקלון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.