חיבור סאב שני

Ron W

New member
הגענו ל 18khz

אתה מודיע לקרמר שיש לו את הרמקולים ואת הנסיון
שהתוספת של באס מיותרת ? לפי קישור לא רלוונטי..
הנתונים בקישור לא מציינים באיזה הענות או עקומת פיזור
זהו רמקול שמגיע ל 18khz ויורד ל 45 אבל בניחות גדול !
ראיתי ושמעתי יותר Quads הבאס שלהם נחות מרמקול מדפי טוב.
אפילו ה 63 שיורד נמוך יותר נוהגים לצרף סאב וופר כמו ה גרדיינט
שבקישור.
 

Ron W

New member
שלא לציין את המסקנה ששמיעתו של קרמר נחלשה


לאיזה תדר מסוגל אדם בן 62 לרדת כדי להעליב
גם מבוגרים ממנו וגם רמקול שהוא קלאסיקה
הרי טיפת הגיון בסיסי אין לך להבין שרמקול שכזה
לא היה נחשב כה יקר ערך אם לא היה מכסה את תחום הגבוהים..
 
ברסיבר דנון

נידמה לי מוגדר 70HZ חיתוך . מובן שזה לא שיא השלמות ץ אבל ביחס לסאבים אחרים. הצליל מעולה . יש לי סאב של 10' וורפול הבאס רחוק מהAR3 . חיברתי לניסיון ולא מצא חן בעני הצליל
 
לא מפריע

רק קשיש דממה בחדר . שומעים אי שם רחש . פתחתי אותו בפנים. הוא נקי . היה מעט בשימוש . היום הוא דלוק מהבוקר עד הליילה . עם הפסקות קטנות . יתמלא אבק ננקה אותו .מתקן הרמקולים ז"ל . תיקן את הוופר AR3 פעמיים. אמר שזה מתאים גם לסאב . הרסיבר מוגדר חיתוך ב70HZ 2 רמקולים כאלה דוחפים כמות אויור עצומה
 
זו ההגברה שלי בחדר

1. מקלט לווינים 4K
2. רסיבר דנון 3200 7.2
3. מגבר קווד 909 סטראו . לרמקולים קווד 57
4. המגבר לסאב השחור . זה רק על קצה המזלג מה שנעשה בחדרי
 

Ron W

New member
ה 909 נראה לי אובר קיל

מגבר חזק וגדול שלא לציין משובח
אבל גם רסיבר יכול לדחוף את ה 57
או מגבר צנוע יותר כמו ה quad 303
בין הבודדים שספק המתח הגבוה שלו מיוצב.
בתיקונים שעשיתי ל 57
השמעתי אותו על NAD 7020
כשהיה קצר בממברנה הפיל את המגבר
פעם יחידה שהמתג הטרמי הופעל (אין שם הגבלת זרם כלל)
חוץ מתקלות והצורך במציאת נקודת האזנה המתוקה בחדר
זהו רמקול ממכר שקוף שניתן בקלות לאבד במרחב
כלומר בעיניים עצומות לא ניתן להצביע מאיפה
מגיע הסאונד.
 
ליפעמים הרמקולים משמיעים

פעמון בדלת. צעקות . ביגלל האיכות הצליל. אני לא יודע אם זה בסרט או מבחוץ
 
הוצאת דברים מהקשרם:

רמקול, כתיבה, מוצר, התקן, הוא יח' סגורה ונתונה. בין אם היצרן הכניס לתוכה מסנן ובין ולא. כאשר המסננת היא פשרה, והמערכת הגיע לקצה גבול היכולת ונותרה המסננת, עוברים למסננת חיצונית (אלקטרונית) והגברה של BI או TRI...
כך גם המגבר ונתון ה-DF שלו.
הכבלים, ישמשו לחיבורים בכל המקרים. גם עם מסננת וגם בלעדי.
ולכן הדברים נותרים תקפים ונכונים.
 

Ron W

New member
הכנסת דברים שלא בהקשר - נתתי פתרון ספציפי שהמסננת מיותרת

אם כבר לא אחת יצרן הרמקול או המגבר מכתיבים את הכבל המתאים
יצרן רמקול לדגומא יכול להתנות כבל בהתנגדות כוללת מסוימת שכיחה
או תחום הספק של מגבר ראוי
ליצרן מגברים אין דרישות לגבי כבל הרמקול למעט מגברים אזוטריים
כמו NAIM
רמקול אינו תיבה סגורה.
יש בו בהרבה מקרים מגשרים לגבוהים והנמוכים
בחלקם יש ספוגיות שניתן לתאם לבאס רפלקס
ובאחרים כווונים חיצוניים למסננת או מסננת חיצונית מודולרית.

הטענה האקסיומטית שלך שמתחילים מהתאמת כבלים במקום
מהמסננת שמשפיעה פי 1000 מהכבל - שגויה ומטעה.
כבלים לרמקול הם המרכיב הכי פרימיטיבי וקל לישום בכל מערכת
בניגוד לכבלי מתח אינם דורשים כללי בטיחות והשפעתם זניחה
בכלל המרחק הקצר - לרוב פחות מ 5 מטרים בחדר.

מאידך שנוי במסננת כפי שיש אפשרות במקרה הנ״ל
יכול לשנות מקצה לקצה את צליל הבאס
שניתן יהיה לאבחן גם מחדר סמוך.
 
אני לא מכיר חובב שקנה רמקול והחליף לו מסננת

לעומת זאת, כולם חיברו את הרמקול להגברה על כבל.
איש לא קונה רמקול איכותי כמו וילסון או סידרת 800 דיאמונד של B&W ומשחק לו במסננת. אין חיה כזו.
מי שמך לקבוע מה זניח ומה חשוב?
 

Ron W

New member
מודינג הוא תחום פופולארי מאוד לחובבים מעל רמה של כבל רמקול

במיוחד שAR הנ״ל לא חדשים סופר יקרים
או משמשים כרמקול ראשי.
מילא הייתה מביא נימוקים מעניינים -
הצפת אותנו בתאורים מצוצים על השפעת כבל רמקול
מסכים איתך שאתה לא מכיר והרבה - גם איך
להתדיין בדרך ארץ.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתם הולכים ונסחפים בסיגנון דיון לא הולם. חלאס עם זה.
 
למעלה