חזיר זה כשר?

דוד5

New member
תלוי איזה חזיר...

לחזיר בר יש כשרות של רשות הטבע והגנים, לחזיר הקלאסי בארץ אין כשרות אך אם בכל אופן תחשק נפשך בגועל נפש הזה תאכל חצץ קודם. פלפל שאטה ולמון דבש אם תוכלו למחוק שרשור זה לתועלת הפורום, תודה ושבוע טוב.
 

קוד קוד

New member
מה הייחס אליו???

זה הרמה פה? כל אחד שיבוא לנגח את הדתיים תתיחסו אליו?? ועוד אם שמתי לב ההודעה שלו נכתבה בשבת.
 

קובי122

New member
בשר החזיר הוא הבשר הטעים ביותר

בעוד שהחזיר הוא הבהמה הבזויה ביותר. מזונו הוא מהזבל המאוס ביותר ששום בהמה אחרת אינה מסוגלת לאכול. האיסור המוטל על אכילתו מהווה סמל והמחשה ליחס הראוי לתענוגות העולם הזה.
 
חזיר זה...

וכדאי להכיר גם את מגוון כינוייו השונים, הזכרת לי את התקופה בה מלצרתי במסעדה לא כשרה וכשהיה מבצע על צלע לבן זכינו לשאלות "צלע לבן זה כשר?"
 
האמת שלא שאלו אותי אלא את קולגות שלי

וראיתי אותן נקרעות מצחוק. אבל זה עוד כלום - יש לי סיפור יותר משעשע על דודתי היקרה, תושבת חו"ל שבאה לבקר בארץ לרגל אירוע משפחתי. הגברת דתיה מאוד ורואים את זה, אבל היות שהיא תיירת היא לא מכירה מושגים ישראלים שונים ושאלה את המלצר האם יש "בשר לבן", בחלקים שונים של ארה"ב בשר לבן הכוונה לעוף למי שלא יודע ולזה היא התכוונה, והמלצר הנבוך ענה לה שהמקום כשר, בעוד הוא תוהה מדוע גברת דתיה שואלת על בשר לבן, והיא לא הבינה מה לא כשר בעוף - עד שהסבירו לה...
 

StrengthHonor

New member
לא כולם פה דתיים

אני מסורתי לדוגמה. בכל אופן , אם עכשיו תתנו לכל בדחן כזה או אחר להתחיל לעשות בלאגנים בלי לקבל באן תהייה בעייה... יש בפורומים של תפוז אנשים חסרי חיים שעושים עשרות פוסטים ביום על איזה מאנייה מצומצמת שלהם ,וראיתי שטניסט אחד כבר... כבר ראיתי איך פורומים נהרסים בגלל מנהלים ליברליים שלא נותנים באנים (ומצד שני מנהלים משוגעים שנותנים באנים על כל דבר). לדוגמה אם יהיו פה דיונים על הלגיטימיות של הכשרות או בכלל היהדות , יתחיל לזרום הזבל לווכוחי ענק בפורום והנושאים על האוכל ידחקו לצד...
 
למעלה