חזרתי מיום יחידה!!!

sandradee

New member
חזרתי מיום יחידה!!!

אתמול הייתי בחג ביסלמ"ש זה יעני יום שיש כל שנה ב3.9.03 - מזמינים את כל מי שהשתחרר מהיום שהיה שנה לפני זה !!! היה ממש מדליק אמנם השתחררתי רק לפני חודש אבל ראיתי את כולם אלה שעדיין משרתים וגם אלה שהשתחררו! ואפילו קיבלתי מתנה שעון ולא מכוער! ומזל שזה היה עכשיו ! כי ככה אני זוכרת את הבסיס בצורה טובה ! חובה לעשות צבא!!! ועדיף בסיס סגור!!!
 

im mitzi

New member
חג ביסלמ"ש????

היית צריכה לבוא ליום יחידה שלנו, היה משהו מהסרטים, אפילו עינב היה שם! (למרות שעינב השתחרר לפני כמה ימים!) אצלנו חגגו 10 שנים לגדוד ועשו יום יחידה והזמינו את כל המשוחררים מה10 שנים האלה, היה ממש כיף לראות המון קצינים שהשתחררו (דוגמאת בני המ"פ שלי שהשתחרר יומיים קודם) או קצינים שרק הגיעו לגדוד (כמו יוסי שחק, ניצן לא היה, הוא עשה קצין תורן). היה ממש כיף, גם הביאו את הההכשרות וההשלמות של הקצונה היה ממש כיף!
 

sandradee

New member
כן....

היה מה זה סבבה! למרות שמלא אנשים מהיחידה לא הגיעו (משוחררים ומשרתים) אבל כל החברות שלי היו והבנתי שהלשכה בלעדי זה לא אותו דבר! ליום יחידה שלכם לא הזמינו אותי ! בטח גם אבא של ידיד שלי היה הוא הקים את היחידה :) מעניין אם המפקד שלי היה...
 

im mitzi

New member
אממממ מי זה?

מי זה אבא של ידיד שלך? ראיתי את סופרין שהגיע על אזרחי ואת החדש ששכחתי איך קוראים לו. ועוד המון משוחררים מהיחידה היה ממש כיף, תאמת הרגע חזרתי מהגדוד, הלכתי עם אחותי לבקר את חבר שלה שעושה שם בבסיס מילואים. לא הגיעו קצינים ממו"ס, הביאו רק את החיילים שקשורים לגדוד אלה שבהכשרה, בקמ"ת ובקק"ת.
 
למעלה